|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, je lacht je rot, echt abnormaal die gast |
|
Het is maar goed dat ik nog geen geurentelevisie heb want die gast is nog te vies om naar te kijken. Enkel gekleed in een string en zeiknat van de poep,pis en kots over het publiek heen staan te zeiken zijn op zn zachtst gezegd toch vrij buitensporige gedragskenmerken. |
|
Ik zie nu GG Allin op de Jerry Springer show; mooi dat hij de hypocrisie van Amerika en eigenlijk van het hele begrip 'beschaving' blootlegt; het was niet zomaar schoppen/ entertainment, maar er zat een behoorlijke ideologie achter dat verder ging dan 'Rock n roll'; in het straatje van The mentors. Te ranzig voor woorden, dat dan weer wel The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ff serieus; Die docu "Hated(In the nation)" is tof als je geinterresseerd bent. Best lang ook. Anders zou ik er niet aan beginnen...tis dan geen LOL Edit; er is dus een nieuwe dvd uit, aldus de webschijt. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 24-05-2005 13:44] Suck my piss |
|
Of niet? http://www.flurl.com/uploaded/Metal_Concert_433.html [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 23-09-2005 0:23] |
|
quote: daddy? nee , serieus, wie is die kerel? Nog nooit van gehoord?! signature |
|
quote: Ik ging er vanuit dat het die GG Allin was. |
|
quote: Yeap, dat is hem |
|
goedzo wim! Suck my piss |
|
quote: Maar wel lache om te zien dat ie meteen de ruimte heeft [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 23-09-2005 12:34] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
GG Allin...vette shit, die man is mijn held !! Had werkelijk aan overal en alles schijt aan,fantastisch !! Fuck the world and fuck you |
|
oh ja. Bovenstaande dvd wil ik absoluut hebben.Volgende maand kaufen dat ding !! Fuck the world and fuck you |
|
Wat een freak, hehe geniaal! Ook maar eens een DVD aanschaffen |
|
GG was gewoon een masochist die dat combineerde met een punkband. Maar het blijft gaaf! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
echt een mongool eerste klas ja, maar wel vette muziek! |
|
quote: Die aflevering Van Jerry Springer met GG is ook geweldig. Suck my piss |
|
GG Allin is een achterlijke kut mongool. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
was Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
GG IS FUKING MASTER |
|
Geniaal ja. En dan te bedenken dat veel mensen Marilyn Manson al extreem vinden [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-09-2005 14:37] |
|
EL DUCE IS OOK GEIL |
|
Ik zie dat je veel onzin aan het uitkramen bent, broertje van Shakeel? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Zou zijn vriendin dan ook zwanger zijn? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |