|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik het me goed herinner: drinken, eten (fritkot), drinken, en om af te sluiten: wandelingetje in bos |
|
eerst vrouwtje bezoeken, daarna after forever in de gigant en daarna tot sluitingstijd in me stamkroeg gehangen gepoold en gebangt Je moeder. |
|
Jah wat doe ik op een normale avond in Veendam: Blowen Zuipen Buiten Hangen Poolen in een kut-kroeg event. filmpie kijke nog meer blowen muziek luisteren nog mer blowen slapen Veendam Black Metal ist krieg :-) |
|
jah wat doe je er aan he? Veendam Suck my piss |
|
quote: Heel bekend fenomeen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ach ja skullfuck het leven van een veendammer gaat niet over rozen hoe wel jij volgens mij niet veel meer uitspookt in het weekeind Black Metal ist krieg :-) |
|
quote: nou meneer uit Veendam: je hebt t mooi fout!ik :bla wat meer omdat alles hier niet om 2 uur dicht gaat..... Suck my piss |
|
Zaterdag naar carpathian forest en behemoth geweest, nog blowtje gerookt met gitaarist en zanger van behemoth, echt relaxte lui |
|
AHUM, skullfuck ik moet idd zeggen at ik dus veel gezonder leef, mijn excuses hier voor Black Metal ist krieg :-) |
|
Vrijdag werd ons neefje 3...dat werd zaterdag gevierd en we zijn tot 1.30 blijven bijbabbelen met zijn mama (die de zus is van Paul ) I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Suck my piss |
|
quote: Softies??? Kijk eens naar je user icon.... ghi ghi ghi Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
Eerst 2 uur met de trein naar mijn mannetje.(valorian) Dan hangen bij de dox met onderandere vargen pepernoten gooien. enne wat drinken uiteraard. en heeel erg veel auwehoeren. en dan gaan we naar de escape (veenendaal)of naar bar en boos en cj pesten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
In bed naar Crematory of Dismal Euphony luisteren met de discman...zalig om bij weg te dromen... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Mijn weekend was vaag en goed... onder andere 'n cool feestje van FireFox... was erg tof... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
hm vanavond doe ik nix meer maar morgen weer lekker uitleven op de schietbaan yeah |
|
momenteel dus het opzoeken van irritant oude topics! maar zullen we het maar tot 2 beperken zwaarmetaal? |
|
mja anders denken ze morgen ook, WTF is hier gebeurt |
|
das idd waar ja! en dan worden de mods boos op ons |
|
nou dat willen we niet hebben natuurlijk |
|
zullen we ons dan beperken tot dat andere topic, deze staat in algemeen en hier mogen we dus niet slowchatten |
|
keeejjj t moet maar |
|
bier drinken en dansden zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
veeeeel posten op ZM |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |