|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja ik, waar heb je het nou weer over dan? En neem je tijd hoor, ik ben vrij voor de rest van de dag.. Bedenk maar een goede kwinkslag of sneer, kraak ende stang Een kleine snol zit zo vol. |
|
Jij zit toch ook in Morte Aeterna? |
|
quote: Das tenminste een tekst op muziek. De enige bekendheid die jullie hebben verworven is door een beetje WW2 spul groot op een shirt of hoes te zetten. Muziekaal is originaliteit ook ver te zoeken. Heb trouwens nooit beweerd dat we origineel zijn, op dat niet serieuze stukje met Jenje of Greycloak na dan.. Als je je profileert als oldskool death metal band zoals ons is originaliteit ook niet een vereiste. Verder ben je wel een leuk knuffelbeertje en ja, ik zit ook in Morte Aeterna, kom maar op, wat is daar dan mee volgens de grote wijze TMDCwordfuhrer? [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 28-05-2004 15:03] Een kleine snol zit zo vol. |
|
KEEP THE METAL ALIVE |
|
quote: Het persbericht... Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Sorry Ben een mens. En een mens kan fouten maken. KEEP THE METAL ALIVE |
|
en de stilte galmt als het hoofd van een dom blondje om mij heen.... Een kleine snol zit zo vol. |
|
kick ende trap weder omhoog naar den eersten pagina.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
kater auw |
|
|
|
Stigma en ik zullen wel aanwezig zijn. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Trap hem nog maar een keertje naar boven. schiet zo anders niet op. Kep zin in vrijdag Een kleine snol zit zo vol. |
|
Heb ook zin in vrijdag, speul'n!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik heb er ook zin in om jullie te horen. Ik zal wel weinig zien. Maar we maken er een gezellig feestje van KEEP THE METAL ALIVE |
|
kolere, wat worden we doodgezwegen.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
ben naar de mp3's aan het luisteren |
|
1337 |
|
We gaan straks es ff checken.. |
|
jammer dat er zulke grote gaten tussen de vangers van stagedivers vielen anders was het nog cooler geweest Het was verder dikke lol behalve Finkenbrau is goor en het bier op de tap was volgens mij een tikkie oud.. Alleen jammer dat we ivm de trein Liar of Golgotha niet uit hebben kunnen zien.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Heb het godverdomme gemist kutzooi En ik begon me zo langzamerhand ook af te vragen wat de YMCA-Wordfuhrer nou van Morty vind.... [Dit bericht is gewijzigd door B-O-L-D-E-Y op 05-06-2004 4:38] |
|
quote: Misschien voel je je aangesproken door de tekst? |
|
Sanguinary rules, vette lompe boeren oldschool dood metaal yeah!Liar of Golgotha niet echt mijn smaak..en het bier was weer smerig btw |
|
oja enuhhh mensen van Het Podium en www.hoseasix.com bedankt!!! |
|
Grindminded en Sanguinary waren goed..Liar of Golgotha paste dr niet echt bij,wat dus ook goed te merken was...het was al niet druk, tijdens de laatste band was het helemaal hopeloos. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |