|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: pardon? haha zzz |
|
heeft iemand een bandpic van soulreaver, ik weet dat ze ergens op zm moeten staan. |
|
laatste pagina fototopic??? zzz |
|
nee man, maar heb er intussen al een gevonden in een eerder fototopic bedankt voor het meedenken iig |
|
haha, geen probleem zzz |
|
Daarom... Ik vind het zielig dat deze smiley haast niet gebruikt wordt: Misschien dat ie daarom zo treurig kijkt. Hoe is het met de site Jostie? |
|
quote: heb een recensie gemaakt van konginnenach en dag, staat op shadows of disgust. had er ondertussen al een gevonden hoor. |
|
quote: mafkees |
|
quote: niet van die moeilijke vragen stellen a.u.b. quote: heb het gelezen. tof "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
vvk en reserveringen zijn gestart! |
|
nou ik denk niet dat ik me hoef te haasten... |
|
quote: grappenmaker |
|
nou ja aan de ene kant 4 juni LOA, 5 juni DOA 19 Juni Waldrock, 25juni Grasop.... en dna nog geld overhebben voor vader misschien kan ik bij de Willemeen slijmen Als dank dat ik morgen biij een 80's party ga wekren ofzo |
|
In de Aardschok stond dat SoulReaper komt. Zeker een typfoutje ofzo . Zijn er nog kaarten verkrijgbaar eigenlijk? |
|
quote: Soulreaper, ja ik zag het ook. Het is idd een typefout, is nl SoulreaVer. Kaartjes zijn er ook nog wel. |
|
dit weekend metal in DIO!!! moewhaha |
|
Heb je ook zoveel last van fans die met je op de foto willen, mr. Bono 'Italian Stallion' Grotenbreg? 't Blijft een stoer nummer 'Disrupted Harmony' Joost. Leuk om te jatten! Show no support Disconnect your mind Suppressing reality Heaven you will find [Dit bericht is gewijzigd door Damnation op 24-05-2004 22:19] |
|
YEAH! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Justify what you've done. I've the truth... from your soul! Meer oude samples op welcome.to/cremation Even zoeken, want ik heb ook nog Cremation met Michiel op zang (the Hunt, cover). Ook hij zal eraan moeten geloven. |
|
quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Hoe is tie verder, Riffmaster Joost? Je schrijft zo snel nieuwe nummers. Waar haal je toch die inspiratie vandaan? Ik hoop dat de censuur op de juiste plek zit. Misschien dat ik nog kom kijken in Roosje. Hopelijk schop ik je gitaar niet nog een keer om. Zo'n gedoe met de verzekering. |
|
Heeft iemand enig idee hoe laat het is afgelopen? Dit ivm treinen enzo. Bvd |
|
quote: rond 0.00 uur is het afgelopen, hangt een beetje van de heren zelf af, Vader speelt 70 minuten. |
|
Heb je ook zoveel last van fans die met je op de foto willen, mr. Bono 'Italian Stallion' Grotenbreg? 't Blijft een stoer nummer 'Disrupted Harmony' Joost. Leuk om te jatten! Show no support Disconnect your mind Suppressing reality Heaven you will find ----------------------- hmmm dat zet ik hem betaald dat hij is vreemd gegaan whahahahahahahahaha Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |