|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Stoer hoor. Kan je eigenlijk wel lezen ? |
|
quote: Ik speel helaas niet in een band. Jammer. Anders hadden jullie daar over kunnen gaan zeiken. Ik zat wel in een bandje Mentation genaamd ( hebben pas hun demo cd uit ) Maar ben daar uit gegaan toen het me te melodieus en te Black Metal werd |
|
te melodieus en te Black Metal zoek de tegenstelling... Oud Vuil. |
|
quote: darkthrone zijn geslechte muziekanten zeker niet vind alleen de muziek niet meer zo bijzonder |
|
hehehehehehe. |
|
quote: ik zeg 2 woorden: Soulside Journey Oud Vuil. |
|
quote: Ga eerst wat aan je nederlands doen voordat je stoer gaat lopen doen op fora... |
|
daar ben ik het mee eens |
|
Heb je al eens van een hoofdletter aan begin van een zin en een punt aan het eind van een zin gehoord dan? |
|
quote:AAAAARRGGHHH, Fuck !!! Je hebt me !Zo goed meneer Trol ?? ( En Trol met een hoofdletter, ja ??? En dit is nog foutloos gedaan ook. Krijg ik nu een 10 voor taal ????? |
|
Trouwens... In principe is het best een klein beetje vaag dat mensen die zeuren over de muzikale kunsten van black metal muzikanten zelf niet eens hun oertaal onder de knie hebben. |
|
quote: Pipo |
|
quote: Ach, dat is misschien wel zo, maar je moet ergens over kunnen zeiken en slap ouwehoeren toch ???? |
|
Beetje triest wanneer je dat doet zonder enige onderbouwde argumenten. Ga je moeder pesten. |
|
Maar ik vind het hier zo gezellig met jou. |
|
quote: En hou jij eens op met hippies pesten! ..."Hate can only create more hate"... |
|
dat pesten hier ook altijd |
|
oeps, ik heb dit bericht wel in het verkeerde topic geplaatst zeker, toeme [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 16-04-2004 23:41] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Het is niet eerlijk. Ik wordt hier altijd gesard. Is Grindcore het niet dan ben ik het wel weer. Waar ligt dat toch aan ?Ik ben best aardig !!!! |
|
Ik denk dat het aan je ondoordachte meningen en argumenten ligt. |
|
Zijn mijn meningen en argumenten echt zo ondoordacht ??? Nou, ik zal beter mijn best doen. |
|
hehheh, wat een onzin allemaal weer. Oud Vuil. |
|
Maar wel alweer 3 pagina's in dit topic ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hehe, ik weet het Wim. Ik word alleen een beetje moe van al die prutsers die alle black metal over 1 kam scheren. En verder is het natuurlijk alleen maar mooi dat dit topic lang 'hot' blijft. Commerciele apen zijn die black metal gasten toch... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |