![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Of gewoon ieder jaar in Zwolle ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Hehe, vorig jaar waren ze er inderdaad ook. Ik ga er vrijdag waarschijnlijk heen als ze hier in Groningen optreden. ![]() ![]() |
|
quote: Joepie ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ik wist wel dat je enthousiast zou zijn! ![]() ![]() ![]() |
|
Achja ik zal ook gewoon in Zwolle rondhangen, hoef alleen de weg over te steken of ik ben er al. Wel jammer dat er niet zoveel boeiends komt ![]() |
|
Heb m'n vriendingetje beloofd 5 mei ook naar Zwolle te komen. ![]() *Herinnert zich dat ie eerder een poging deed om een keer AF live te zien op 5 mei, en dat ie op een gegeven moment te stoned, en dus te brak was....* 'All that we either see or seem, is but a dream within a dream' - Graywolf - ![]() |
|
he jij ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik zal ook wel ergens in zwolle rondhuppelen denk ik. Zie ik dan wel. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:dedemsvaart zei je toch ![]() vrouwen ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Groningen: Sanctio & Mass of Critics 12.30 - 13.00 Tasha's World 13.30 - 14.00 OLaBOLA 14.25 - 15.15 Modena City Ramblers 15.40 - 16.30 Krezip 16.55 - 17.55 Amsterdam Klezmer Band 18.20 - 19.20 Tim Christensen 19.45 - 20.35 Legendary Shack Shakers 21.05 - 22.05 Heideroosjes 22.35 - 23.35 http://www.cultuurpaleis.com/5mei/ Ik merk wel of ik erheen ga, waarschijnlijk niet ![]() For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
oh .. wat .. leuk ![]() |
|
Zwolle.. tja waar moet het anders heen he Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:thuis met een kratje pils We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
pfff, ik weet in ieder geval wel waar ik niet ga kijken! Tegen 16.00 uur zit ik ergens ver verwijderd van de turfmarkt in Zwolle (dan speelt ![]() ![]() ![]() |
|
wtf is epica voor gedrochtische band? zeker weer zo'n WT AF kloon? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote:Again??? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:hoezo again? vorig jaar kwam ik je nog tegen volgens mij op de turfmarkt... daarna was ik wel pleite met een kratje pils in Je Moeders kamer ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote:Ik bedoelde meer dat ik elke dag al met een kratje thuis zit. Ik vind het best gezellig hoor al die gothics om me heen ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:buh, ik niet... als iemand die ik kende nou ook daarheen ging was ik misschien wel gegaan... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, ik ga lekker wel naar Epica! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Ik ga mooi naar wageneningen ![]() ![]() |
|
quote: Niet dus, moet werken ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |