|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik bied me aan als sopraanschijterd |
|
quote: fins dacht ik, euh... http://www.corkfilmfest.org/programme/docs/scream.html Oud Vuil. |
|
In ieder geval Scandinavisch... |
|
want het is lekker op de trekker ... |
|
quote: mannenkoor karrespoor wuust robuust |
|
quote:Zo indrukwekkend dat je de naam bent vergeten. F*ck hippies |
|
Hahaha. Ja. |
|
Ik zorg wel voor de catering |
|
quote:waar heb je ze gezien / erover gehoord? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
jaa, dan kunne we mooi , i've got the music in me van idols covere... sauron die heeft 3/4 grunters? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik doe mee Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: ja, klopt. die band heet Slipknot. het nummer heet people = shit, het tweede nummer op IOWA. aan begin van het nummer (een van de grunters is een clown). en dit is geen grapje. |
|
dat is volgens mij al vaak zat gedaan. Nile in mindere mate, en krijskoren zijn er ook behoorlijk wat van. Op de komende Charagnnana release (als die ooit nog uitgebracht wordt ) staat ook een gruntkoor. |
|
Homosexueel. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ja, hoor je het ook eens. |
|
Aerobed, morgen is die masterclas voor Scandinavisten. Van 11.15 tot 15.00. Nog interesse? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Ik zal een downloaden. quote:Nile een gruntkoor? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ik heb morgen een aantal dingen die ik moet doen op school, dus ik wacht tot er weer een volgende keer is! |
|
quote: je hoort het beter live dan op mp3... www.saurondeathsquad.com hoef je nie zo te zoekke Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: niet veel soeps imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:welke nummers? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: hou je bek sauron rult Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: uhmm... bij Sauron.Death.Squad iederegeval.. bij het intro weet ik toevallig dat je het wel hoort... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: rullen? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |