|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hell Awaits Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Metallica - Ride the lightning eigenlijk alles van metallica wel maar die plaat bijzonder Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bombtrack van Rage against the machine (eigenlijk die hele cd) Was het eerste concert waar ik heen ben geweest Verder nummer als 'Wherever I may roam' van Metallica en 'Cemetary Gates' van Pantera. Dit waren de eerste nummers waardoor ik met de 'hardere' metal in aanraking kwam. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Bij mij roepen de meer commerciële jaren tachtig nummers eerder nostalgie op (Wham, Duran Duran, Nena, Mike Oldfield en Maggy Reilley (Moonlight Shadow), Enya, Glen Medeiros, Talk Talk, Aha,...), op vlak van rock roept Europe (The Final Countdown) wel nostalgie op, en The Scorpions (Wind of Change), Dire Straits, en nog vele andere. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Korn en Marilyn Manson [vrij van sarcasme]. |
|
Nothing else matters, was ik als 12 jarig jochie helemaal gek van. En eigenlijk heel black album omdat het me eerste metalalbum was. |
|
Iron Maiden - The Trooper |
|
Guns N' Roses zo kan ie wel weer |
|
quote: Ride the lightning is zo ongeveer de meest geniale plaat die ze gemaakt hebben They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
System of a Down - Chop suey Slipknot - Wait and bleed Guano Apes - Lord of the boards Guano Apes - Open your eyes Red Hot Chili Peppers - Other side Red Hot Chili Peppers - Californication Manowar - Army of the Immortals Iron Maiden - The Wicker Man Rolling Stones - Paint it Black Krezip - I would stay Krezip - Won't Cry Sum 41 - Fat Lip Slayer - Seasons in the Abyss Nightwish - The Kinslayer Dit zijn ook de nummers die ik opzet wanneer ik me kut voel om 1 of andere reden... [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 04-04-2004 18:41] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Wat lief ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: yeah... ik ben mijn menselijke kant aan het laten zien op ZM.. kut Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Rolling Stones Inderdaad nostalgie! Op de basisschool nog hele middagen in een garage naar geluisterd en Rolling Stones gedaan op de playbackshows van de basisschool Wel een keer gewonnen zo kan ie wel weer |
|
krezip nostalgie? jaren '70 muziek is voor mij nostalgie. baccara - i can boogie abba - heel veel bonnie tyler - it's a heartache enzo. Oud Vuil. |
|
Venom-Countess Bathory Vraag me niet waarom. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: niet iedereen hier is bejaard he Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
The Offspring - Gone Away (geniaal nummer met een simpele maar pakkende tekst) Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue |
|
quote: Waarom? Uh, bij mij: blind guardian - when sorrow sang www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Dat had ik kunnen verwachten. Ik weet het zelf niet, bands als Celtic Frost en Venom roepen bij mij altijd zo'n gevoel op van de goede oude tijden. [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 04-04-2004 19:57] "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: o ok www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Zo'n beetje alles van Guns 'n Roses ( ), een aantal nummers van Metallica (o.a. For whom the bell tolls, Fade To Black, Creeping Death en Master of Puppets), en Amorphis - The Karelian Isthmus.. (Dit is het eerste dat me zo te binnen schiet ) ..."Hate can only create more hate"... |
|
Crowbar Time heals nothing ... |
|
quote: Je noemt een rij van in principe allemaal goede artiesten met uitzondering van Glen fucking Medeiros..... WTF?!?!?!?! Heb je voor het eerst in je leven gemasturbeerd terwijl 'Nothing's gonna change my love' draaide? Nostalgie voor mij: Depeche Mode Iron Maiden U2 Deep Purple Sabbath TSA Lady Punk (poolse 80s punk) Hiermee begon het voor mij ergens halverwege de jaren 80... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
TSA!? Je bedoelt de Poolse TSA? Van "Heavy Metal World" ?! Damn, geweldige plaat, maar daar begon het echt niet mee voor mij. (Lees; Moneytallica, maiden, ac/dc) Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ik noem wat essentiele lpees: iron maiden de eerste lpee metallica - kill'm all slayer - show no mercy toen was het leven nog simpel en overzichtelijk. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |