|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
wie nog meer dan? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
die band is uber gay! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: feit Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
*schop!* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Nog een topic over fluisterwoud ? |
|
aanwezig |
|
schop |
|
nog een keer schop Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Jaja, we komen weer kijken. Eens testen of ik een overkill aan Memorial aan kan. |
|
dat is een goede zaak Pim Supreme Dutch Black Metal Elite; www.memorial.nl.nu ;Heirs to the Throne of those sworn to the Black... |
|
quote: gheghe, vet! iets met bier en bloed!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
komen er nog meer zm-ers eigenlijk? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
te ver weg ... mocht memorial eens spelen in scum / lvc of iets anders wat dichter bij is... count me in om bier te drinken en kut te roepen |
|
quote: gheghe, ik zal het onthouden Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik ben wel van plan om te gaan. |
|
quote: aanwezig |
|
aanwezig... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ze waren Tof!!! "Sehnsucht" |
|
Hargh! ff wat foto's uppen van gister, maar het was idd errug tof, thanks Elektra en Sauron en Fluisterwoud!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
dus ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb me gisteren weer uitstekend vermaakt . Coole pics btw! |
|
quote: En wie ben jij dan? Ik liep dr ook rond namelijk (chauffeur Memorial Jeuhh) "Sehnsucht" |
|
quote: cheers was weer heerlijk warm op dat podium en een pittend publiek blijft heersen foto's gemaakt door Jeroen; broer van Ramsteiner Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Heuy! invictus weer on-line "Sehnsucht" |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |