IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 12 juni: MetalDay in Elektra (Sliedrecht) Vorige pagina | Volgende pagina
Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 14-06-2004 15:10 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 13:05 schreef Invalid het volgende:
Dat was zo'n beetje het enige woord waarmee ze daar de vrouwen aanspraken. Stelletje onbeschofte infantiel gehandicapten daaro.

Het was me niet opgevallen dat geroep met "hoer(en)" maar het zal me niet verbazen aangezien het daar kermis was.
Kermis --> vergelijkbaar met karnaval --> mensen worden strontlazarus en lastig.

Ik had mazzel want diezelfde gast (ten minste; hij had idd een blauwe houthakkerstrui aan, lange blonde haren en baard, ong. 30~35 jaar oud) kocht steeds ongevraagd bier voor mij.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 14-06-2004 15:11]

Daysleeper
Queen of beer
Usericon van Daysleeper
Posted 14-06-2004 20:55 by Daysleeper Wijzig reactieProfiel van DaysleeperQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/daysleeper

de zanger van ocean's of sadness was vergeten zn rits dicht te doen na het zeiken

In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design

Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 15-06-2004 14:41 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 0:35 schreef meatgrinder het volgende:
En bedankt dat je ff alle Sliedrechters even over een kam scheert, terwijl je de ander 25.000 nog niet eens kent.Dat je zoiets meemaakt met een paar personen, betekent niet dat heel Sliedrecht zo is.

SGP als grootste partij? Hmmm..
Ik heb ook met verbazing in Sliedrecht rondgelopen.. Vreemd zooitje daaro(op een paar na dan). Je VOELT de sociale controle op straat gewoon.. Maar dat is ook niet zo moeilijk met FW in een christ-incest-dorp.
En dan die bumperplakkende politie auto's die systematisch elke auto met metalheads aanhoudt op de terugweg.
Ik neem aan dat Judgement Day SGP, weg ermee! heeft gespeeld!?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-06-2004 14:54 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Sliedrecht was het enige optreden alwaar We, the Gods werd aangekondigd als WtG omdat de SGP anders in opstand gekomen zou zijn. Lekker hypocriet allemaal

Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 15-06-2004 15:05 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

De hele Elektra is dan ook meester in omzeiling. De gemeente voor de gek houden door een black metal avond met kleurrijke letters te presenteren op PR onder de noemer zwart metaal. Anders kunnen ze het niet eens organiseren, want dan grijpt de gemeente in.

Zoals ik van de organisator had begrepen.
1 van de weinigen daaro die ook gewoon spoorde..

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 15-06-2004 19:08 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

aaahh jongens, kom op! de braderie was best leuk!

nekro
Usericon van nekro
Posted 15-06-2004 19:18 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2004 23:59 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Grappig was het gegeven dat de zanger van Profane* huilend als een klein kind zijn verontschuldigingen aanbood aan de vriendin van de TMDC bassist die hij iets te lomp de moshpit had ingeflikkerd. Daarna heeft hij vreselijk op zijn donder gehad van mijn vrouw en de dame in kwestie.

Hij had daarna bier over zich heengekregen en was gaan klagen bij uitbater/uberzatlap Fred die verhaal kwam halen in de TMDC kleedkamer. TMDC kwam dus net zeikend van het zweet van het podium toen er opeens een of andere zatlap ongeveer 30 keer hetzelfde verhaal heeft opgerakeld. Fred had niet in de gaten dat niemand naar hem luisterde en bevestigde ons vermoeden dat Sliedrecht een dorp is waar alleen maar debielen wonen.

Fred wist ons te vertellen dat de Profane zanger slechts gehuld in een nat shirt nu helemaal naar huis moest lopen waarna wij achterover sloegen van ontstelling. Iewat geirriteerd door onze reactie deelde hij oins nog dreigend mee dat we maar moesten oppassen want Profane is in Alblasserdam net zo populair als Metallica in de VS.

De vriendin van de TMDC bassist kwam weer boven en sleepte de 4 koppen grotere profane zanger mee naar de trap waar hij snotterend als een klein kind vertelde dat hij heel gevoelig is en dat hij er niet tegen kan dat vrouwen boos op hem zijn.

De enige in dat hele Elektra die niet aan het downsyndroom leden waren de drummer van Profane(Thanks voor de hulp met het geluid) en degene die ons uitbetaalde.

Ik ben even op de bank gaan liggen met een nat washandje op mijn gezicht om Sliedrecht te verwerken......

Metalheads.....Net kleine verwende kinderen. Zucht....

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 16-06-2004 1:05 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Overigens hoorden we vanavond dat de dame in kwestie die door de zanger van Profane(de bekendste en polulairste metalband van Alblasserdam) bruut de pit in werd getrokken haar kaak heeft gebroken.

Dit verhaal gaat nog een mooi staartje krijgen.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 16-06-2004 1:41 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ligt Alplasserdam daar in de buurt?

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 16-06-2004 12:13 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 1:05 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Overigens hoorden we vanavond dat de dame in kwestie die door de zanger van Profane(de bekendste en polulairste metalband van Alblasserdam) bruut de pit in werd getrokken haar kaak heeft gebroken.

Sjezus

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2004 12:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*note voor next ZM fest : TMDC en Profane uitnodigen*

Lalalalala

TMDC wordfuhrer
Posted 16-06-2004 13:20 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Het zal vast niet zijn opzet zijn geweest om haar kaak te breken, maar het is nogal lomp om een meisje dat 3 koppen kleiner is dan hijzelf een deathmetalpit in te trekken.

De drummer van Profane heerst, de enige normale burger in dat hok daar.

Edit: Boze Sliedrechters in ons guestbook:
http://www.monolith-deathcult.com/gb.asp

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 16-06-2004 17:47]

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-06-2004 19:54 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 1:41 schreef Mikeee het volgende:
Ligt Alplasserdam daar in de buurt?

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 17-06-2004 14:40 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

quote:
Op 16 juni 2004 13:20 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Het zal vast niet zijn opzet zijn geweest om haar kaak te breken, maar het is nogal lomp om een meisje dat 3 koppen kleiner is dan hijzelf een deathmetalpit in te trekken.

De drummer van Profane heerst, de enige normale burger in dat hok daar.

Edit: Boze Sliedrechters in ons guestbook:
http://www.monolith-deathcult.com/gb.asp

Ja gek, dat je boze sliedrechters in je gastenboek treft. Moet je maar niet zo uithalen naar ons.

Marco de enige normale? Volgens mij liepen er nog wel meer hoor. Maar die zullen jou niet opgevallen zijn, omdat je elders mee bezig was?

Dat dat meisje haar kaak gebroken is inderdaad jammer, maar dat zal niet met opzet gebeurt zijn. Maar is het niet verstandiger om dit alleen met Dhr. Klomp alleen uit te zoeken ipv van het hele forum er bij te betrekken? Vind het namelijk kinderachtig dat je het zo moet zeggen hier.

Dan nog ff over de gage, denken jullie dat Elektra leggende gelden heeft ofzo? Ze hebben geen geldboom ofzo hoor. Moet het maar ook met een bepaald bedrag aan subsidie doen.

En ja Sliedrecht is een christelijk dorp, ben ik ook niet blij mee. Kan ik niks aan veranderen (ben overigens zeker NIET christelijk).

[Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 17-06-2004 14:41]

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-06-2004 15:46 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik verbaas me een beetje van alle "slechte" dingen die ik over de Metalday hoor en lees.
Ik was er vanaf 21u tot ruim na sluitingstijd en heb geen 1 keer iets vervelends gezien of meegemaakt.
(Oke, ik zat ook bijna 2uur in de kleedkamer. Misschien dat dat van invloed was.)

invictis
Usericon van invictis
Posted 17-06-2004 16:01 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

vond vorige metalday goed te pruimen, zowieso altijd wel gezellig in Elektra

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Daops
Usericon van Daops
Posted 17-06-2004 16:08 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2004 23:59 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:

Hij had daarna bier over zich heengekregen en was gaan klagen bij uitbater/uberzatlap Fred die verhaal kwam halen in de TMDC kleedkamer. TMDC kwam dus net zeikend van het zweet van het podium toen er opeens een of andere zatlap ongeveer 30 keer hetzelfde verhaal heeft opgerakeld. Fred had niet in de gaten dat niemand naar hem luisterde en bevestigde ons vermoeden dat Sliedrecht een dorp is waar alleen maar debielen wonen.

De enige in dat hele Elektra die niet aan het downsyndroom leden waren de drummer van Profane(Thanks voor de hulp met het geluid) en degene die ons uitbetaalde.

Ik ben even op de bank gaan liggen met een nat washandje op mijn gezicht om Sliedrecht te verwerken......

Damned, ik krijg me hier even een flashback .
Wij hebben er een half jaar geleden met Up The Irons gespeeld. Precies hetzelfde debiele onprofessionele gezeik. Ook wij kwamen net afgemat de kleedkamer binnen en werden met een zatte agressieve uitbater geconfronteerd. Nog nooit eerder meegemaakt. Niet een zaal om terug te komen als band.

Niks mis met het Sliedrechtse publiek (en de meeste medewerkers) , maar sommige figuren daar.. Te triest voor woorden..

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 17-06-2004 19:17 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Ik wil niet vervelend doen hoor, maar je hebt overal toch wel van die figuren rond lopen? Alleen is het niet altijd een medewerker. Dat is misschien het verschil.

Ik weet dat er domme figuren zijn (noem geen namen), maar je kunt ze gewoon negeren?

En er domweg hier op te gaan schelden heeft ook geen zin. Wat bereik je daarmee?

Ik heb ook wel eens rare dingen meegemaakt, maar hoor je mij ooit klagen? Nee, dacht het niet. Als ik problemen met iemand heb los ik dat met die persoon op en ga niet lopen schelden op een forum van: dit is niet goed en dat is niet goed...etc.

Ik heb het overigens naar me zin gehad en heb weinig van dit voorval meegekregen (en nee, ik was niet bezopen).

Invalid
Usericon van Invalid
Posted 17-06-2004 19:57 by Invalid Wijzig reactieProfiel van InvalidQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2004 19:17 schreef meatgrinder het volgende:
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar je hebt overal toch wel van die figuren rond lopen? Alleen is het niet altijd een medewerker. Dat is misschien het verschil.

Ik weet dat er domme figuren zijn (noem geen namen), maar je kunt ze gewoon negeren?

En er domweg hier op te gaan schelden heeft ook geen zin. Wat bereik je daarmee?

Ik heb ook wel eens rare dingen meegemaakt, maar hoor je mij ooit klagen? Nee, dacht het niet. Als ik problemen met iemand heb los ik dat met die persoon op en ga niet lopen schelden op een forum van: dit is niet goed en dat is niet goed...etc.

Ik heb het overigens naar me zin gehad en heb weinig van dit voorval meegekregen (en nee, ik was niet bezopen).

Elders zijn ook wel vervelende lui, alleen was het hier wel heel erg, daarom het vermelden waard. En zo te lezen was TMDC niet de enige band die deze ervaring heeft.

TMDC wordfuhrer
Posted 17-06-2004 20:41 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Ik denk dat ze in Sliedrecht eens met het energiebedrijf moeten gaan praten. Die grote kabels die over dat dorp lopen frituren jullie hersens.

Verder zijn wij geenszins bezig een vete met Dhr Klomp uit te vechten op het internet. We vertellen slechts wat ons is overkomen.

Jammer dat jullie Sliedrechters dat weer niet snappen, Dat Sliedrecht christelijk is heb ik dan niet meegekregen, Christenen hebben vaak nog een vorm van beschaving. Die was in Elektra niet te vinden.

En voor je begint te mauwen, er zijn toch zat andere bands die hetzelfde hebben meegemaakt? Dat uitgerekend TMDC de deksel van de beerput moet lichten is jullie eigen domme schuld. Stel dat er iemand was geëlektrocuteerd door die plassen water op het podium, wat hadden jullie dan gezegd?

Stelletje dronken kneuzen, pleur maar snel op met die kadaverbak dat zichzelf een jongerencentrum durft te noemen.

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 17-06-2004 20:42]

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 17-06-2004 22:04 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

quote:
Op 17 juni 2004 20:41 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Ik denk dat ze in Sliedrecht eens met het energiebedrijf moeten gaan praten. Die grote kabels die over dat dorp lopen frituren jullie hersens.

Dat slaat echt helemaal nergens op. Ga ik niet eens op in.

quote:
Verder zijn wij geenszins bezig een vete met Dhr Klomp uit te vechten op het internet. We vertellen slechts wat ons is overkomen.

Ok, heel goed. Maar het gaat om de manier waarop je het hier verteld.

quote:
En voor je begint te mauwen, er zijn toch zat andere bands die hetzelfde hebben meegemaakt? Dat uitgerekend TMDC de deksel van de beerput moet lichten is jullie eigen domme schuld. Stel dat er iemand was geëlektrocuteerd door die plassen water op het podium, wat hadden jullie dan gezegd?

Dan snap ik het niet, waarom trek je dan op dat moment niet je muil over open als je op dat moment op het podium gaat. Is dat dan zo moeilijk? Dan word het heus wel opgeruimd. Als je dan toch zo professioneel wilt overkomen. Doe het dan goed.

quote:
Stelletje dronken kneuzen, pleur maar snel op met die kadaverbak dat zichzelf een jongerencentrum durft te noemen.

Neem aan dat dat slechts voor enkele personen geld?

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 18-06-2004 0:54 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Wij hebben een half jaar geleden met Engine of Pain in Elektra gespeeld en we hebben toen een hele leuke avond gehad

TMDC wordfuhrer
Posted 18-06-2004 7:56 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Dan snap ik het niet, waarom trek je dan op dat moment niet je muil over open als je op dat moment op het podium gaat. Is dat dan zo moeilijk? Dan word het heus wel opgeruimd. Als je dan toch zo professioneel wilt overkomen. Doe het dan goed.

Beste man, lees je wel wat ik schrijf? Nogmaals. We hebben 3 keer gevraagd of het podium droog gemaakt kon worden en toen kwamen zie zatlappen aanzetten met vochtabsorberend keukenpapier terwijl er minsten 4 flessen water over het podium waren gegaan en talloze liters bier.

zx7r
Usericon van zx7r
Posted 18-06-2004 10:20 by zx7r Wijzig reactieProfiel van zx7rQuote dit berichthttp://www.memorial.nl.nu

Alblasserdam is echt wel stoer dorp!!!

zx7r

Supreme Dutch Black Metal Elite; www.memorial.nl.nu ;Heirs to the Throne of those sworn to the Black...

Daops
Usericon van Daops
Posted 18-06-2004 11:58 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2004 19:17 schreef meatgrinder het volgende:

Inderdaad, je komt overal van die figuren tegen. Normaal niet de moeite (en onfatsoenlijk) om dit op een forum openbaar aan te kaarten.

Maar naar aanleiding van het verhaal van TMDC hierboven (en meerdere verhalen die ik gehoord heb) vond ik het wel erg opvallend herkenbaar. Normaal niet interessant, maar wel als het zo extreem is dat er iemand van de zaal zelf (degene die je boekt!) een optreden om zeep helpt voor band en publiek.

Nogmaals, ik heb 2 keer in Elektra gespeeld en het grotendeels prima naar mn zin gehad. Goed publiek, behulpzaam personeel (de meesten dan.. ).

Men zou er alleen goed aan doen een kleine herverdeling van functies in te voeren

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com