|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad wel 4 geintresseerde mensen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: YMCAWordfuhrer Boldey, geniaal Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: 'En die stumpers(lees verwaande kwasten) van Golgotha kunnen beter sokken gaan stoppen' nou vond ze best wel erug treu hoor |
|
Ja ??? Hadden ze make up en visnet truitjes aan ??? |
|
quote: Ontzettend, ik vond het wel leuk kijken naar die mensjes ervoor. Het plafond was ook veranderd of niet? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Kut heb ik Lait gemist Dat had ik best graag willen zien owja: death metal stinkt naar dikke negers. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: correctie, Death Metal Stinkt naar wegrottend dood neger vlees. |
|
En dat over lair was serieus. Zometeen als Stigma hier is zal ik mijn c'd daarvan weer eens oppoetsen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ach zolang het maar duidelijk is dat het stinkt. Voor mij part ruikt het naar de tampon van m'n oma Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Noisecorefreak : Sniffin Blood |
|
quote: Vind dit nogal vaag.. Heb nog een tijdje met ze staan praten backstage en ik heb niet veel van arrogantie meegekregen of ik was het zelf.. Tis alleen mijn stijl niet.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Boldey is niet geniaal. De term YMCA Wordfuhrer wordt al meer dan een jaar op De Muur gebruikt. Verder is Lair of Gogoltha een gave band. Jammer dat professionaliteit vaak als arrogantie wordt gezien. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 05-06-2004 17:04] |
|
quote: Ik kom nooit op de muur dus dat wist ik nog niet.. toch vond ik hem leuk, en voor Boldey's doen ook nog redelijk doordacht En Liar of Golgotha is een goed spelende liveband (tenminste wat ik gisteren hoorde), en ik had ook best lol met ze, alleen is black metal niet helemaal mijn stijl. Moesten alleen de laatste trein halen dus moesten we eerder weg.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
maybe..... goeie muziekanten btw... alleen niet mijn stijl muziek ... enuhh Boldey is en blijft geniaal |
|
quote: Helemaal mee eens, ook jammer dat arrogantie vaak als professionaliteit wordt gelabeld... |
|
Ja, ook erg jammer dat belegen grappen vaak als geniaal worden gelabeld... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
quote: Graag gedaan en jullie ook bedankt KEEP THE METAL ALIVE |
|
quote: Het was erg gezellig met z'n 10nen maar zou men de volgende keer de leidingen kunnen doorspoelen? Of een vat bier van na 1998 aan laten sluiten want dit liet je bek spontaan samentrekken.. Zelfs de Finckenbrau smaakte beter .. Maar het was de moeite waard Bedankt!!! Een kleine snol zit zo vol. |
|
[kansloos puberaal gehuil] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:02] |
|
quote: He claw als je veel posts wil maken zodat je leus bekend is...zorg er dan tenminste voor dat je wat grappige inhoud er telkens in-paste i.pv. 'een post' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[kansloos puberaal gehuil] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:02] |
|
whaaa vet een helmet clone,dope shit man..moddervreten die hap |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |