|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
@ Helmet: dat andere topic is dichtgegooid en verwezen naar het topic over concerten in het podium in Hoogeveen. Maar dit gaat niet over dat het op dat podium is, maar over de drie bands (Liar of Golgotha, Sanguinary en Grindminded) die dan spelen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
|
|
eind goed, al goed ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
ik vind eigenlijk wel dat sanguinary eens naar het zuiden van het land moet komen... |
|
Vind ik ook heel erg. Doe een suggestie voor een zaaltje en ik zal ze eens aanschrijven! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Je kan ook hun cdtje kopen. Heb je ze altijd bij je. |
|
quote: in de little devil in tilburg speelt regelmatig wat, redelijk klein 'zaaltje' achter in het cafe maar wel gezellig is dat niks? (is het nog mooi heel dicht voor mij in de buurt ook ) |
|
quote: Een promo is daar al heen gestuurd, wellicht tot binnenkort in het zuiden dus! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
ah mooi zo |
|
en toen waren er drie.. |
|
Jammer van dat foutje, Maar we hebben ook al 2 concerten, en misschien wel 3, in één maand. Op de 30e april kunnen we misschien na Braindead in Groningen spelen. Helaas kunnen we dan niet bands na ons zien, maar ja, optreden gaat voor!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
KEEP THE METAL ALIVE |
|
En ook deze ff schoppen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
ah, was deze topic al kwijt Een kleine snol zit zo vol. |
|
Datum erbij misschien handig? 04-06-2004 Liar Of Golgotha, Sanguinary and Grindminded, Het Podium, Hoogeveen. 4 juni, dat gaat waarschijnlijk niet uitkomen... jammer. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
nog even een leuk plaatje erbij [Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 19-05-2004 11:25] |
|
Vet plaatje ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
zeker een cool plaatje, maar ook een cool feestje KEEP THE METAL ALIVE |
|
En om dit concertje weer onder de aandacht te brengen schop ik hem weer ff omhoog... en om het niet geheel nutteloos te doen nog maar weer eens een voorproefje van onze binnenkort uit te komen cd "9 mm facial". Saskia du Quelle eeeuhm wma. http://www.pitfather.com/music/grindminded.wma [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 23-05-2004 20:59] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Het klinkt in iedergeval goed KEEP THE METAL ALIVE |
|
Ik vind Sanguinary wel wat nationalistisch met dat gewdweep met die Groningse vlaggen. Ook zingen ze alleen maar over oorlog, dat moet wel foute sentimenten bevatten. |
|
Ik zal het niet weten , ik heb ze nog nooit live gezien. Maar daar komt 4 juni 2004 verandering in. KEEP THE METAL ALIVE |
|
De Sanquinary bassiste kwam afgelopen dinsdag de kunst nog bij ons afkijken. |
|
Ik zag de TMDC gitarist zaterdag nog de kunstjes afkijken bij Sanguinary ... |
|
Martijn managed die band. Vandaar dat ze nu ook veel spelen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |