|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb devious een keer gezien... Die vent kan schreeuwe! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Gaan er nog mensen vanuit 't zuiden met de auto? Om met de trein te kunnen gaan is't helaas veel te laat afgelopen |
|
quote:Ook zanger Altar |
|
Mijn kaartje is gereserveerd, ik ben er dus |
|
quote: ha ha! ik hou het toch maar bij een biertje denk ik "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Juist, dat zei ik toch [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 18-06-2004 13:17] |
|
ik kan er niet bij zijn vanavond, maar iedereen heel veel plezier en veel succes!! |
|
quote: Niet meer dus he...die is opgestapt!! |
|
Ik heb het geluk dat ik in de omg van Nijmegen woon, dus heb geen probleem om terug te komen enzo. Devious is zeker een leuke bende |
|
Weet toevallig iemand hoe laat de laatste bus bij Doornroosje naar het station gaat ? |
|
over drie kwartier kan ik je antwoord geven, dan kom ik erlangs....de bushalte dan |
|
quote: Ah, dat zou fijn zijn |
|
quote:Ah, wie brult ernu dan? |
|
quote: Denk iets van 00:15 |
|
quote: laatste bus: 0.05 uur, lijn 6 |
|
quote: Bedankt! Kan ik dan de trein van 00:16 nog halen? |
|
Jawel, lijn 6 doet er zo'n 5 minuten over naar CS |
|
Het was een erg vette avond! Het geluid was vrij goed vond ik, alleen jammer dat het publiek op de helft van Vader pas echt los kwam, maar toch een geslaagde avond! |
|
Heeeuuuujjjj, Was echt een super avond zeg!!! Devious en Vader heerschte enorm!! En ik heb ook onwijs lekker ge- met m'n mede SoulreaveRrrss!! ThanX allemaal |
|
helaas kon ik er niet bijzijn vanwege me vakantie hier in portugal...was het een vette avond___mooi!! ik ben weer van de partij in Dronten!! als dat tenminste niet uitverkocht is!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Heeeeeeeeeeej heus jammer dat je er neit bij was .............voor dronten kun je op de site van die zaal reserveeren heb ik ergens gehoord "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
Mensen die een kijkje willen komen nemen in Dronten kunnen mailen naar (hier kan je reserveren... weet je tenminste zeker dat je niet voor een dichte deur staat): nirwanaprog@hotmail.com |
|
quote: alsof dat concert gaat uitverkopen... je mag blij zijn als er meer dan 20 man komen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vader überheerst!!!, ik denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt! Maar dan blijf jij toch lekker thuis... boeiuh! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |