IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Gruntkoor Vorige pagina
Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 16-04-2004 12:23 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

Morbid Angel (latere) leent zich er voor, Deïcide dus, Zweedse Death zoals Bloodbath en Grave met tragere zanglijnen. Vader zou ook leuk zijn.

Rotting away is better than being gay

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 16-04-2004 12:26 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 16 april 2004 12:23 schreef Kadaver het volgende:
Morbid Angel (latere) leent zich er voor, Deïcide dus, Zweedse Death zoals Bloodbath en Grave met tragere zanglijnen. Vader zou ook leuk zijn.
Morbid Angel lijkt mij neits voor een koor. En Vader kan ik me weinig bij voorstellen als koor.. En verder lijkt een band als Norther of Skyfire gaaf om een koor bij te zetten..

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 16-04-2004 12:27 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

Morbid Angel niet? Heb jij Gateways To Annihalation wel eens goed beluisterd, vooral het nummer Opening Of The Gates? DAAR ZIT AL EEN KOOR IN!

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 16-04-2004 12:30 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Nee sorry, Als ik kijk naar dat laatste nummer wat wel eens op de box word gedraaid...ik kan het gewoon niet waarderen. De vaste ritme is weg. De melodie is chaositsch. Dat is mijn meniong na 2 nummers Morbid Angel.. Ik zal dat numme rwat jij noemt ff downloaden. Vanavond dan. Ik vertrek. Tot de volgende keer maar weer

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 16-04-2004 12:34 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 12:30 schreef Possessedpacman het volgende:
Nee sorry, Als ik kijk naar dat laatste nummer wat wel eens op de box word gedraaid...ik kan het gewoon niet waarderen. De vaste ritme is weg. De melodie is chaositsch. Dat is mijn meniong na 2 nummers Morbid Angel.. Ik zal dat numme rwat jij noemt ff downloaden. Vanavond dan. Ik vertrek. Tot de volgende keer maar weer

Ik zou je aanraden om eerst Altars Of Madness, Covenant, Blessed Are The Sick en Gateways To Annihalation te luisteren voor je een oordeel hebt over Morbid Angel... Dat je Heretic weinig vindt kan ik me in vinden, maar oordeel niet zo snel

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com