|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben pool he? Metallica kwam eigenlijk gelijk achter de bovengenoemde artiesten aan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Oja, in Polen was TSA één van de grotere bands denk ik? Wel gaaf.. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Hoe kon ik die vergeten! (Maar daar ben ik wel pas na Guns 'n Roses en Metallica naar gaan luisteren).. ..."Hate can only create more hate"... |
|
the gods made heavy metal van manowar ZOOOO'N kippevel iedere keer als k het hoor...eerste keer dat ik dat hoorde was in zwolle bij hun concert... en braindance van annihilator doet me denken aan mijn vakantie op aruba oww ja, edge of thorns van savatage brengt ook n traantje in mn oogskes [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 04-04-2004 20:31] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Die waren daar inderdaad behoorlijk bekend. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat te denken van de oude Status Quo? Mijn eerste harde platen waren namelijk "Rockin' all over the world" van Quo en "Never mind the bullocks" van Sex Pistols. Hoezo nostalgie? |
|
quote: Ik krijg er ook kippevel van. Wel om heel andere redenen.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:*KUCH* lultopic *KUCH* |
|
euj manowar is cool wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Bullocks? Was Sid Vicious fan van stieren? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Waag eens een dansje! |
|
quote: de sex pistols waren meer dan sid vicious natuurlijk. (weliswaar een van de grootste kutbands ooit. maar goed, smaken verschillen) |
|
quote: Ik vind het toch machtig dat een band dat a la The Spice Girls in elkaar geknutseld is door de producer toch in staat is geweest om een hele scene te ontketenen die nu nog steeds voelbare invloed heeft. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Volgens mij mis je een paar woorden, schat. |
|
quote: Volgens mij heet de plaat: Never Mind The Bollocks en niet Never Mind The Bullocks edit: of ik moet altijd in een rare waan geleefd hebben en een unieke misprint in mijn verzameling..... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-04-2004 20:43] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ik weet te weing over oude punk om dat te ontkennen of te bevestigen. Maar de Ramones waren toch ook al actief in die periode? en the exploited? dat was(pardon: is!!) wel een "echte" punkband lijkt me. vooral de ramones zijn zeker meer een invloedbron geweest denk ik. |
|
quote:Oh sorry, dan heb ik een misprint. Hij heet trouwens "never mind the bollocks here's the sex pistols", pietlut. |
|
quote:The Exploited was volgens mij net wat later. |
|
quote:Anders post je iets wat toevoegt aan de discussie. |
|
AC/DC - Thunderstruck AC/DC - HIGHWAY TO HELL MOTORHEAD - ACE OF SPADES MOTORHEAD - ORGASMATRON VENOM - BLACK METAL Die nummers staan me het meest bij van mijn hele vroege periode HAHHAHA |
|
quote: Ja de eerste plaat van The Ramones dateert van een jaar eerder dan de Pistols. Ik denk dat op korte termijn de Pistols een grotere invloed gehad hebben door middel van goed gemikte puvliciteit en bewust veroorzaakte controverse. Op lange termijn hebben de Ramones vast meer bereikt maar ze hebben dan ook veeeeel meer materiaal uitgebracht. Rock..rock....rock...rock'n roll highschool KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Je had in die tijd ook wel Black Flag Waag eens een dansje! |
|
quote: Jep. Punk's Not Dead stamt uit 1981 (if memory serves correctly) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Gelukkig waren er in die tijd ook al bands die meer klaar speelden dan het net als the Pistols overgewaardeerde Ramones. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |