|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wageningen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Das vandaag.. 5 mei zit ik gewoon in Zwolle |
|
Ik ga naar Roermond... hoewel er echt geen ene kut komt maja... he je moet toch wat Alleen maar R&B en rap/hiphop shit LAI LAI HEI |
|
quote:tijdsbesef van een kanarie hiero We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Zwolle en Flevoland. |
|
quote: Inderdaad, je hoort gewoon niet wat ik zeg |
|
quote:jawel zat alleen met me kop ergens anders dan de tijd de afgelopen dagen en nee, ik hoor niet wat je zegt, ik lees wat je schrijft [edit] ff weer umbra animae luisteren, klinkt helemala niet slecht [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 30-04-2004 16:56] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik ga naar Wageningen, hoewel ik er nu nog wel een beetje tegenop zie na gisteren. Leve het onderwijs en zijn verplichte vakanties... |
|
ik ga gewoon fijn werken en naar geen enkel festival |
|
quote: Ik zag dat ik ook moet werken. Naja, er spelen toch geen boeiende dingen verder. Mischien na 22.00 nog ff ergens pilsje pakken ofzo. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Jij boffen! |
|
Wageningen er speelt wel niet veel soeps, maar een dagje bij de Rockefeller rondhangen is ook wel gezellig "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ik heb vrij genomen van werk om in Roermond te gaan drinken...komen er alleen maar ongelofelijke kankerbandjes die mij geen ene reet interesseren Maar goed dat alcohol bij elke muzieksoort hetzelfde smaakt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wageningen = the place to be! Bevrijdingsstad van Nederland. Ik zal wel de hele dag rondlopen tussen de mensenmassa's van Rockefeller naar Kabaal am Gemaal. Altijd weer leuk zo'n dagje. Als het weer net zo wordt als op Koninginnedag kan mijn dag niet meer stuk. |
|
ik ga effe kijken in rotterdam |
|
Ik ga helemaal niets doen! Misschien zo nog even wandelen, wat opruimen en de was doen en dan weer even slapen want ik moet om half 10 werken (tot 6 uur 's ochtends). |
|
Ik pak zo den trein nach Zwolle Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Zijn jullie er zo vroeg al? *Ik neem aan dat je met Geerts mee gaat? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Nopuh met ene Jaccelien ofzo Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Jacqueline ja. Maarre zij gaat niet zonder Geerts. Dan zie ik jullie daarzo wel! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Kut Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Niet slowchatten! Verhuis naar MSN ofzo! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik was in Wageningen even aanwezig. |
|
Wageningen was Heersch, maar dat lag meer aan de mensen en niet aan de bands... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |