|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens deze site: http://www.agenda-to.com/agenda/Overview_Loc_01.asp?Loc_City=Nijmegen speelt vader de 24e Juni in de Doornroosje. Maar weet iemand hier meer van? Want er zijn pas in Nederland geweest [titel aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 16-06-2004 19:30] |
|
|
|
Same here, heb ze in Katwijk moeten laten schieten . Maar ze komen ookal op Xmass dit jaar |
|
ze moeten echt leren minder te gaan optreden, komt steeds minder volk naar Vader kijken zo binnenkort nog 'marduk-syndroom' Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: het is vrijdag de 18e juni en ze zijn in april idd in Scum geweest en doen nu 2 maanden later Doornroosje aan. Ik heb ze nog niet vaak in de buurt van Nijmegen/Arnhem gezien [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 29-04-2004 17:50] |
|
quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Hell yeah! Zolang ze Wings maar spelen is het in orde! Jullie zijn allemaal negers! |
|
ik zal er zeker bij zijn en ik hoop dat ze een zooi nummers van The Ultimate Incantation en Revelations spelen NP: Vader - The Crucified Ones Wicked Mystic |
|
misschien is het een idee om de titel van dit topic aan te passen in "18 juni, Vader in Doornroosje"? |
|
Samen met Nephasth dus? Een Krisiun kloon live is altijd tof . |
|
zou iemand van de mods de titel aan kunnen passen in 18 juni i.p.v. 4 juni! of een slotje.... |
|
Hier ben ik dus zeker bij! |
|
ik ben er ook wel waarschijnlijk zzz |
|
hehe duidelijk wel aanwezig! in Katwijk was et ook heersend, veel oude nummers en Nephasth is een prettig voorprogramma [Dit bericht is gewijzigd door Vork op 28-04-2004 11:21] |
|
damn ...moet ik missen zit ik in portugal ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
hmm... kijken of ik ook langs kan komen |
|
Op 14 april 2004 13:20 schreef Spirit In Black het volgende: het is vrijdag de 18e juni en ze zijn in april idd in Scum geweest en doen nu 2 maanden later Doornroosje aan. Ik heb ze nog niet vaak in de buurt van Nijmegen/Arnhem gezien "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
goed voor elkaar, SoulreaveR, die line-up met vader! Oud Vuil. |
|
[latereactiemodus]Hey, toffe flyers Spirit In Black!!! [/latereactiemodus] Tsja, ff 2 weken vrij en dus geen of weinig internetmogelijkheden. Maar echt tof deze kans voor SoulreaveR, thanXXX!!! |
|
tof die nieuwe flyer! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote:sukkel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Tja...Zo vaak speelt Vader nu ook weer niet hè? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: alleen als ze zin hebben |
|
daarom... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |