|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Lucky you Ik ga mij de hele avond vermaken voor de computer.... "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
Goed plan Black Lily, het zelfde hier. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik ga me eerst een poosje achter de computer vermaken en dan kruip ik met een dik boek in bed No regrets and no remorse... |
|
lekker vroeg naar mijn nest, de hele week ochtend dienst gehad Bazzio Attacks!!! |
|
Wat achter de pc hangen, een filmpje kijken.... ach ik zie wel. Heb nog niet plannen bla...bla...bla... |
|
Eerst beetje chatten, dan maffen. Deze week sloopte behoorlijk... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Seks-goed glas drinken-in nest kruipen Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: same here.. lekker vroeg me nest in MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Nou, nou, mietjes ;-) Al was zo'n lijst te verwachten, want de mensen die WEL wat aan het doen zijn, zijn daar natuurlijk mee bezig en hebben geen gelegenheid om te posten. Nou, IK heb Robo Rally gespeeld met Rajackar en nog wat andere nerds. En nu ga ik eens lekker wat black metal luisteren, internationaal blasfemie verspreiden, een biertje drinken en daarna pitten... |
|
quote: In die volgorde ? bla...bla...bla... |
|
Eerst bed, dan glas, dan seks. Lijkt me het leukste. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben net terug van verjaardag, en ga nu lekker slaaaaapen |
|
seks - eten - twee uur lang folk en gothic draaien - slapen |
|
Ik ga nu naar bed. Sweet dreams allemaal bla...bla...bla... |
|
Vampire_girl en ik hebben een verjaardagsparty gegeven voor onze vrienden. Alleen zijn de gasten alweer vertrokken. En ik heb nog een kratje pils koud staan. Heads I win, tails you lose |
|
JA hirogen we zijn thuis maar het is nog altijd beter dan de rest wat hier staat. Was wel een tof feest Softies!!! en dat op een metal forum |
|
de tering, gruwelijk feest gehad, en nu ga ik pitten Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik ben maar weer eens een avond naar Venlo gegaan, vriendin van een vriend van mij uit Zeeland was hier, was wel gezellig. De mensen en cafe's in Venlo zijn nog steeds KUT, daar niet van... |
|
hmm ja kwas me lam aant blowen + metal aant luisteren, best fijne dag zo.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik dacht ik ga ns lekker uit vanavond in die tent waar we altijd naar toe gaan (unitas), blijkt dat daar housparty is . Ik was dus weer vroeg terug. Half 2 thuis . En dat op zaterdag. |
|
Getroffen door een Burn-Out lukt het mij niet naar drukke feesten te gaan. Maar hier in Rotterdam is het uitgaans leven voor de Gothic/rock/Metal sene toch aardig bagger. In de Ierse pub kan ik mij nog wel vermaken. Wiegen Meister ! |
|
ik dacht dat Rotterdam juist een goede stad was om naar concerten te gaan ,BAroeg ,Nighttown .Ik woon in Den Haag en hier is er dus voor niemand iets fatsoenlijks om naar toe te gaan . |
|
Baroeg is de laatste tijd aardig soft aan het worden en is eigenlijk de enigste plek waar je als gothic lief hebber na toe kan gaan. Nightown heeft soms iets van een optreden, maar dat is ook aan het terug lopen. Zou ik ooit de lotto winnen !!!! begin ik mijn eigen Metal café !!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 04-11-2001 15:11] Wiegen Meister ! |
|
Ben gisteravond zoals elke zaterdag avond lekker naar Café Rocks geweest, lekker halve liters bier drinken en headbangen en meeschreeuwen op Metallica enzo Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Plaatselijk café, en op een hiphop-party. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |