IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : GG Allin Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 11-06-2008 21:41 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Wil je mij dan vertellen wat hier geniaal aan is?
Ja ik zie ook wel dat hij kennelijk geen enkele rem of belemmering ondervindt op het podium. Knap enzo.
Maar toch....ik zat hier wel even raar te kijken net.

(eerste keer dat ik wat van die vent zag trouwens)


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-06-2008 21:45 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Je snapt GG Allin of niet.Jij vind Suffocation en Pestilence goed, en een ander vind daar weer geen drol aan.


Fuck the world and fuck you


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 11-06-2008 21:46 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Tsssss, ik vroeg het aan Burzum hoor





...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-06-2008 21:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Die vind het niet erg als ik voor hem antwoord, wij zijn als twee handen onder 1 deken.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 11-06-2008 21:47]


Fuck the world and fuck you


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 11-06-2008 21:47 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik wist het! Mekaar lekker onderschijten he!!
*kijk ons eens GG Allin zijn zeg*



[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 11-06-2008 21:48]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-06-2008 21:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ja ik veeg raymonds poepertje af onder de deken, vorige keer was zijn ma pissed.


Fuck the world and fuck you


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 11-06-2008 21:50 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Boefjes

Maar goed; GG Allin dus; die is vast niet bekend geworden om zijn muziek


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-06-2008 21:52 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

jawel hoor. die shockeffects waren puur voor lol enzo. de muziek kwam bij Allin wel degelijk op de eerste plaats. Zie het als met Venom en Kiss, alleen ging het shockeren bij Allin wel iets verder.


Fuck the world and fuck you


R.
Usericon van R.
Posted 11-06-2008 21:57 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2008 21:45 schreef mental het volgende:
Je snapt GG Allin of niet.Jij vind Suffocation en Pestilence goed, en een ander vind daar weer geen drol aan.


Man, kirijg toch even snel de rugmergkriebels.

Johnny Cash de grond intrappen 'omdat ik het vind' en deze smerige drollenpijper vereren?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-06-2008 22:01 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2008 21:57 schreef R. het volgende:
Man, kirijg toch even snel de rugmergkriebels.

Johnny Cash de grond intrappen 'omdat ik het vind' en deze smerige drollenpijper vereren?
maar ik vind Clint eastwood wel gaaf!


Fuck the world and fuck you


R.
Usericon van R.
Posted 11-06-2008 22:10 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Iedereen met een penis toch


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-06-2008 0:28 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 juni 2008 21:41 schreef Metalhead22 het volgende:
Wil je mij dan vertellen wat hier geniaal aan is?
Ja ik zie ook wel dat hij kennelijk geen enkele rem of belemmering ondervindt op het podium. Knap enzo.
Maar toch....ik zat hier wel even raar te kijken net.




quote:
we are taken on his masochistic journey to bring danger back to rock ā€˜nā€™ roll




Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-06-2008 0:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 juni 2008 21:52 schreef mental het volgende:
jawel hoor. die shockeffects waren puur voor lol enzo. de muziek kwam bij Allin wel degelijk op de eerste plaats. Zie het als met Venom en Kiss, alleen ging het shockeren bij Allin wel iets verder.


Neen. Zie mijn quote in de vorige post, hij zag het echt als een missie en wilde dat bereiken dvm van de muziek. Zit dus wel degelijk een bepaald idee achter, men kan er van alles van vinden maar ik vind het een nobel streven.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-06-2008 0:39]


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 09-03-2009 0:10 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Wat een idioot.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-03-2009 8:26 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Bloemetje voor die man


Against God and Government


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-03-2009 10:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2009 0:10 schreef 6sic6 het volgende:


Wat een idioot.

Dit is een jaar voordat hij de pijp uitging opgenomen, en toen was hij dus heel ver heen. Ik vind het typisch Amerikaans (nog) en vooral heel zielig, dit soort shock-acts.

Als je het leven van GG Allen bekijkt vanuit psychiatrisch oogpunt, is wel te verklaren waarom, hoe en wanneer hij zo doordraaide. Toen hij een keer door een vrouw was aangeklaagd, die op allerlei bizarre manieren (snijden, branden, bloed drinken) de liefde met GG had bedreven en hem hiervoor aanklaagde (maar hier zelf net zo hard aan had meegedaan naar alle waarschijnlijkheid) is hij onderzocht.
Hij had narcistische en masochistische persoonlijkheidstrekjes, een bipolaire stoornis en borderline persoonlijkheidskenmerken. Daarnaast was hij ook nog eens bovengemiddeld intelligent. Dit had, mijns inziens, tot gevolg dat als gevolg van een jeugd in een gezin van gestoorde religiefanaten, het buitenbeentje zijn tussen de jongeren, het gebruiken van alles wat los en vast zat en ook nog eens toegejuicht worden om bizar gedrag, zijn stoornissen continu meer en meer getriggerd werden. En dat hij door zijn intelligentie zijn gedrag nog heel goed kon verantwoorden ook, b.v. door het als rock en roll shock-effect uit te leggen.

En dan had hij ook nog eens de pech om in een subcultuur te zitten waar shockerend en zelfdestructief gedrag vereerd werden, zoals dat nu soms in de black metal ook het geval is. Waar ook gasten vereerd worden die m.i. eerder begeleiding in een psychiatrische setting dan een voortrekkersrol op het podium nodig hebben.
Het publiek van dit soort shock-acts is ook altijd een vreemd mengelmoesje. Mensen die zelf net zo geschift zijn en extremiteit vereren, sensatiezoekers, meelopers en tot overmaat van ramp mensen die meegingen in GG zijn masochisme en hem tijdens de gigs tot pulp sloegen, een soort doorgeschoten leedvermaak.

Wat ik typisch Amerikaans hieraan vind, is dat er heel veel van dit soort, vroeger verwaarloosde, aandachtshoeren als een soort held of attractie gezien worden. B.v. de verering van Charles Manson, ook zo'n drop-out en een geweldige entertainer, sensatieprogramma's als de Jerry Springer-show en een typisch Amerikaans verschijnsel als Marilyn Manson.
Ik denk dat het een soort decadentie is die ook hier in Europa steeds meer voet aan de grond begint te krijgen. Omdat onze maatschappij gewoon mega-saai en voorspelbaar is geworden, onstaat er een verering van of vergaping aan drop-outs. Ikzelf vind drop-outs ook een stuk interessanter, maar in het geval van GG Allin en sommige black metal-gasten die zichzelf op het podium kapot snijden zou wat bescherming tegen zichzelf niet verkeerd zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 10-03-2009 19:40 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

blah blah blah


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-03-2009 19:42 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2008 21:57 schreef R. het volgende:
Man, kirijg toch even snel de rugmergkriebels.

Johnny Cash de grond intrappen 'omdat ik het vind' en deze smerige drollenpijper vereren?
nee, puur omdat cash een homo was, en muzikaal geen drol voorsteld, daarom.


Fuck the world and fuck you


R.
Usericon van R.
Posted 10-03-2009 20:14 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2009 19:42 schreef mental het volgende:
nee, puur omdat cash een homo was, en muzikaal geen drol voorsteld, daarom.
Waarom reageer jij twee keer op dezelfde quote met een tijdspanne van 9 maanden?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-03-2009 20:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2009 20:14 schreef R. het volgende:
Waarom reageer jij twee keer op dezelfde quote met een tijdspanne van 9 maanden?
Door bans kwam ik er niet toe en was het ook vergeten.


Fuck the world and fuck you


R.
Usericon van R.
Posted 10-03-2009 20:16 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Vind het wel grappig hoor, gezien GG ALLIN toegaf bisexueel te zijn en zelfs met dieren geneukt te hebben.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2009 20:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2009 19:40 schreef Iscariah het volgende:
blah blah blah

Nou en. Moet ik toch wete..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 10-03-2009 20:40 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik vond het, als liefhebber van GG's muziek nota bene, een onderhoudende en doordachte post, mogen er best meer van zijn hier.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2009 20:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2009 20:40 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik vond het, als liefhebber van GG's muziek nota bene, een onderhoudende en doordachte post, mogen er best meer van zijn hier.


Tja, een beetje beroepsdeformatie op zijn tijd. Overigens ben ik een ontzettende Rollins-fan, terwijl dat toch ook een behoorlijke ADHD-er is. Dus muziek en stoornis kan vaker goed uitpakken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-03-2009 23:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 maart 2009 20:16 schreef R. het volgende:
Vind het wel grappig hoor, gezien GG ALLIN toegaf bisexueel te zijn en zelfs met dieren geneukt te hebben.


toegaf? daar zijn zelfs foto's dus dat was al wel bekend.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen