|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
mja, trek het je niet te persoonlijk aan, ik vind ze ook geweldig, maar wel overgewaardeerd. |
|
Morbid Angel- Maze of Torment Metallica- Orion |
|
revelation of doom van gorgoroth *kippevel* We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: overgewaardeerd is wel humor jah; ik vind de Ramones dan juist vooral enorm ondergewaardeerd. Nostalgie: Iron Maiden - Somewhere in time (eerste metalplaat) The Gathering - Always (eerste deathmetal plaat) nog steeds een van mijn absolute favoriete cd's. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ramones Ramones hebben wel 'naam'...maar qua verkoop (en in vergelijking met sexpistooltjes) zijn ze zeker wel ondergewaardeerd ja.. |
|
(Thrashklassiekers zijn al genoemd ) Queensryche-Rage for order/mindcrime soundgarden-black days/day I tried to live/4th of july Smashing Pumkins-Siamese Dreams [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 05-04-2004 3:52] |
|
Een hoop nummers van Manowar roepen erg toffe herinneringen op en sommige nummers van Status quo & Deep purple roepen wel goede herinneringen op. (bij mij dus... ) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 05-04-2004 6:46] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ah oude mossel door de bocht, bij mij komen er zwermen herrineringen terug als ik de volgende muck hoor; slayer-show no mercy,haunting the chapel en hell awaits metallica-ride the lightning en master of puppets bathory- under the sign en blood, fire death helloween-walls of jericho iron maiden-peace of mind en powerslave onslaught-power from hell en the force death-scream bloody gore kreator-pleasure to kill infernal majesty- none shall defy possessed-seven churches necrophagia-seasons of the dead candlemass-epicus en nightfall king diamond-abigail morbid angel-altars of madness destruction-mad butcher boltthrower-realm of chaos nocturnus-the key *zwijmel ende zucht* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Messiah - Extreme cold weather Slayer - Hell Awaits Morbid angel - chapel of ghouls The Who - gehele plaat Tommy Jeff Wayne - War of the worlds/eve of the war Wim Sonneveld - Het dorp (ivm mijn vader, rust zacht ouwe) Anthrax - Bud E. Luvbombs Satan's lounge band. Metallica - Ride the lightning & Kill em all. Testament - The new order Een kleine snol zit zo vol. |
|
Vind Enter Sandman van Metallica én Motörhead geniale nostalgische nummers . Maar daar horen ook Deep Purple - Into the fire & Livin wreck bij (eerste rocknummers die ik luisterde vroeger) |
|
voor mijn is dat status quo en venom dat was de muziek die mijn vader bs666 altijd samen met mijn luisterde ook nog net voor zijn dood.mijn eerste concert was toen ik 9 was samen met mijn vader status qou |
|
Iron Maiden - Don't Look to the Eyes of a Stranger one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Elvis, the King!!! Altijd! |
|
Ik vergat helemaal Europe - The Final Countdown. Dat was zo'n beetje het allereerste rocknummer dat ik hoorde. Ik zat toen in groep zes (of zo) van de basisschool. Ik kwam ermee in aanraking omdat het nummer toen vaak werd gedaan in allerlei playbackshows (waaronder die die jaarlijks op onze school gehouden werd). Ik vond het een supergaaf nummer, ondanks dat ik toen nog lang niet naar rock/metal luisterde. Vanaf dat moment heeft het een jaartje of 10 geduurd voordat ik echt naar rock/metal ben gaan luisteren. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |