|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe idd, maar van mij mogen ze weer een keer komen en dan niet als voorprogramma bij him |
|
Geweldig! |
|
quote: Volgens mij stond ik er bij toen die foto gemaakt werd.... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Lol! Om Tony kom je moeilijk heen |
|
quote:Tja...ik stond met Mayo te lullen en toen kwam die malloot er bij staan... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Hij is geen malloot |
|
quote: Hehehe, hij wil altijd door mij op de foto worden gezet. Ik heb echt een zooitje met dit soort debiele foto's van hem gemaakt. Hij was wel eh.. kleurrijk [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-04-2004 22:41] |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Nou ... soms, heel af en toe kan hij enorm maf doen! Laat ik het zo zeggen: Hij is een malloot, maar op een positief bedoelde manier [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 19-04-2004 22:53] |
|
Malloot is toch al positief? Voor mij tenminste wel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Nee hij is eerder een idioot dan een malloot.. en eh ja maf doen inderdaad. Bijvoorbeeld bij carnal leftovers in Hasselt, toen hij er achter kwam dat stage diven op 1 persoon niet zo goed werkte Heey Carnagath.. as zaterdag popfront? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-04-2004 22:56] |
|
quote: Ooeeehh! Donders! Bodyrot en Chain! Jazekers! Daar ga ik wel bij zijn dacht ik zo! |
|
Hehe, van dat mailtje waar op stond 23 maart. Ik was al verward. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Goed zo!!!! En sorry voor dat mailtje, ik heb veel reacties erop teruggehad. Vregissing van me |
|
quote: Geeft niks, het was dat jij het laatst zei anders had ik het niet eens zo door gehad. Achja ik ben toch een wandelende agenda zo nu en dan wat metal rondom Zwolle betreft quote: Tot daaro ziens dan maar he |
|
quote: ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
ik vond het fantastisch! to elysium was al de 4e keer dat ik ze zag dus was op een gegeven moment wel blij dat ze ophielden, al klonk het wel goed... maar ik ben echt verliefd op the wounded wat een heerlijke muziek tis trouwens wel een gedoe om een taxi te regelen daar als je batterij van je telefoon leeg is we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: wat een über briljante foto!!! tony is da man! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
*kleuter gedrag* [Dit bericht is gemodereerd door FireFox op 05-05-2004 7:00] |
|
oeh wel heel fout shirt |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |