![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik het me goed herinner: drinken, eten (fritkot), drinken, en om af te sluiten: wandelingetje in bos ![]() |
|
eerst vrouwtje bezoeken, daarna after forever in de gigant en daarna tot sluitingstijd in me stamkroeg gehangen ![]() ![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
Jah wat doe ik op een normale avond in Veendam: Blowen Zuipen Buiten Hangen Poolen in een kut-kroeg event. filmpie kijke nog meer blowen muziek luisteren nog mer blowen slapen Veendam ![]() ![]() ![]() ![]() Black Metal ist krieg :-) ![]() |
|
jah wat doe je er aan he? Veendam ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Heel bekend fenomeen ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Ach ja skullfuck het leven van een veendammer gaat niet over rozen hoe wel jij volgens mij niet veel meer uitspookt in het weekeind ![]() ![]() ![]() Black Metal ist krieg :-) ![]() |
|
quote: nou meneer uit Veendam: je hebt t mooi fout!ik ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
Zaterdag naar carpathian forest en behemoth geweest, nog blowtje gerookt met gitaarist en zanger van behemoth, echt relaxte lui ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
AHUM, skullfuck ik moet idd zeggen at ik dus veel gezonder leef, mijn excuses hier voor ![]() Black Metal ist krieg :-) ![]() |
|
Vrijdag werd ons neefje 3...dat werd zaterdag gevierd en we zijn tot 1.30 blijven bijbabbelen met zijn mama (die de zus is van Paul ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Softies??? Kijk eens naar je user icon.... ghi ghi ghi ![]() Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air ![]() |
|
Eerst 2 uur met de trein naar mijn mannetje.(valorian) Dan hangen bij de dox met onderandere vargen pepernoten gooien. ![]() enne wat drinken uiteraard. ![]() en heeel erg veel auwehoeren. en dan gaan we naar de escape (veenendaal)of naar bar en boos ![]() en cj pesten ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
In bed naar Crematory of Dismal Euphony luisteren met de discman...zalig om bij weg te dromen... ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Mijn weekend was vaag en goed... onder andere 'n cool feestje van FireFox... was erg tof... ![]() ![]() Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
hm vanavond doe ik nix meer ![]() maar morgen weer lekker uitleven op de schietbaan yeah ![]() ![]() |
|
momenteel dus het opzoeken van irritant oude topics! maar zullen we het maar tot 2 beperken zwaarmetaal? ![]() |
|
mja anders denken ze morgen ook, WTF is hier gebeurt ![]() ![]() |
|
das idd waar ja! en dan worden de mods boos op ons ![]() ![]() |
|
nou dat willen we niet hebben natuurlijk ![]() ![]() |
|
zullen we ons dan beperken tot dat andere topic, deze staat in algemeen en hier mogen we dus niet slowchatten ![]() ![]() |
|
keeejjj t moet maar ![]() ![]() |
|
bier drinken en dansden zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
veeeeel posten op ZM ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |