|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Of gewoon ieder jaar in Zwolle Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hehe, vorig jaar waren ze er inderdaad ook. Ik ga er vrijdag waarschijnlijk heen als ze hier in Groningen optreden. |
|
quote: Joepie ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik wist wel dat je enthousiast zou zijn! |
|
Achja ik zal ook gewoon in Zwolle rondhangen, hoef alleen de weg over te steken of ik ben er al. Wel jammer dat er niet zoveel boeiends komt |
|
Heb m'n vriendingetje beloofd 5 mei ook naar Zwolle te komen. Nou ja, is feest, dat soort dingen zijn meestal wel gezellig. *Herinnert zich dat ie eerder een poging deed om een keer AF live te zien op 5 mei, en dat ie op een gegeven moment te stoned, en dus te brak was....* 'All that we either see or seem, is but a dream within a dream' - Graywolf - |
|
he jij Je moeder. |
|
Ik zal ook wel ergens in zwolle rondhuppelen denk ik. Zie ik dan wel. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:dedemsvaart zei je toch make up your mind... vrouwen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Groningen: Sanctio & Mass of Critics 12.30 - 13.00 Tasha's World 13.30 - 14.00 OLaBOLA 14.25 - 15.15 Modena City Ramblers 15.40 - 16.30 Krezip 16.55 - 17.55 Amsterdam Klezmer Band 18.20 - 19.20 Tim Christensen 19.45 - 20.35 Legendary Shack Shakers 21.05 - 22.05 Heideroosjes 22.35 - 23.35 http://www.cultuurpaleis.com/5mei/ Ik merk wel of ik erheen ga, waarschijnlijk niet For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
oh .. wat .. leuk |
|
Zwolle.. tja waar moet het anders heen he Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:thuis met een kratje pils We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
pfff, ik weet in ieder geval wel waar ik niet ga kijken! Tegen 16.00 uur zit ik ergens ver verwijderd van de turfmarkt in Zwolle (dan speelt epica namelijk.. |
|
wtf is epica voor gedrochtische band? zeker weer zo'n WT AF kloon? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Again??? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:hoezo again? vorig jaar kwam ik je nog tegen volgens mij op de turfmarkt... daarna was ik wel pleite met een kratje pils in Je Moeders kamer We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Ik bedoelde meer dat ik elke dag al met een kratje thuis zit. Ik vind het best gezellig hoor al die gothics om me heen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:buh, ik niet... als iemand die ik kende nou ook daarheen ging was ik misschien wel gegaan... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Hehe, ik ga lekker wel naar Epica! |
|
quote:die bevrijdingsfestivals van tegenwoordig.. ik weet nog van vroeger toen Judgmentday daar nog stond. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik ga mooi naar wageneningen |
|
quote: Niet dus, moet werken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |