IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 18 juni, Vader + Devious + SoulreaveR in Doornroosje Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-04-2004 11:06 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Volgens deze site:

http://www.agenda-to.com/agenda/Overview_Loc_01.asp?Loc_City=Nijmegen

speelt vader de 24e Juni in de Doornroosje. Maar weet iemand hier meer van? Want er zijn pas in Nederland geweest

[titel aangepast]

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 16-06-2004 19:30]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-04-2004 11:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 14-04-2004 12:05 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Als datzo is, moet ik tegen die tijd maar eens naar Nijmegen afreizen, want eerdere optredens van Vader dit jaar kon ik niet bij zijn...

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-04-2004 12:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Same here, heb ze in Katwijk moeten laten schieten . Maar ze komen ookal op Xmass dit jaar

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 14-04-2004 12:40 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

ze moeten echt leren minder te gaan optreden, komt steeds minder volk naar Vader kijken zo

binnenkort nog 'marduk-syndroom'

Do androids dream of electric sheep?

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-04-2004 13:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 11:06 schreef Tormented soul het volgende:
Volgens deze site:

speelt vader de 24e Juni in de Doornroosje. Maar weet iemand hier meer van? Want er zijn pas in Nederland geweest

het is vrijdag de 18e juni en ze zijn in april idd in Scum geweest en doen nu 2 maanden later Doornroosje aan. Ik heb ze nog niet vaak in de buurt van Nijmegen/Arnhem gezien

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 29-04-2004 17:50]

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 23-04-2004 18:14 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 13:20 schreef Spirit In Black het volgende:
het is vrijdag de 18e juni en ze zijn in april idd in Scum geweest en doen nu 2 maanden later Doornroosje aan. Ik heb ze nog niet vaak in de buurt van Nijmegen/Arnhem gezien

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 23-04-2004 18:48 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Hell yeah! Zolang ze Wings maar spelen is het in orde!

Jullie zijn allemaal negers!

Son of Evil
Spirit Crusher
Usericon van Son of Evil
Posted 23-04-2004 20:16 by Son of Evil Wijzig reactieProfiel van Son of EvilQuote dit bericht

ik zal er zeker bij zijn

en ik hoop dat ze een zooi nummers van The Ultimate Incantation en Revelations spelen

NP: Vader - The Crucified Ones

Wicked Mystic

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2004 20:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

misschien is het een idee om de titel van dit topic aan te passen in "18 juni, Vader in Doornroosje"?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 24-04-2004 14:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Samen met Nephasth dus? Een Krisiun kloon live is altijd tof .

Spirit In Black
Posted 28-04-2004 1:07 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zou iemand van de mods de titel aan kunnen passen in 18 juni i.p.v. 4 juni!

of een slotje....

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 28-04-2004 10:48 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Hier ben ik dus zeker bij!

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 28-04-2004 11:16 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

ik ben er ook wel waarschijnlijk

zzz

Vork
Usericon van Vork
Posted 28-04-2004 11:20 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

hehe duidelijk wel aanwezig!

in Katwijk was et ook heersend, veel oude nummers

en Nephasth is een prettig voorprogramma

[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 28-04-2004 11:21]

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 28-04-2004 16:28 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

damn ...moet ik missen zit ik in portugal

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-04-2004 17:28 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

hmm... kijken of ik ook langs kan komen

Rottenbody-orgy
Lekker rondkloten
Usericon van Rottenbody-orgy
Posted 28-04-2004 22:45 by Rottenbody-orgy Wijzig reactieProfiel van Rottenbody-orgyQuote dit berichthttp://www.soulreaver.wingsofdeath.nu

Op 14 april 2004 13:20 schreef Spirit In Black het volgende:

"Intergalactic Primordial Death Atack ........"

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-04-2004 22:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

goed voor elkaar, SoulreaveR, die line-up met vader!

Oud Vuil.

Stringz
Usericon van Stringz
Posted 02-05-2004 13:49 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

[latereactiemodus]Hey, toffe flyers Spirit In Black!!! [/latereactiemodus]
Tsja, ff 2 weken vrij en dus geen of weinig internetmogelijkheden.

Maar echt tof deze kans voor SoulreaveR, thanXXX!!!

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 02-05-2004 20:00 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

tof die nieuwe flyer!

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-05-2004 20:01 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 12:40 schreef Kristof het volgende:
ze moeten echt leren minder te gaan optreden, komt steeds minder volk naar Vader kijken zo

binnenkort nog 'marduk-syndroom'
sukkel...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 02-05-2004 20:02 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 20:01 schreef Voice Of Doom het volgende:
sukkel...

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 02-05-2004 20:04 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Tja...Zo vaak speelt Vader nu ook weer niet hè?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Spirit In Black
Posted 02-05-2004 20:10 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 20:04 schreef Voice Of Doom het volgende:
Tja...Zo vaak speelt Vader nu ook weer niet hè?

alleen als ze zin hebben

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 02-05-2004 20:10 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

daarom...

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com