|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
By the way, het is zondag a.s.!! [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 16-04-2004 21:25] |
|
to elysium? wauw |
|
quote: Jaja! |
|
Ik krijg jeuk. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
wanneer komen ze eens in de buurt van enschede? |
|
quote: je gaat er heen? Zwolle is voor mij ook relatief dichtbij, maar voor The Wounded kom ik m'n bed niet uit [Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 16-04-2004 23:42] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Naja, wel weer present. In het kader van moet maar weer, goed excuus om de achterstallige hedon muntjes op te maken (van the wounded krijg ik altijd zuipneigingen wegens accute verveling) Life doesn't get much better than this! |
|
Bah, wat jammer dat die gitarist van to elysium zich zo enorm verlaagd heeft. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ray of Manny? |
|
quote: Och, voor gothic metal is het zo slecht nog niet jullemans. Bovendien denkt ie dat ie een rockser is volgens mij. Ziet er niet uit op het podium iig. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Mannes bedoelt ie. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Manny; Ik grap natuurlijk maar wat omdat dit soort muziek nou niet mijn stijl is. Maar Manny (Mannes) speelde ooit in Blackout die in '84 een gewelidge LP "Evil Game" gemaakt heeft. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Hehe, en daar teert ie nog steeds op voort Life doesn't get much better than this! |
|
Ja, ze hebben ook in de 21e eeuw wat dingen uitgebracht, maar die kunnen volgens mij niet echt vergeleken worden met het rauwe materiaal uit de jaren 80!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Neh, ik bedoel meer dat hij op het podium denkt een rockster te zijn (althans zo komt het over), terwijl hij gewoon als ouwe vent bij een stel talentvolle jonge mensen in een vrij onbekende band zit. Life doesn't get much better than this! |
|
wanneer treedt the wounded weer eens beneden de rivieren op? |
|
quote: Dat is niet waar, Mannes heeft TE opgericht en is de baas daar. Ook schrijft hij de meeste nummers |
|
Ik ben aanwezig. |
|
Nou tot morgen dan maar, ik zal ook even komen kijken.. had ook nog muntjes over |
|
Ik kom ook even langswaaien... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Waar staat dat ik zeg dat hij geen talent heeft? TE is nou eenmaal geen band die echt iets bereikt heeft (hoewel ze wel een mooie deal op zak hebben) Niks ten nadele van TE trouwens verder, ik vind ze voor een gothic metal band niet eens zo heel kut. Wat ze doen doen ze goed, alleen het is niet zo mijn stijl muziek. Life doesn't get much better than this! |
|
Niet zeuren, ik geef je wel bier...als ik je nog herken na al die jaren... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 17-04-2004 21:11] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Je herkent me wel als ik begin te praten Life doesn't get much better than this! |
|
Mischien aanwezig... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
spare me... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |