|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja, is idd erg sneu. zijn meestal mensen, die zelf geen instrument bespelen, hooguit hun eigen kleine, blanke sabeltje. en als ze zelf wel een instrument bespelen, vind ik het eigenlijk nog helemaal niet te begrijpen. quote: en maar cd's verkopen! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-04-2004 0:59] Oud Vuil. |
|
quote:Maar niet aan mij !!!! ( stoer he ?? ) |
|
Hoor jij niet thuis op hardcore en grind topics Nekro? Gezien je profiel! Of zeik je liever op alles wat je toch al niet CUNT waarderen of zelf CUNT bereiken. Is een leven krijgen bij u geen optie? |
|
quote:AAAARRGGGHHHH Wordt ik weer aangevallen hier.Nou ja, wat maakt het ook uit.En hardcore en grindcore topics leven niet zo erg hier als Black Metal topics, dus kom ik hier de boel eens opleuken En dat over een leven hebben, nou ja, laten we het daar maar niet over gaan hebben hier |
|
voor optie 1 druk F5... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
blablabla |
|
quote: Je luistert alleen naar death metal? Simpel van geest? quote: In elke genre zijn goede bands, kut bands ook! BM afzeiken als 3 akkoorden bands is wel erg makkelijk he? Bands als; Emperor, Satyricon, Thorns, Behemoth, Limbonic art etc. zijn zeker ook nep muziekanten? Mensen die muziekstromingen beoordelen als goed of slecht vanuit hun eigen smaak zijn pas onkundig. |
|
quote:Yep, daar heb je gelijk in, power metal dude... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
En zodadelijk ook al in den Baroeg.. |
|
quote: neukend feit je bent er ook? dom; had niet naar je undersign gekeken, zie je zo man [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 17-04-2004 3:31] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Joah! Lijkt me wel handig als je moet drummen met DP.. |
|
quote: we maken er met zijn allen wel ff een bruut metalgebeuren van, we gaan wel een biertje doen ik ga nu snorren, zie je zo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Nope, wel meer dan alleen death metal. Ben erg ruimdenkend, en van iedere stijl muziek kun je wel iets oppikken (zoals bij de simpele blekkie bands-->zo moet het dus niet) quote: PACMAN! De bands die je noemt zijn de grondleggers voor de stijl black metal. In dat tijdperk was het heel trendy en evil. Nu niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 17-04-2004 12:12] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: was een beetje zat |
|
quote: Dat jij het als stoere praat ervaart, zegt meer over jou dan over mij. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Bedankt voor het duidelijk maken dat je gewoon geen reet van black metal weet. Stennis probeerd met deze namen duidelijk te maken dat er juist black metal bands zijn die het oude simpele werk die 10 jaar geleden werd gemaakt ondertussen door dezelfde bands is verheven naar muziek die elke suggestie van simpelheid oversteigt en de laatste 5 jaar alleen maar albums uit hebben gebracht met goede, doordachte songs. Ga de laatste cd van emperor luisteren en vertel mij dat het rauw, simpel en saai is ipv geniale songstructuren, vooruitstrevende riffs en bovendien een klassiek karakter heeft. Voor iemand die zegt openminded te zijn heb je toch een erg belabberde kijk op een genre die zeker meer te bieden heeft als darkthrone en burzum. Ga dood. |
|
quote: Emperor is zeer zeker in de jaren erg gegroeid. Alleen IX Equilibrium was een zwaar jammer album. De keyboards overheersten teveel. Wat is "oversteigen" overigens? Dood gaan zal ik zeker. Wij allemaal. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Rutan is KingV. |
|
Goh? Dat kwartje was ondertussen al gevallen. |
|
gewoon niet zeiken; langskomen als je behoefte hebt zoniet lekker je kankermuil houden, dat gezeik over true of niet of voldoende beheersing over je instrument hebben, fuck it echt... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: idd, gewoon raggen met die hap |
|
we zullen wel wat covers van boney m spelen denk ik Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: jullie ook al?...damn Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |