IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Jullie nachtelijke activiteiten Vorige pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-04-2002 4:19 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

fire aanbidden!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 19-04-2002 4:20 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

slijmballen bedoel je


Fire
Usericon van Fire
Posted 19-04-2002 4:27 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ligt het aan mij of werd er gelowchaat in dit topic (ik kan het ook dubbel zien



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-04-2002 4:28 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

je ziet dubbel, dat komt door het vuurwater!


Fire
Usericon van Fire
Posted 19-04-2002 4:30 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 19 april 2002 4:28 schreef Dargull het volgende:
je ziet dubbel, dat komt door het vuurwater!
OK bedaknt maar ik denk dat ik topic toch ff naar Onzin gooi



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 19-04-2002 4:33 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik zie standaard dubbel, dus ook 's nachts


Fire
Usericon van Fire
Posted 19-04-2002 4:36 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 19 april 2002 4:33 schreef Bintmeister het volgende:
ik zie standaard dubbel, dus ook 's nachts
Ik ook das nou zo makkelijk aan twee ogen...



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 19-04-2002 4:37 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

niet als ze allebei net iets anders zien


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 19-04-2002 10:52 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

hmmz ik wil van vanaaf naar een cyber gothic feest, maar ik weet alleen nog niet waar het is,


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-04-2002 11:15 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

SLAPEN! moet morgen weer 5 uur smorgens op..


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 19-04-2002 11:17 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ik stap morgen de bus in en blijf daar ook 24 uur in zitten. dat wordt een leuk weekend en dan ben ik in rome ik ga naar paus toe, , moet iemand nog een foto hebben??(van paus) is zo geregeld hoor


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-04-2002 11:18 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

jah goed id.. ik ga morgen weer naar de dart club

(als je de grap snapt)


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-04-2002 11:19 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 19 april 2002 11:17 schreef soepkoeltoer het volgende:
ik stap morgen de bus in en blijf daar ook 24 uur in zitten. dat wordt een leuk weekend en dan ben ik in rome ik ga naar paus toe, , moet iemand nog een foto hebben??(van paus) is zo geregeld hoor


Ah Rome.. Vind 'k zo'n mooie stad.. Met een beetje geluk zit ik er begin mei ook weer..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 19-04-2002 12:15 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Mijn nachtelijke activiteiten?
hmm, word dit forum gechecked door de politie


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-04-2002 12:19 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2002 11:19 schreef Sharteel het volgende:
Ah Rome.. Vind 'k zo'n mooie stad.. Met een beetje geluk zit ik er begin mei ook weer..


Mooiste stad waar ik geweest ben .

Ik ga vanavond gitaar spelen en op tijd pitten.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 19-04-2002 13:08 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2002 11:17 schreef soepkoeltoer het volgende:
ik stap morgen de bus in en blijf daar ook 24 uur in zitten. dat wordt een leuk weekend en dan ben ik in rome ik ga naar paus toe, , moet iemand nog een foto hebben??(van paus) is zo geregeld hoor


MUHAHAHA.. ik stap morgen in de bus, daar blijf ik 2 uur zitten, dan stap ik over op een vliegtuig en zit ik binnen 2 uur in Rome


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 19-04-2002 13:17 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2002 13:08 schreef Phaestus het volgende:
MUHAHAHA.. ik stap morgen in de bus, daar blijf ik 2 uur zitten, dan stap ik over op een vliegtuig en zit ik binnen 2 uur in Rome


IK BEN JALOERS!!!! MAG IK OOK MEE


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen