IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 7 Mei 2004: Katafalk, As It Burns & Carnal Leftovers @ Podium Hoogeveen Vorige pagina | Volgende pagina
nattedroom
yeah
Usericon van nattedroom
Posted 09-05-2004 4:48 by nattedroom Wijzig reactieProfiel van nattedroomQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 4:45 schreef Carnagath het volgende:
VILdoende over de kwaliteit die jij op ZM zult verder sturen

alleen maar gezeik, negatief commentaar ....

ik geef je een week ....

kan het ook zo stellen: als ze me niet toelaten in onzin, kan ik ff iemand hier toelaten met een leuk virusje, ik wil best erom wedden dat mr. Hildebrand daar niet zo blij mee zal zijn

maar serieus: Helmet, waar blijft je mail? andere moderstors: waar blijft de aanvaardbare uitleg?

moderators zijn je vrienden, vertrouw ze!

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-05-2004 4:50 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 9 mei 2004 4:47 schreef GrinRoth het volgende:
Sjeeeezus, ben je nou nog steeds online? Ik ben net terug uit de kroeg.
Was het leuk bij het optreden?

Het heerschte maagdenspleet! Strak en intensief!

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-05-2004 4:53 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 9 mei 2004 4:48 schreef nattedroom het volgende:

kan het ook zo stellen: als ze me niet toelaten in onzin, kan ik ff iemand hier toelaten met een leuk virusje, ik wil best erom wedden dat mr. Hildebrand daar niet zo blij mee zal zijn

maar serieus: Helmet, waar blijft je mail? andere moderstors: waar blijft de aanvaardbare uitleg?

Leuk! Schattig! Sterf meteen ....

Dit is tevens mijn laatste aandacht aan je .... zelfs als we samen de apocalypse overleven zal jij niet mijn bitch worden! Toedeledokies en heb een heeeeeeeeeeeel erg miserabel leven! (Oh nee ... HAHHAA! Dat ben je al gewend! HAHA! *Giegel ... proest!")

nattedroom
yeah
Usericon van nattedroom
Posted 09-05-2004 4:55 by nattedroom Wijzig reactieProfiel van nattedroomQuote dit bericht

ach, wilfred is en blijft de negerhomo op zm

GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 09-05-2004 4:55 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 9 mei 2004 4:50 schreef Carnagath het volgende:
Het heerschte maagdenspleet! Strak en intensief!

Mooi! Ik verwacht aanstaande 22 mei natuurlijk niet minder dan dat...

Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-05-2004 4:57 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 9 mei 2004 4:55 schreef GrinRoth het volgende:
Mooi! Ik verwacht aanstaande 22 mei natuurlijk niet minder dan dat...

En dan beweert Nattedroom al dat ik een homo was (hij heeft zijn naam goed uitgekozen aangezien een nattedroom het dichtsbij pussy komt dan den werkelijkheid )

Anyways! 22 mei gaat Heerschen!

nattedroom
yeah
Usericon van nattedroom
Posted 09-05-2004 4:59 by nattedroom Wijzig reactieProfiel van nattedroomQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 4:53 schreef Carnagath het volgende:

Dit is tevens mijn laatste aandacht aan je .... zelfs als we samen de apocalypse overleven zal jij niet mijn bitch worden! Toedeledokies en heb een heeeeeeeeeeeel erg miserabel leven! (Oh nee ... HAHHAA! Dat ben je al gewend! HAHA! *Giegel ... proest!")

quote:
Op 9 mei 2004 4:57 schreef Carnagath het volgende:
En dan beweert Nattedroom al dat ik een homo was (hij heeft zijn naam goed uitgekozen aangezien een nattedroom het dichtsbij pussy komt dan den werkelijkheid )

nu begrijp ik meteen waarom je nooit een vast vriendenkring hebt en altijd loopt te slijmen bij anderen om vriendjes te worden: je kunt je woord niet houden

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-05-2004 5:03 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 9 mei 2004 4:59 schreef nattedroom het volgende:
nu begrijp ik meteen waarom je nooit een vast vriendenkring hebt en altijd loopt te slijmen bij anderen om vriendjes te worden: je kunt je woord niet houden

Ben wel heel erg benieuwd hoe goed jij me kent! Echt!

nattedroom
yeah
Usericon van nattedroom
Posted 09-05-2004 5:05 by nattedroom Wijzig reactieProfiel van nattedroomQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 5:03 schreef Carnagath het volgende:
Ben wel heel erg benieuwd hoe goed jij me kent! Echt!
goed genoeg om te weten dat jij je woord niet kan houden, zelfs niet tegenover een volstrekte vreemde als ik...

negeer me dan gewoon gaygoth, en houdt je woord en ''besteed verder geen aandacht aan me''

je lijkt wel een vrouw dat je zo snel de kast op te krijgen bent

[Dit bericht is gewijzigd door nattedroom op 09-05-2004 5:06]

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-05-2004 5:06 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 9 mei 2004 5:05 schreef nattedroom het volgende:
goed genoeg om te weten dat jij je woord niet kan houden, zelfs niet tegenover een volstrekte vreemde als ik...

negeer me dan gewoon gaygoth, en houdt je woord en ''besteed verder geen aandacht aan me''

U vraagt, wij draaien

nattedroom
yeah
Usericon van nattedroom
Posted 09-05-2004 5:07 by nattedroom Wijzig reactieProfiel van nattedroomQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 5:06 schreef Carnagath het volgende:
U vraagt, wij draaien
eindelijk, na 2 keer je eigen belofte overschreden te hebben, kom je tot inkeer...

ik heb medelijden met de mensen die jou tot je vriendenkring noemen, hebben geen enkel houvast aan jouw woord

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2004 5:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 5:07 schreef nattedroom het volgende:
eindelijk, na 2 keer je eigen belofte overschreden te hebben, kom je tot inkeer...

ik heb medelijden met de mensen die jou tot je vriendenkring noemen, hebben geen enkel houvast aan jouw woord

Wilfred is best leif hoor!

nattedroom
yeah
Usericon van nattedroom
Posted 09-05-2004 5:36 by nattedroom Wijzig reactieProfiel van nattedroomQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 5:36 schreef MindlessMayo het volgende:
Wilfred is best leif hoor!
maar kan zich, zoals bovenstaand bewezen, niet aan zijn woord houden

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2004 5:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 5:36 schreef nattedroom het volgende:
maar kan zich, zoals bovenstaand bewezen, niet aan zijn woord houden

qweet niet

nattedroom
yeah
Usericon van nattedroom
Posted 09-05-2004 5:42 by nattedroom Wijzig reactieProfiel van nattedroomQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 5:41 schreef MindlessMayo het volgende:
qweet niet
ga je roes uitslapen meisje

Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 09-05-2004 6:09 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 4:07 schreef nattedroom het volgende:
ik zal vast wel wat gemist hebben, doe ikm zo vaak haha

maar als jullie je instrumenten zo beheersen? waarom dan geen blackmetalband?

muhahaha blekkie!!!

heb zo een idee dat dit topic niet meer over de heersende dingen gaat, die gaan plaatsvinden 22-05 in de heathcliffs, maar over blekkies, homo's en natte dromen met een anti-moderator fobie.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-05-2004 15:59 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Kijk je begint in een blekkie band maar als je dan beter begint te worden wordt het al snel tijd voor een death band. Ipv zo snel mogelijk over je snaren heen ragen en krijsen alsof je nooit geen borstvoeding kreeg.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 09-05-2004 16:00 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 9 mei 2004 15:59 schreef Smoochy het volgende:
Kijk je begint in een blekkie band maar als je dan beter begint te worden wordt het al snel tijd voor een death band. Ipv zo snel mogelijk over je snaren heen ragen en krijsen alsof je nooit geen borstvoeding kreeg.

En als je nog verder gevorderd bent, meng je de twee stijlen gewoon.

Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-05-2004 16:03 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 16:00 schreef GrinRoth het volgende:
En als je nog verder gevorderd bent, meng je de twee stijlen gewoon.

Heb jij geen kater van gisteravond.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 09-05-2004 16:05 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 9 mei 2004 16:03 schreef Smoochy het volgende:
Heb jij geen kater van gisteravond.

Ik niet. Ik heb het rustig aan gedaan wat bier betreft.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-05-2004 16:10 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Waar zijn de fotooooooooooooo's???

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Nix
♥
Usericon van Nix
Posted 09-05-2004 16:11 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Anders kom je een keer langs Zwolle en kijk je even Carnagaths fotoboek door.

Daar zijn de foto's.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-05-2004 16:14 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 16:11 schreef Nix het volgende:
Anders kom je een keer langs Zwolle en kijk je even Carnagaths fotoboek door.

Daar zijn de foto's.

Helaas heb ik vandaag nog wel andere plannen...

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2004 16:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 15:59 schreef Smoochy het volgende:

Ohja en eh natte droom-->

Ratman
Life...don't talk to me about life...
Usericon van Ratman
Posted 10-05-2004 9:21 by Ratman Wijzig reactieProfiel van RatmanQuote dit berichthttp://www.carnalleftovers.com / www.myspace.com/carnalone

Het was dikdondersroeg vrijdag! Dank aan allen die aanwezig en/of zat waren (en dat waren er veel!!!(us included....))!

Ik heb er zelfs sinds vrijdag een broertje bij!!! Hoe hard is dat!?!?

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com