|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dank je! Zeg lees ff in het R'dam topic. |
|
quote: Wat wat wat wat?! |
|
buurgh.. twas feitelijk kut en te druk in Zwolle, maar heb me wel vermaakt. Grmbl, over 4 uur wekker :/ Life doesn't get much better than this! |
|
Nog even naar Wageningen geweest. Weinig van het festival meegekregen omdat het "eventjes wat eten" zo'n drie uur in beslag nam, omdat het overal zo hoerig druk was dat we uiteindelijk maar in Bennekom uit eten zijn gegaan. |
|
Ben gisteren op bevrijdingsfestival geweest in Roermond. Poe het was ondanks de kut bands heel erg gezellig. hihi Lambrusco is leuk Dusch... om kwart voor negen naar De Azijnfabriek geweestw aar de Afterparty was... ook heel gezellig lekker gedanst met mn dronken hoofd. Toch maar op tijd naar de treinen gegaan. En ik ben veilig aangekomen in Eindhoven alleen daar reed geen trein meer naar Dordrecht... KUT zooi... hihi nou ik naar die mensne van de NS.. na wat gepraat had die man een briefje voor me geschreven dat ik gratis van Eindhoven naar Dordrecht met de taxi kon... (wat dus normaal 200 euro kost) Toch wel geluk gehad hehe LAI LAI HEI |
|
quote: Sjeezus jij had echt mazzel. Je had ook mogen bellen/sms-en voor crashplek hoor. |
|
Toch nog ff naar Wageningen gegaan... Het was er zeker gezellig. Nog een keertje sumoworstelen? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ik vond het ook heel gezellig in Wageningen. |
|
Zwolle was veels te druk en bovendien stonden er geen leuke bands geprogrammeerd. De wachtrijen voor een biertje waren ook niet grappig meer. Ronduit kut! Oja heb wel 1 zm-er gezien, eentje met doek op z'n kop (heb je de weddenschap nog gewonnen?) |
|
quote: Wie gaat er dan ook in een rij staan voor een biertje van 0,2 liter uit een plastic beker voor een prijs van 1,80 euro quote: Maarten ja (weet zijn zm-nick niet meer) .. voor 40 euro loop ik ook nog wel een dagje met een plo sjaal om.. damn.. had ik eigenlijk meteen mijn geld even moeten terugvragen aan hem (langlopende leningn van 10 euro sinds wacken ) .. |
|
ben in het o zo gave zwolle geweest, maar daar ik geen van jullie hier ken en ik verder me dood verveelde, vond ik er geen schijt an moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: Oh.. shit ja das waar ook.. jou ook nog gezien met cadaveria (sorry voor het vergeten haha). Maar idd.. Maarten ja Eh tja.. waar moest ik anders mn biertje vandaan halen? |
|
ik ben wél bekenden tegengekomen: kwelgeest dom dat ik hem uitgerekend vergeet, bedankt voor het bier en Hgarrotwoelf en de gebande schemerzang, haha, sukkel moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: Hmm niet gezien, wel gekeken of ik die gast ergens zag lopen ofzo. |
|
quote:spijkerjack met veel gekliederde bandlogos en patches erop, lang haar en bril... stond voornamelijk verveeld voor zich uit te staren en te mopperen over de kutheid van de muziek [Dit bericht is gewijzigd door nattedroom op 06-05-2004 17:31] moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: Ja heb wel foto's gezien dus weet ongeveer hoe die eruit ziet.. Maar eh wat toevallig zeg, klagen over de kutheid van de muziek.. snap er niks van, zulke geweldig gave bands! |
|
hij heeft zich wel vermaakt bij het eerste nummer van treble ik vond het zelf allemaal kut, waarschijnlijk is dat ook de reden geweest dat ik niet lang ben blijven hangen [Dit bericht is gewijzigd door nattedroom op 06-05-2004 17:49] moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
In Wageningen geweest en dat was waarschijnlijk de laatste keer. Veel te druk, kut geluid. Zeker als je bij "Kabaal" achteraan stond, dan hoorde je meer van dat hip-hop/rap podium. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: ... [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 14-05-2004 23:21] LAI LAI HEI |
|
Ik was in zwolle. en het was wel leuk. Epica, blof en (jaja) opgezwolle gezien. |
|
quote: Inderdaad ja. En bij the Gathering stond het geluid helemaal knakezacht. Vond trouwens dat er opvallend veel neonazi's in Wageningen rondliepen. En redelijk vaak respectloos gedrag richting veteranen. |
|
Ach, Assen liet ook weer eens zien dat je met een budget van €1000,- beter thuis voor de tv kan blijven.. Postmen, Kirsten?(singersongwriterhuppelkut, werd van podium afgejoeld), League of XO gentlemen; zo origineel als de naam doet vermoeden, en nog wat rommel wat door het bier goddank is weggespoeld uit mijn geheugen.. De Lancaster bommenwerper die laag over kwam was voor mij nog het hoogtepunt van de dag. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik ben enkele weken geleden naar een concert van Opgezwolle geweest, dat nooit meer! |
|
quote: Na het tweede nummer van The Gathering zijn we vertrokken, omdat het geluid zo slecht was afgesteld. Rond het busstation, was het geluid van The Gathering wel redelijk.... En inderdaad verbazingwekkend veel skinheads in Wageningen, dat lijken er ook ieder jaar weer meer te worden. Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |