|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Ik denk dat hij zijn zus zwanger heeft gemaakt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hey Dopethrone, Wat gebruik je zoal? |
|
quote: Vooral een gebrek aan IQ denk ik |
|
ik gebruik een pentium 4 kut computer ding sucks hehehehe joke ik gebruik niks jij? (naast klueters)gcvlgc snaack je bent een homo en diut is een homo forum van een homo site enm dis de laatse post van deze homo op dit homo forum doei homosss H O M O !!!!!!!! |
|
Nou dag, je zal gemist worden!! |
|
Uhm, wie is dat dan? |
|
quote: zegt genoeg... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Was GG Allin ook niet één van die losers die het van hun aandachtstrekkerij moest hebben in plaats van zijn talent? Shockeren om het shockeren is triest. Mensen die het ook nog leuk vinden, zijn nóg triester. |
|
Lui die het stoer vinden om zichzelf met poep in te smeren en zoveel mogelijk publiek weg te jagen verdienen een spuitje. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Dat spuitje heeft 'ie -gelukkig- al gehad. |
|
quote: Hoppa!! weer een stoere reply erbij van Mr.WMP. Ga zo door! talent? Suck my piss |
|
Niks stoer, ik heb alleen geen poep nodig om mijn punt te maken. En: als jij je aangesproken voelt door wat ik zeg: dat is jouw probleem, niet de mijne. Jank dus ook niet zo. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 30-09-2005 19:17] |
|
quote: GG Allin vond zelf ook wel dat hij 1 of meerdere spuitjes verdiende... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: talent is gewoon een mooie woord keuze. Ik huil niet zo snel hoor. Het valt gewoon op als iemand alleen maar loopt te zeuren op een forum. En je bent niet irritant trouwens...al zou je mij aankijken en mij een kankerlijer noemen. Wat kan mij het schelen? Ik leef, snap je? Suck my piss |
|
quote: Makkelijk he, discussies uit de weg gaan door het probleem bij een ander te leggen. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Ietswat verkeerde woordkeuze merk ik nu. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
|
|
quote: Gaaf! |
|
|
|
quote: GG trok geen aandacht. Wou zoveel mogelijk underground blijven, wat hij dan ook gedaan heeft. Was niet shockeren. Was zijn manier van leven. If you can't handle it, just ignore it. GG allin is full hardcore! |
|
quote: quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
wel geniale uitspraken hier en daar Jerry Springer tegen gast uit het publiek: Do you have a mother? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Grappig om te horen dat Jerry (in)direct Judas Priest verdedigt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |