|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Uiteraard, dit soort evenementen zijn natuurlijk zeldzaam in heusden! Had gister al per mail een prachtige flyer ontvangen zzz |
|
Kun je dat kreng misschien online butsen? Kende meteen een mooi topic hierover maken! |
|
roger that edit: ik ben hem kwijt haha, zal vanavond es thuis gluren, hij moet nog ergens in mn outlook folder zitten [Dit bericht is gewijzigd door testement op 23-04-2004 9:50] zzz |
|
quote: en die later in het jaar? ik zit dus echt in een hevig dilemma Mastodon Tilburg/ LOA nijmegen |
|
quote: dat wordt oktober ja... |
|
Op de Doornroosje-site staat dat Nagelfar speelt in plaats van Naglfar. Watissutnou? Ik wel natuurlijk wel de Zweedse Naglfar met fijne CD's als Diabolical en Sheol te zien krijgen. |
|
quote: Het is Naglfar, sommige mensen zien het verschil niet eens........is overigens nog steeds niet bevestigd, nog een paar daagjes wachten zou ik zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 27-04-2004 14:45] |
|
iek heb kaartjus |
|
Naglfar is bevestigd |
|
is al bekend wie de +1 is? |
|
Naglfar! |
|
Zet het dan ook eens goed op de site . Nagelfar is ook een leuke band, en Naglfar zeker ook! Allebei goed, dus ik haal donderdag mijn kaartje, mocht het dan nog niet uitverkocht zijn. Verder tot zaterdag |
|
Verder al geruchten ofzo over de andere band? |
|
quote: neen, maar verwacht niet teveel. Het wordt vrijwel zeker een Nederlandse act |
|
quote: Goed, maar een beetje een leuke Nederlandse act dan? Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: let's hope so, anders hoeven we het niet te doen |
|
quote: Iets verrassends zou wel ok zijn. de andere bands zijn imo ook bands die je niet vaak ziet, zou mooi zijn om het avondje compleet te maken met een wat culte Nederlandse band. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: zoals.... |
|
quote: ok wat namen (wel persoonlijke smaak natuurlijk) Cromm Chruac Cantara Solarisis Seraphique Symmetry Fles made sin Instill taste of insanity dead head meer kan ik zo gauw niet bedenken (ik neem aan dat het een onbekende band moet zijn, doe anders maar the gathering) Geen van alle past bij de andere bands, maar goed dat is voor zo'n feest misschien wel leuk. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Mortuary I.O.D. |
|
quote: Dass idd ook een leuke band Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Flesh Made Sin Of anders Graveworm, dat heerscht pas [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 28-04-2004 9:27] |
|
of Mangled, de drumsectie komt uit nijmegen |
|
Nee Sonata Arctica! Niet Nederlands, maar wel anders dan de andere 2, en leuk |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |