|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eh ja zou wel willen maar heb andere verplichtingen, snap niet waarom er mensen op die datum willen trouwen pff.. |
|
ik zou er graag zijn, maar kies voor de crusty oefenruimte bezigheden in Groningen! |
|
ok wie allemaal? - Lainedil Naleanor - ?? Bruce Banner |
|
quote: jullie zouden beter eens naar België komen Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Haha, de oude vertrouwde lijstjes weer. ok wie allemaal? - Lainedil Naleanor - Nix - Stigma - Brujeria - Beatblaster - Carnagath - 7th_fallen_angel - Henke - Smoochy - Sassete - ??? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 07-05-2004 11:28] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Op 7 mei 2004 11:27 schreef Nix het volgende: Haha, de oude vertrouwde lijstjes weer. ok wie allemaal? - Lainedil Naleanor - Nix - Stigma - Brujeria - Beatblaster - Carnagath - 7th_fallen_angel (Hoorde ik in de trein?) - Sassette - HeavyDebby How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Haha, de oude vertrouwde lijstjes weer. ok wie allemaal? - Lainedil Naleanor - Nix - Stigma - Brujeria - Beatblaster - Carnagath - 7th_fallen_angel - Sassette - HeavyDebby - Henke - Smoochy I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
yip ik kom vanavond ook ff langs wippen ff biertje drinken en ff muziek luistern nu het nog kan ga vanaf volgende week naar vlieland voor werk dus hmmmmm en ik weet nog niet of daar wel een inet aansluiting is laten we het hopen anders is het ook zo eenzaam daar. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Waarschijnlijk aanwezig |
|
quote: Jij bent niet de enige die het roept! En Carnal Leftovers heeft al 2 keer in Belgie gespeeld. Misschien een 3e keer in de toekomst? quote: Gezellig! |
|
- Lainedil Naleanor - Nix - Stigma - Brujeria - Beatblaster - Carnagath - Sassette - HeavyDebby - Henke - Smoochy *Even aangepast* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Maakt er iemand nog foto's die eventueel in dit topic geplaatst gaan worden?!?! |
|
quote: Imke gaat toch niet mee? |
|
Ik kan niet Maar Carnie, ben jij er morgen ook om te repeteren? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ze weet niet hoe ze er moet komen vanuit Zwolle... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jammer Wim Maar ik ging er wel van uit dat we gaan oefenen. Dus ik zal er morgen gewoon zijn! Bakkie zei dat ie op de 8e en 15e kon. En daar ga ik gewoon van uit! |
|
quote: Ja toe, neemt iemand mijn werk even over?? Ik wil ook zien hoe het was geweest.. |
|
- Lainedil Naleanor - Beatblaster - Carnagath - Sassette - HeavyDebby - Henke - Smoochy I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
*bel* *bel* *telefoneer* nee toch niet... zal er vanavond toch niet zijn [Dit bericht is gewijzigd door cerridwen op 07-05-2004 18:17] we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Stigma, Nix, en Brujeria komen WEL Bruce Banner |
|
quote: Helaas, Henke komt niet meer. Zie godverdomme topic waarom http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
dat was weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeersend!!!!!!! |
|
het heerschte inderdaad behoorlijk! Erg leuk om Stigma en Nix een keer in het echt te aanschouwen (en 666 keer te knuffelen ) Carnal Leftovers speelt lekker lomp, Death-Polka ofzo As It Burns was goed! Jammer dat de toetsenist niet vaak genoeg "aanwezig" is, maar daar hebben we het al over gehad Katafalk heerschte Het Podium uit! ondanks dat er maar 4 of 5 actieve pitters waren, beviel het erg goed! dat nieuwe nummer op het einde was voor mijn gevoel het beste van de hele set. Ben benieuwd naar de nieuwe cd. gespot: - Carnagath - Stigma - Nix - Brujeria - Katablaster (duh) - Aphrodite - Nameless Shadow - Ratman (van een afstandje) - Sassette Bruce Banner |
|
We heerschten gewoon ..... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |