IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Doornroosje Vr. 4 juni Dynamo Pre Party: Life Of Agony + Naglfar + 1 Vorige pagina | Volgende pagina
Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 23-04-2004 9:41 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

Ruud, neem ik aan? Hehe, tja, je moet toch wat hè?!
Ik neem aan dat u 7 mei present bent op het Heavy Metal/Hard Rock-gebeuren in de Jonosh (met Erazer, hetgeen een metal/hard rock-coverband schijnt te zijn).

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 23-04-2004 9:44 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Uiteraard, dit soort evenementen zijn natuurlijk zeldzaam in heusden!
Had gister al per mail een prachtige flyer ontvangen

zzz

Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 23-04-2004 9:46 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

Kun je dat kreng misschien online butsen? Kende meteen een mooi topic hierover maken!

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 23-04-2004 9:47 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

roger that

edit: ik ben hem kwijt haha, zal vanavond es thuis gluren, hij moet nog ergens in mn outlook folder zitten

[Dit bericht is gewijzigd door testement op 23-04-2004 9:50]

zzz

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2004 11:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 22:02 schreef Spirit In Black het volgende:

oh en btw dat misschien concert van Mastodon in juni gaat niet door.....

*off topic*

en die later in het jaar?

ik zit dus echt in een hevig dilemma Mastodon Tilburg/ LOA nijmegen

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-04-2004 14:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 11:10 schreef ghoulliette het volgende:
en die later in het jaar?

ik zit dus echt in een hevig dilemma Mastodon Tilburg/ LOA nijmegen

dat wordt oktober ja...

Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 27-04-2004 11:39 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

Op de Doornroosje-site staat dat Nagelfar speelt in plaats van Naglfar. Watissutnou? Ik wel natuurlijk wel de Zweedse Naglfar met fijne CD's als Diabolical en Sheol te zien krijgen.

Spirit In Black
Posted 27-04-2004 13:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 11:39 schreef Rootbaert het volgende:
Op de Doornroosje-site staat dat Nagelfar speelt in plaats van Naglfar. Watissutnou? Ik wel natuurlijk wel de Zweedse Naglfar met fijne CD's als Diabolical en Sheol te zien krijgen.

Het is Naglfar, sommige mensen zien het verschil niet eens........is overigens nog steeds niet bevestigd, nog een paar daagjes wachten zou ik zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 27-04-2004 14:45]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-04-2004 14:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

iek heb kaartjus

Spirit In Black
Posted 27-04-2004 16:37 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Naglfar is bevestigd

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-04-2004 20:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

is al bekend wie de +1 is?

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 27-04-2004 22:52 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Naglfar!

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 27-04-2004 23:42 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Zet het dan ook eens goed op de site .
Nagelfar is ook een leuke band, en Naglfar zeker ook! Allebei goed, dus ik haal donderdag mijn kaartje, mocht het dan nog niet uitverkocht zijn. Verder tot zaterdag

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 27-04-2004 23:45 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Verder al geruchten ofzo over de andere band?

Spirit In Black
Posted 28-04-2004 1:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 23:45 schreef Meridian het volgende:
Verder al geruchten ofzo over de andere band?

neen, maar verwacht niet teveel. Het wordt vrijwel zeker een Nederlandse act

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 28-04-2004 1:07 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2004 1:05 schreef Spirit In Black het volgende:
neen, maar verwacht niet teveel. Het wordt vrijwel zeker een Nederlandse act

Goed, maar een beetje een leuke Nederlandse act dan?

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

Spirit In Black
Posted 28-04-2004 1:12 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2004 1:07 schreef Phlegyas het volgende:
Goed, maar een beetje een leuke Nederlandse act dan?

let's hope so, anders hoeven we het niet te doen

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 28-04-2004 1:16 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2004 1:12 schreef Spirit In Black het volgende:
let's hope so, anders hoeven we het niet te doen

Iets verrassends zou wel ok zijn. de andere bands zijn imo ook bands die je niet vaak ziet, zou mooi zijn om het avondje compleet te maken met een wat culte Nederlandse band.

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

Spirit In Black
Posted 28-04-2004 2:13 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2004 1:16 schreef Phlegyas het volgende:
Iets verrassends zou wel ok zijn. de andere bands zijn imo ook bands die je niet vaak ziet, zou mooi zijn om het avondje compleet te maken met een wat culte Nederlandse band.

zoals....

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 28-04-2004 2:42 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2004 2:13 schreef Spirit In Black het volgende:
zoals....

ok wat namen (wel persoonlijke smaak natuurlijk)

Cromm Chruac
Cantara
Solarisis
Seraphique
Symmetry
Fles made sin
Instill
taste of insanity
dead head
meer kan ik zo gauw niet bedenken (ik neem aan dat het een onbekende band moet zijn, doe anders maar the gathering)
Geen van alle past bij de andere bands, maar goed dat is voor zo'n feest misschien wel leuk.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 28-04-2004 2:57 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Mortuary I.O.D.

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 28-04-2004 2:57 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2004 2:57 schreef Deathwish het volgende:
Mortuary I.O.D.

Dass idd ook een leuke band

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 28-04-2004 9:26 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2004 2:42 schreef Phlegyas het volgende:
ok wat namen (wel persoonlijke smaak natuurlijk)

Cromm Chruac
Cantara
Solarisis
Seraphique
Symmetry
Fles made sin
Instill
taste of insanity
dead head
meer kan ik zo gauw niet bedenken (ik neem aan dat het een onbekende band moet zijn, doe anders maar the gathering)
Geen van alle past bij de andere bands, maar goed dat is voor zo'n feest misschien wel leuk.

Flesh Made Sin

Of anders Graveworm, dat heerscht pas

[Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 28-04-2004 9:27]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-04-2004 12:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

of Mangled, de drumsectie komt uit nijmegen

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 28-04-2004 13:56 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Nee Sonata Arctica!
Niet Nederlands, maar wel anders dan
de andere 2, en leuk

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com