|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
k maak al vanaf mijn 6e muziek.....t is altijd erg belangrijk voor me geweest ..., zou er ook niet zonder kunnen... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik speel trouwens ook al zeven jaar gitaar (muziekschool). Thuis ook drumstel, piano, marimba, klokkenspel staan. Niet dat ik een groot talent heb, maar zou niet zonder kunnen. Do androids dream of electric sheep? |
|
muziek is mijn leven vind ik net te ver gaan, maar zou zeker niet zonder kunnen |
|
Voor mij klopt het alletwee een beetje(als het goeie muziek is tenminste). Wil later graag leven van muziek, weet wel drummen voor me beroep ofzo. Maar ik kan ook niet leven zonder muziek. Heb vorig jaar op wintersport vakantie in slovenie gezeten en het bijna het enige nummer dat ze daar speelde was beautifiul van christina aguilera(kan het nummer nu kotsen). Maar aan het einde van de week liep ik langs een cafe en hoorde ik the unforgiven van metallica, ik kon wel janken van blijdschap. Ik denk dat dit een bevestiging is dat ik niet zonder muziek kan |
|
Muziek is voor mij een belangrijke manier om mijn emoties te uiten aangezien ik daar op een andere manier niet goed in ben. Lyrics schrijven is een uitlaatklep voor me: ik schrijf dan ook over belangrijke dingen die me bezighouden. Gelukkig kan ik mn teksten nou uitwerken in de band. Muziek betekent heel veel voor mij en ik zou echt niet weten hoe ik verder zou moeten leven zonder ook maar een enige vorm van muziek. |
|