|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi zo, weer iets gaafs in de buurt. |
|
ik ben er bij |
|
Ik kan niks beloven maar er is een kansje dat ik erbij ga zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
dope shit, is lvc hetzelfde jongerecentrum als de kubus? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: nee, da's LVP waar de Qubus zit |
|
Houwitser lijkt te hebben afgezegd, dwz alle concerten van Houwitser zijn gecancelled!! Er wordt nog gezocht naar een vervanger van formaat, meer info volgt later! |
|
Is er geen routebeschrijving van af het station beschikbaar? |
|
Vanaf Centraal Station Leiden: Loop het Station uit richting Stationsplein en vervolgens alsmaar rechtdoor over de Stationsweg. Op een gegeven moment gaat de Stationsweg over in de Steenstraat (ongeveer bij het Museum voor Volkenkunde). Aan het einde van de Steenstraat (voorbij bioscoop Lido) links de Blauwpoortsbrug over. Vervolgens rechtsaf over de Prinsessekade langs caféboot "de Waterlijn", je gaat nu weer een brug over, rechtdoor totaan kruising Prinsessekade/Breestraat/Rapenburg/Noordeinde, je vind hier de Ierse pub "North End". Vanaf hier is het dus linksaf de Breestraat in en dan alsmaar rechtdoor totdat je op nummer 66 bent aan de linkerkant. Als het goed is ben je dan in het LVC (= Leids Vrijetijds Centrum), een aanzienlijke zaal waar ongeveer 500 man in kunnen. De Q-bus is veel kleiner en ook nog eens veel verder weg vanaf het Centraal Station. |
|
komt er nog een vervanger voor houwitser, of blijft de linup zo? In the catacombs of rememberance, there were time knows no escape. Where i found myself wandering, waiting endlessly for relief. |
|
quote: |
|
inderdaad, er wordt momenteel druk gewerkt aan een goed alternatief. Houwitser lijkt volledig uit elkaar te liggen en treedt niet meer op... lees meer op www.houwitser.com |
|
ok, had daar overheen gelezen ben benieuwd wie de vervanger zal worden maargoed.. komt allen In the catacombs of rememberance, there were time knows no escape. Where i found myself wandering, waiting endlessly for relief. |
|
Ik ben er zeker bij, aangezien het op fietsafstand is Doe mij maar MF! |
|
quote: Zal in ieder geval brute Deathmetal (met een hoofdletter D dus) worden, suggesties zijn overigens welkom! [Dit bericht is gewijzigd door JRA op 19-04-2004 18:10] |
|
quote: Hatred is een brute death metal band! Wellicht een leuke band voor het festival. |
|
quote: Bedankt, alleen kan dat niet op die site erbij? quote: Ben het wel van plan, neem maar een demootje mee dan. |
|
i.n.r.i. zou ook wel bruut zijn In the catacombs of rememberance, there were time knows no escape. Where i found myself wandering, waiting endlessly for relief. |
|
Ah mooi, niet ver, niet duur, en veel bier... Einsatzcommando is van de partij!!!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
dag vantevoren wel allemaal naar de hut in leiden komen want dan spelen wij ! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Gaaf, daar ben ik waarschijnlijk aanwezig! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:zit je daar wel vaker? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Vrijdags in de Hut zal ik er wel zijn Hoe laat spelen jullie? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:geen idee nog, rond een uur of 9-10 denk k wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: dat red ik precies qua tijd moet eerst dansen They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Dankuwel waarde Broeinest! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |