|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
fire aanbidden! |
|
slijmballen bedoel je |
|
Ligt het aan mij of werd er gelowchaat in dit topic (ik kan het ook dubbel zien |
|
je ziet dubbel, dat komt door het vuurwater! |
|
ik zie standaard dubbel, dus ook 's nachts |
|
quote:Ik ook das nou zo makkelijk aan twee ogen... |
|
niet als ze allebei net iets anders zien |
|
hmmz ik wil van vanaaf naar een cyber gothic feest, maar ik weet alleen nog niet waar het is, |
|
SLAPEN! moet morgen weer 5 uur smorgens op.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ik stap morgen de bus in en blijf daar ook 24 uur in zitten. dat wordt een leuk weekend en dan ben ik in rome ik ga naar paus toe, , moet iemand nog een foto hebben??(van paus) is zo geregeld hoor |
|
jah goed id.. ik ga morgen weer naar de dart club (als je de grap snapt) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Ah Rome.. Vind 'k zo'n mooie stad.. Met een beetje geluk zit ik er begin mei ook weer.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Mijn nachtelijke activiteiten? hmm, word dit forum gechecked door de politie |
|
quote: Mooiste stad waar ik geweest ben . Ik ga vanavond gitaar spelen en op tijd pitten. |
|
quote: MUHAHAHA.. ik stap morgen in de bus, daar blijf ik 2 uur zitten, dan stap ik over op een vliegtuig en zit ik binnen 2 uur in Rome "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: IK BEN JALOERS!!!! MAG IK OOK MEE SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |