|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:wel heerschend eigenlijk Maar of dat een koor is? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
hahaha..ik doe mee aan het gruntkoor Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: ohjaa.. we hadden het over koortjes Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:wat dacht jij dan? Maar er zitten wel een paar stukken in met minstens 3 grunts. Klinkt echt gaaf. Moet je nagaan hoe zo'n heel koor zal klinken [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 12-04-2004 23:29] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: luister maar naar het nr mankind extinction en ga maar es naar een show... dan merk je het vanzelf! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: into hell is al beter, maar ik hou niet zo van die black aanstellers. Mooie geverfde gezichtjes etc. Dus misschien als ik ze toevallig tegenkom "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dat jij een band zocht met meerdere grunters... maja daar zijn der honderduisend van Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:zoals? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Dit heb ik tot nu : Sauron - meerdere vocalisten Borknagar - een normaal koor die een grunt ondersteunt Into Eternity - meerdere grunts ondersteunt door een koor allemaal heel gaaf, maar het is het net niet Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
weer dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 13-04-2004 0:09] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 13-04-2004 0:08] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
JA JA JA Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Is er iemand die een ftptje heeft? Ik heb mijzelf 8 keer opgenomen en samengevoegd. Maar ik heb geen ftp om hem hier te zetten. Wie wil mij assisteren? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
mail me maar Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Oh god, nu wordt het eng. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Met dank aan Zelthor hier dan 8 opnames van mijzelf samengevoegd om het koor idee te simuleren. Dit is slechts een begin. Ik ga meerdere stukken opnemen, maar dan grunt en screams apart. Dit geeft denk ik meer het effect van een koor. http://home.student.utwente.nl/o.j.m.vanduin/fora/Choir%20combined_04-16-2004_11-24-26.mp3 u hoort nog van mij [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 16-04-2004 12:16] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Hilarisch, ik wil wel eens meedoen Trouwens, da's Scars Of The Crucifix [Dit bericht is gewijzigd door Kadaver op 16-04-2004 12:17] Rotting away is better than being gay |
|
Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Op zich niet slecht, maar het moet veel beter uitgewerkt worden wil het echt de moeite waard zijn. En er moet ook degelijke muziek bij zitten, lijkt me. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Wat mij nog een slag hilarischer lijkt zijn 8 splatterpitchvocalen tegelijkertijd Rotting away is better than being gay |
|
quote:Absollut! Hou er wel rekening mee dat dit opgenomen is met een klein microfoontje die bij me pc zat. En het moet zeker uitgewerkt worden. Nog suggesties voor een bijpassende bands of nummers waarmee dit mooi zo klinken? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |