![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga een vak leren. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Wat een vervelend topic, ik verveel me nu al... ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Euhm.....dit heb je toch ergens anders ook al gevraagd ??? Of ben ik nu al weer bezopen ? Fuck! ![]() ![]() |
|
rollenspel? ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
quote: Sokken stoppen, breien, punniken of twister! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Vervelend he Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Kom op...wees creatief ! ![]() ![]() |
|
GA EEN VAK LEREN Ga naar school. Ga werken. Doe iets zodat je geld kunt verdienen en dan leuke dingen ermee kunt doen. Maar niet dat apathische.... daar heb je nog een jaar of zestig voor, tsss. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Koop een bordspel ofzo ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Een hobby zoeken, studeren, muziek maken, sporten, werken etc. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
precies, ga gitaar spelen ofzo. zoek een uitdaging. Oud Vuil. ![]() |
|
Ga kijken wie zich het beste en meest efficientst kan vervelen!! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: inderdaad, Risk of zo, kan je wel paar uurtjes bezighouden ![]() ![]() |
|
Organiseer een kangaroestokspringwedstrijd! ![]() ![]() |
|
Met genoeg verveelde momenten kan je wel tot een tweede Ontdekking van de Hemel komen... ![]() |
|
Of ga elkaars rughaar ontvlooien, net als de aapjes in de dierentuin! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
optie 1 Ga met z'n allen de sexuele grenzen verleggen. optie 2 ga wat leren zoals muziek en dan jammen of doe iets anders creatiefs. optie 3 Zet samen een -internet- bedrijf op. optie 4 ontwikkel eens karakter en meer interesses!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-04-2004 23:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wat zijn er eigenlijk toch veel leuke dingen in het leven als je er zo over nadenkt! ![]() ![]() |
|
quote: ik heb er alleen zo weinig tijd voor. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Pleeg collectief zelfmoord ![]() ![]() |
|
Juist! Best kansloos dit. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
begin een forum wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Gegarandeerd dat je je niet meer verveelt ![]() Do or do not. There is no try. ![]() |
|
Jezus fucking Christus... wat een ongelooflijk triest gebeuren is dit nu weer?! Wat is het toch een enorm teken van verrotting en decadentie dat mensen zich kunnen vervelen. Hoe krijg je dat nu voor elkaar? Heb je geen karakter? Geen ego? Ik heb duizend en een dingen te doen op een dag en heb nooit genoeg tijd... hoe durf je het om je vrije tijd zo weg te gooien. Ga desnoods je moeder helpen in het huishouden, prutsventje! DOE IETS NUTTIGS! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |