|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
je bent in ieder geval erg onopvallend dan, of heb je toevallig een bril, dan heb ik misschien wel een idee. |
|
quote: hehe, nee. Blending is my middle name.... Ik zat ook aan het begin van de avond aan de bar in het cafe de oor te lezen onder het genot van een cappucino... |
|
2 dagen hetzelfde t-shirt aan is wel vies hoor LOA had signeer sessie vandaag, en ik kreeg een knuffel van Joey Z, ben een heel blij klein meisje nu |
|
[kansloos puberaal gehuil] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:24] |
|
http://www.justdimi.tk/ op deze site staan foto's van het concert |
|
MEGAflits |
|
tja, al die digi zooi, beetje jammer. hopelijk komen er binnenkort ook echt goede foto's op het internet. |
|
Weinig live gezien wegens omstandigheden, maar wat was die ontmoeting met Naglfar gaaf. |
|
quote: mocht je mee naar achteren? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: He he, had wel gekunt. Nee, we hebben een uur wat staan buurten bij de merch-stand. |
|
die zanger had geen piemel. |
|
quote: 24 oktober! |
|
quote: ? M.? in Roosje |
|
yep |
|
Kan ghoullie weer piemels likken! |
|
*wiehoeeeeeeeeeeeeeeeee* *geeft SiB honderdduizend kusjes* |
|
quote: had jij er nu ook niet één willen hebben? |
|
is o.v.b., maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet doorgaat |
|
quote: ha ha! hoe kom jij in vredesnaam aan die foto voor je user icon [Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 12-06-2004 10:49] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: ik gok van de cremation site |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |