IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nostalgie? Vorige pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-04-2004 20:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2004 20:51 schreef Hole het volgende:
....overgewaardeerde Ramones.
ik ben sprakeloos (en dat gebeurt niet al te vaak)

Hole
Usericon van Hole
Posted 04-04-2004 21:14 by Hole Wijzig reactieProfiel van HoleQuote dit bericht

mja, trek het je niet te persoonlijk aan, ik vind ze ook geweldig, maar wel overgewaardeerd.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-04-2004 0:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Morbid Angel- Maze of Torment
Metallica- Orion

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-04-2004 0:05 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

revelation of doom van gorgoroth

*kippevel*

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-04-2004 0:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 april 2004 20:51 schreef Hole het volgende:
Gelukkig waren er in die tijd ook al bands die meer klaar speelden dan het net als the Pistols overgewaardeerde Ramones.

overgewaardeerd is wel humor jah; ik vind de Ramones dan juist vooral enorm ondergewaardeerd.

Nostalgie:

Iron Maiden - Somewhere in time (eerste metalplaat)

The Gathering - Always (eerste deathmetal plaat) nog steeds een van mijn absolute favoriete cd's.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 05-04-2004 1:27 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 5 april 2004 0:44 schreef Mutilator het volgende:
overgewaardeerd is wel humor jah; ik vind de Ramones dan juist vooral enorm ondergewaardeerd.
Ramones
Ramones hebben wel 'naam'...maar qua verkoop (en in vergelijking met sexpistooltjes) zijn ze zeker wel ondergewaardeerd ja..

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 05-04-2004 3:32 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

(Thrashklassiekers zijn al genoemd )

Queensryche-Rage for order/mindcrime

soundgarden-black days/day I tried to live/4th of july
Smashing Pumkins-Siamese Dreams

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 05-04-2004 3:52]

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-04-2004 6:46 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Een hoop nummers van Manowar roepen erg toffe herinneringen op en sommige nummers van Status quo & Deep purple roepen wel goede herinneringen op. (bij mij dus... )

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 05-04-2004 6:46]

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

invictis
Usericon van invictis
Posted 05-04-2004 9:05 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ah oude mossel door de bocht, bij mij komen er zwermen herrineringen terug als ik de volgende muck hoor;

slayer-show no mercy,haunting the chapel en hell awaits
metallica-ride the lightning en master of puppets
bathory- under the sign en blood, fire death
helloween-walls of jericho
iron maiden-peace of mind en powerslave
onslaught-power from hell en the force
death-scream bloody gore
kreator-pleasure to kill
infernal majesty- none shall defy
possessed-seven churches
necrophagia-seasons of the dead
candlemass-epicus en nightfall
king diamond-abigail
morbid angel-altars of madness
destruction-mad butcher
boltthrower-realm of chaos
nocturnus-the key

*zwijmel ende zucht*

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 05-04-2004 10:14 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Messiah - Extreme cold weather
Slayer - Hell Awaits
Morbid angel - chapel of ghouls
The Who - gehele plaat Tommy
Jeff Wayne - War of the worlds/eve of the war
Wim Sonneveld - Het dorp (ivm mijn vader, rust zacht ouwe)
Anthrax - Bud E. Luvbombs Satan's lounge band.
Metallica - Ride the lightning & Kill em all.
Testament - The new order

Een kleine snol zit zo vol.

headbanger013
Usericon van headbanger013
Posted 05-04-2004 10:55 by headbanger013 Wijzig reactieProfiel van headbanger013Quote dit bericht

Vind Enter Sandman van Metallica én Motörhead geniale nostalgische nummers . Maar daar horen ook Deep Purple - Into the fire & Livin wreck bij (eerste rocknummers die ik luisterde vroeger)

child of bs666
666 legions
Usericon van child of bs666
Posted 05-04-2004 11:34 by child of bs666 Wijzig reactieProfiel van child of bs666Quote dit berichthttp://hem.passagen.se/habo6/venom.htm

voor mijn is dat status quo en venom dat was de muziek die mijn vader bs666 altijd samen met mijn luisterde ook nog net voor zijn dood.mijn eerste concert was toen ik 9 was samen met mijn vader status qou

Sater
Usericon van Sater
Posted 05-04-2004 12:05 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Iron Maiden - Don't Look to the Eyes of a Stranger

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 05-04-2004 17:13 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Elvis, the King!!! Altijd!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-04-2004 18:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik vergat helemaal Europe - The Final Countdown.

Dat was zo'n beetje het allereerste rocknummer dat ik hoorde. Ik zat toen in groep zes (of zo) van de basisschool. Ik kwam ermee in aanraking omdat het nummer toen vaak werd gedaan in allerlei playbackshows (waaronder die die jaarlijks op onze school gehouden werd).
Ik vond het een supergaaf nummer, ondanks dat ik toen nog lang niet naar rock/metal luisterde. Vanaf dat moment heeft het een jaartje of 10 geduurd voordat ik echt naar rock/metal ben gaan luisteren.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com