|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
mag wel even apart vermeld worden, dacht ik zo. van http://sinister.wingsofdeath.nu/ SINISTER R.I.P. Aad | 4/17/2004 After 16 years of serving,SINISTER is no more............... It was a hard decision for me,Sinister was a way of life for me. But sitting behind the drumkit for almost 20 years and having a fulltime job is hard for me to combine. Ofcours I would love to give up my job,because I hate going to work everyday, but that’s impossible..you’ll probely know why. First I was thinking doing vocals together with Rachel but that wasn’t an option…thinking of someone else behind the drums,no way! Also Ron is to busy, It was or Sinister or Infinited Hate….. It was a hard decision to quit SINISTER and drumming believe me. I had a great time to record “Revel in bloodshed” The upcoming album of my new band INFINITED HATE together with Rachel and Ron. If you listen to Infinited Hate,you’ll hear Sinister. If you want to leave us a message sinister_deathmetal@ hotmail.com or very soon a messageboard will be up and runnig... Thanks to all the die hard SINISTER fans all over the World!!!!!! We hope that INFINITED HATE will bring you as much as brutality as SINISTER!!! AAD and Sinister jammer. Oud Vuil. |
|
Verdorie. Subtiel kamerolifantje |
|
Pfff... Als jullie nou eens de frontpage wat vaker lazen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
het kuttiger is dat de houwitzer gigs ook niet doorgaan...en ze zouden net in Ede komen spelen maarjaaa....die houwe we maar te goed als ze weer een drummert hebben gevonden... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: jamaar in dit topic kun je elkaar digitaal knuffelen en troosten, vanwege het verlies van 1 der grootste deathmetal bands die nederland gehad heeft. RESPECT! Oud Vuil. |
|
gelukkig bestaat judgement day nog wel. Of was jij ook binnenkort van plan te kappen Wim ?? |
|
Even dacht ik..."goffer, dat is de snelste reunie ooit!" En toen zag ik de punt tussen "meer" en de R van "R.I.P." staan. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
mja, het staat er idd niet zo duidelijk, nu je het zegt. en nee, ik stop nog niet. (ik drum dan ook niet, gelukkig) [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 21-04-2004 21:34] Oud Vuil. |
|
quote:zeg, kunnen we die nieuwe van judgement day al bestellen of niet ?? 'k heb weer cash, dus... |
|
quote: Inderdaad, in Nederland lopen over het algemeen veel betere drummers rond namelijk "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: of mijn posts |
|
ik heb sinister na t vertrek van mike nooit meer zo overtuigend zien overkomen als die optredens. klinkt cliche, maar toch. |
|
Hmz, beetje jammer zeg maar. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 22-04-2004 0:43] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:jeah idd... meneer Aad is nou niet bepaald een goede drummer... degelijk maar meer niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wow, ik wist niet dat Sinister zo gewaardeerd werd. Ik heb er zelf nooit veel aan gevonden. En INFINITED HATE... wie bedenkt er nu zoiets, mijn god . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Heb Sinister 1x live gezien en vond het oersaai met een gruntster die nie ken grunten ... Heb ook niet echt veel interesse in die nieuwe band .. |
|
quote: Is zo ja, ik zag ze ook 1 keer, ubersaai en slechte presentatie. Ik kan niet zeggen dat ik het jammer vind, als de koek op is kan je er ook niet van eten. Stoppen dus "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: *proest* |
|
Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ik vond 'across the styx' vroeger wel een dope cd. ik zag ze vorig jaar in het programma van cannibal corpse en dat was dodelijk saai. nog slechter dan inri. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
VRESELIJK! Weer een zouteloze nederlandse death metal band naar de maan. oeioei! |
|
Tijd voor iets nieuws. Ik heb inmiddels vernomen dat ze goed verzorgd worden in 't bejaardentehuis |
|
Met andere woorden op Necro na zit niemand met het heengaan van Sinister. Da's toch wel een opsteker voor de "voormalig" bandleden van Sinister.... Hahahaha, al die jaren voor Jan met de korte Achternaam herrie gemaakt waar niemand op zat te wachten blijkt nu. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Het is godverdomme Nekro. Leer lezen !!! En hier mag Sinister dan nooit echt populair ( wat een kutwoord trouwens ) zijn geweest, in het buitenland werden de optredens altijd goed bezocht. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |