|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En ik blijf het herhalen. Life doesn't get much better than this! |
|
he verrek dat is nu MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Ik herhaal wederom dat the wounded een zouteloze kutband is To Elysium blijft echter een geweldige band, totaal niet mijn ding verder, maar het klonk erg goed, zangeres heeft een engelenstem en Rein kan een strot opzetten waar je U tegen zegt. Nieuwe nummers kwamen live erg goed over, het wordt tijd dat To Elysium eens doorbreekt in plaats van die zaaddodende gothicmetal bandjes die zich nu door nederland hoereren. [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 18-04-2004 23:50] Life doesn't get much better than this! |
|
[hehe dubbelop] [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 18-04-2004 23:49] Life doesn't get much better than this! |
|
Vertel eens, waarom is To Elysium dan NIET zo'n zaaddodend gothicbandje en de rest wel... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ten eerste omdat ze uit Zwolle komen en ik ze al een tijd ken, wat ze natuurlijk vanzelfsprekend al een grote voorsprong geeft Verder is hun muziek gewoon een stuk steviger, veel meer gruntgeorienteerd en niet zo verschrikkelijk zoetsappig. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik vond The Wounded vele malen indrukwekkender dan TE |
|
quote: En nu verwacht je dat iemand je opmerking serieus neemt? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Vele malen misschien niet maar ik vond The Wounded muzikaal gezien beter overkomen dan TE. Ik vond dat Esther af en toe flink mis zat met haar zang. Ach, al met al een leuk avondje.. ik heb me prima vermaakt. |
|
quote: Eehm ja? Dat de drummer van TMDC ook in TE speelt wil niets zeggen over de muziek. Ik heb een vreselijke hekel aan gothicbands met zageresen die menen te moeten zingen als dwarsfluiten. Kwalitatief was het goed, maar absoluut niet mijn ding. The Wounded daarentegen is meer mijn ding gezien het feit dat bands als My Dying Bride en Type O Negative tot mijn favorieten behoren. |
|
Ik vond het een geslaagde avond. The wounded kon mij stukken meer boeien dan TE. Wat een stem heeft die marco zeg. Jammer alleen dat ze niks van The art of grief speelden. |
|
The Wounded was echt heel erg goed en To Elysium stond ook zeker als een huis!! Lekker veel verkocht, gnagna!! En nee, dat had nix te maken met mn decollete! |
|
quote: lol! |
|
quote: *Kijkt op de klok* Jij bent vroeg uit bed!! Hoe kan dat nou weer?? |
|
quote: Gisteravond op tijd erin gegaan en moet vandaag nog het een en ander doen |
|
quote: Succes!! |
|
quote: Hehe ... dank je meissie Maar het was wel geslaagd gisteren?! Had er op zich ook wel even naar toe gewild, maar was moe en had helemaal geen geld! |
|
quote: Was absoluut een geslaagde avond! Kreeg ook nog van iedereen bier!! |
|
quote: Hehe! Beter! Heb je trouwens dat gewonnen biertje van Tony ook nog gekregen?! |
|
quote: Ja echt die stem inderdaad! |
|
quote: Ah vandaar, zag je al nergens staan Hier zijn de foto's trouwens, ik was wat ongemotiveerd vandaar zo weinig foto's enzo. http://img7.photobucket.com/albums/v17/MindlessMayo/The%20Wounded%20en%20meer/ [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-04-2004 11:35] |
|
quote: Ik heb The Wounded nu nogsteeds niet live gezien, maar op cd ben ik helemaal hooked aan Atlantic. Zeker de een van de meest gedraaide platenvan dit jaar (schat ik). technisch is de zang van marco niet indrukwekkend maar het klinkt gewoon heel eerlijk, en recht uit het hart. Juist die emotie vind ik zo indrukwekkend aan TW |
|
quote: heb the wounded eenmaal in 013 gezien, 2 jaar terug ofzo, samen met nog, nou wat zal t zijn geweest , 20 andere mensen ofzo maar ook toen was de stem van marco zo mooi |
|
Jezus 20 mensen :S. Zo zie je maar weer welke muziek voor de elite is |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |