IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 18 juni, Vader + Devious + SoulreaveR in Doornroosje Vorige pagina | Volgende pagina
testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 05-05-2004 11:15 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 20:04 schreef Voice Of Doom het volgende:
Tja...Zo vaak speelt Vader nu ook weer niet hè?

pardon? haha

zzz

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-05-2004 11:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heeft iemand een bandpic van soulreaver, ik weet dat ze ergens op zm moeten staan.

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 05-05-2004 11:17 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

laatste pagina fototopic???

zzz

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-05-2004 11:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nee man, maar heb er intussen al een gevonden in een eerder fototopic bedankt voor het meedenken iig

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 05-05-2004 11:30 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

haha, geen probleem

zzz

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 11-05-2004 19:21 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2004 11:16 schreef ghoulliette het volgende:
heeft iemand een bandpic van soulreaver, ik weet dat ze ergens op zm moeten staan.

waarvoor dan

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 11-05-2004 20:59 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

Daarom...
Ik vind het zielig dat deze smiley haast niet gebruikt wordt: Misschien dat ie daarom zo treurig kijkt. Hoe is het met de site Jostie?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2004 23:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 19:21 schreef Airwolf het volgende:
waarvoor dan

heb een recensie gemaakt van konginnenach en dag, staat op shadows of disgust. had er ondertussen al een gevonden hoor.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2004 23:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 20:59 schreef Damnation het volgende:
Daarom...
Ik vind het zielig dat deze smiley haast niet gebruikt wordt: Misschien dat ie daarom zo treurig kijkt. Hoe is het met de site Jostie?

mafkees

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 12-05-2004 17:21 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 20:59 schreef Damnation het volgende:
Hoe is het met de site Jostie?

niet van die moeilijke vragen stellen a.u.b.

quote:
Op 11 mei 2004 23:10 schreef ghoulliette het volgende:
heb een recensie gemaakt van konginnenach en dag, staat op shadows of disgust.

heb het gelezen. tof

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-05-2004 18:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

vvk en reserveringen zijn gestart!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-05-2004 18:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nou ik denk niet dat ik me hoef te haasten...

Spirit In Black
Posted 21-05-2004 18:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 18:22 schreef ghoulliette het volgende:
nou ik denk niet dat ik me hoef te haasten...

grappenmaker

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-05-2004 19:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nou ja aan de ene kant 4 juni LOA, 5 juni DOA 19 Juni Waldrock, 25juni Grasop.... en dna nog geld overhebben voor vader

misschien kan ik bij de Willemeen slijmen Als dank dat ik morgen biij een 80's party ga wekren ofzo

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-05-2004 1:03 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

In de Aardschok stond dat SoulReaper komt. Zeker een typfoutje ofzo .
Zijn er nog kaarten verkrijgbaar eigenlijk?

Spirit In Black
Posted 24-05-2004 14:15 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 1:03 schreef MetalJan het volgende:
In de Aardschok stond dat SoulReaper komt. Zeker een typfoutje ofzo .
Zijn er nog kaarten verkrijgbaar eigenlijk?

Soulreaper, ja ik zag het ook. Het is idd een typefout, is nl SoulreaVer.

Kaartjes zijn er ook nog wel.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2004 15:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dit weekend metal in DIO!!! moewhaha

Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 24-05-2004 20:51 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

Heb je ook zoveel last van fans die met je op de foto willen, mr. Bono 'Italian Stallion' Grotenbreg?

't Blijft een stoer nummer 'Disrupted Harmony' Joost. Leuk om te jatten!
Show no support
Disconnect your mind
Suppressing reality
Heaven you will find

[Dit bericht is gewijzigd door Damnation op 24-05-2004 22:19]

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 24-05-2004 21:04 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

YEAH!

Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 24-05-2004 21:12 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

Justify what you've done. I've the truth... from your soul! Meer oude samples op welcome.to/cremation
Even zoeken, want ik heb ook nog Cremation met Michiel op zang (the Hunt, cover). Ook hij zal eraan moeten geloven.

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 24-05-2004 21:13 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 21:12 schreef Damnation het volgende:
Justify what you've done. I've the truth... from your soul! Meer oude samples op welcome.to/cremation
Even zoeken, want ik heb ook nog Cremation met Michiel op zang (the Hunt, cover). Ook hij zal eraan moeten geloven.

Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 24-05-2004 21:25 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

Hoe is tie verder, Riffmaster Joost? Je schrijft zo snel nieuwe nummers. Waar haal je toch die inspiratie vandaan?

Ik hoop dat de censuur op de juiste plek zit.

Misschien dat ik nog kom kijken in Roosje. Hopelijk schop ik je gitaar niet nog een keer om. Zo'n gedoe met de verzekering.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-05-2004 21:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Heeft iemand enig idee hoe laat het is afgelopen? Dit ivm treinen enzo. Bvd

Spirit In Black
Posted 25-05-2004 13:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 21:57 schreef MetalJan het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe laat het is afgelopen? Dit ivm treinen enzo. Bvd

rond 0.00 uur is het afgelopen, hangt een beetje van de heren zelf af, Vader speelt 70 minuten.

REDmagicwoman
...en morgen weer gezond opstaan
Usericon van REDmagicwoman
Posted 25-05-2004 13:41 by REDmagicwoman Wijzig reactieProfiel van REDmagicwomanQuote dit bericht

Heb je ook zoveel last van fans die met je op de foto willen, mr. Bono 'Italian Stallion' Grotenbreg?

't Blijft een stoer nummer 'Disrupted Harmony' Joost. Leuk om te jatten!
Show no support
Disconnect your mind
Suppressing reality
Heaven you will find
-----------------------
hmmm dat zet ik hem betaald dat hij is vreemd gegaan whahahahahahahahaha

Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com