IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Doornroosje Vr. 4 juni Dynamo Pre Party: Life Of Agony + Naglfar + 1 Vorige pagina | Volgende pagina
Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 28-04-2004 14:31 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

Als het iets buitenlands zou mogen zijn zou ik Misanthrope wel eens live willen zien.

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-04-2004 14:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

helaas geen 3e act, Life Of Agony vraagt nogal wat aandacht......

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 29-04-2004 15:21 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Oh oke, jammer, maar ik kom wel voor Naglfar

Burghuzahlka
Usericon van Burghuzahlka
Posted 29-04-2004 15:29 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

Ik zou ook voor Naglfar komen, maar moet dat kaartje nog regelen.. bij powerhouse kan het niet en bij het vvv is het al uitverkocht.

Spirit In Black
Posted 29-04-2004 15:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 15:29 schreef Burghuzahlka het volgende:
Ik zou ook voor Naglfar komen, maar moet dat kaartje nog regelen.. bij powerhouse kan het niet en bij het vvv is het al uitverkocht.

dat is snel....

Burghuzahlka
Posted 29-04-2004 15:33 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 15:29 schreef Spirit In Black het volgende:
dat is snel....

Nogal ja
Vrij handig dat het alleen in Nijmegen en Arnhem te halen is trouwens.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-04-2004 15:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 15:33 schreef Burghuzahlka het volgende:
Nogal ja

ja geweldig! mwahah wat ik heb ze lekker al bij kroese vandaan gehaald op maandag.

en vragen die kleine ventjes zoveel aandacht haha

Spirit In Black
Posted 29-04-2004 15:50 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 15:33 schreef Burghuzahlka het volgende:
Nogal ja

dat was een bewuste keus, een zaaltje met een capaciteit van 450 is snel gevuld.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 29-04-2004 17:20]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-05-2004 15:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het is trouwens uitverkocht en ik heb een kaartje, 2 zelfs nana

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-05-2004 18:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Hoe staat het trouwens met camera's; mogen die gewoon mee of moet je daar toestemming voor hebben?

Spirit In Black
Posted 26-05-2004 18:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 18:02 schreef ghoulliette het volgende:
Hoe staat het trouwens met camera's; mogen die gewoon mee of moet je daar toestemming voor hebben?

uhm, zal het eens navragen....kijk niet gek op als het NIET mag...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-05-2004 18:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 18:03 schreef Spirit In Black het volgende:
uhm, zal het eens navragen....kijk niet gek op als het NIET mag...

in Tivoli mocht het namelijk ook niet, behalve als je een pas had.

Als het niet mag, hoe kom ik dan aan zo'n pas?

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 26-05-2004 19:34 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Stom dat het uitverkocht is, ik was weer eens niet op tijd

[Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 26-05-2004 19:34]

Burghuzahlka
Posted 27-05-2004 17:52 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

heh, ik heb hem inmiddels alweer een maand in huis

Spirit In Black
Posted 04-06-2004 17:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

gehehe, er wordt nog steeds gebeld voor kaarten. Voor de mensen hier:

het concert is al drie weken uitverkocht, kaarten zijn niet meer verkrijgbaar...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2004 19:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

joho, straks maareens aan den wandel erheen met mijn 2 kaartjes joepie jee

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2004 0:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

oja en een drumstick en een plectrum van Joey (van alan had ik al)
super vet!!!!!

Spirit In Black
Posted 05-06-2004 11:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 0:22 schreef ghoulliette het volgende:
oja en een drumstick en een plectrum van Joey (van alan had ik al)
super vet!!!!!

was jij dat met die drumstick, dan heb ik je wel gezien ja.......ow en foto's maken mocht, maar daar ben ik zeker te laat mee, hehe. Over een uurtje maar eens naar de Goffert strompelen...met m'n brakke hoofdje.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2004 11:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 11:11 schreef Spirit In Black het volgende:
was jij dat met die drumstick, dan heb ik je wel gezien ja.......ow en foto's maken mocht, maar daar ben ik zeker te laat mee, hehe. Over een uurtje maar eens naar de Goffert strompelen...met m'n brakke hoofdje.

ja ik zag het toen ik daar was, achja liever een drumstokkie dan een foto. het licht was toch niet al te best vooraan waar ik stond.
en nu heb ik plectra van joey, allan en een stokkie van sal. nu alleen nog een een onderbroek van Keith haha

Spirit In Black
Posted 05-06-2004 11:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

tandenborstel is toch ook goed....

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2004 11:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 11:42 schreef Spirit In Black het volgende:
tandenborstel is toch ook goed....

"my ass is better looking then my face, don't you think"

Spirit In Black
Posted 05-06-2004 12:02 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hmmm, kweenie...heb niet goed gekeken

overigens, het witte t-shirt gehalte was erg hoog gisteren

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2004 12:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja, maar wie was jij nu eigenlijk? en waar stond je?
ik stond met mijn hoofd in het kruis van Joey Z

Spirit In Black
Posted 05-06-2004 12:13 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 12:11 schreef ghoulliette het volgende:
ja, maar wie was jij nu eigenlijk? en waar stond je?
ik stond met mijn hoofd in het kruis van Joey Z

ik was degene met het enige echte DEATH shirt aan...jij stond na het concert vlakbij de lichttafel of niet....ik ook.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2004 12:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben een beetje heen en weer gewandeld. was met een lange jongen met kort haar. zelf had ik een jurkje aan.
Kan me geen death shirt herinneren eigenlijk. Heb meer naar hoofden gekeken omdat de meeste mensen toch geen bandshirts aan hadden.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com