|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik was er ook waswel weer grappig, SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: |
|
quote: Ik was het niet! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Voordat ik mij hier een mening over vorm wil ik eerst de foto's zien! |
|
quote: Ik hou niet van foto's, I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Het is beter zo. |
|
quote: Godver .... Niemand fotoos gemaakt van dit heersch optreden?! |
|
heb net met stigma erover gehad dat carnal leftovers best beukten... had er op zich bij willen zijn, als ik niet zo'n fobie voor deathmetal had :p moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: LOL! Wij zijn Polka-Deathmetal ( ) ... veel geshow, headbangen en het ubertrue-e gitaar-omhoog-houdende elemant! Je hebt inderdaad best wat gemist! Oh ja: wij kunnen ook nog goed spelen [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 09-05-2004 4:06] |
|
quote:ik zal vast wel wat gemist hebben, doe ikm zo vaak haha maar als jullie je instrumenten zo beheersen? waarom dan geen blackmetalband? moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: HAHAHAHAHAHAH! CL goes black metal! Jij hebt humor!!!!!!!!! met Morte Aeterna speel ik al een vorm van Black metal, dus in CL heb ik een erg aangename afwisseling gevonden! CL staat voor brutaliteit en FUN! |
|
bah, fun hoort niet thuis in de wereld van dit soort muziek, dan ga je maar de top 40 in moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: |
|
quote:je moeder *nog maar een post * [Dit bericht is gewijzigd door nattedroom op 09-05-2004 4:15] moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
Ontopic!!! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Lol! Kortzichtige klootzak! Ik ga niet ubertrue op een podium staan .... representatief voor alles nihilistisch, alsof het me een aidskut kan schelen wat ik daar sta te doen! Ik ga uit mijn dak, en of het publiek leuk vind boeit me weinig! Ik geef alles en geniet ervan! |
|
quote:ja papa ik heb ooit een mp3 van katafalk grhoord, maar het kon me niet erg boeien... As it burns heb ik nu in de bestelling, en als carnagath mee wil werken, wil ik best een cd'tje van ze kopen ps: hoe kom ik in onzin? moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote:...sprak de grootste mongool van zwolle moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: En trots op! Maar waar haal je die wijsheden vandaan?! je schijnt me nog al goed te kennen! |
|
quote:goed wil ik iet zeggen, ben ooit hier aangemeld geweest als Corvus Odonthalia, heb een keer een discussie mewt je gehad, en mijn conclusie was dat ik je een mongool vond *edit* als jullie iedereen hier zo behandelen en de posts weer op nul zetten na de 50, dan ben ik pleite kankerjoden tabee [Dit bericht is gewijzigd door nattedroom op 09-05-2004 4:24] moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: Kan me je nick niet herinneren .... dus een erg grote indruk heb je niet op mij gemaakt ... Zegt al voldoendedacht ik zo! |
|
quote:zegt idd vildoende over jouw ja homo moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: VILdoende over de kwaliteit die jij op ZM zult verder sturen alleen maar gezeik, negatief commentaar .... ik geef je een week .... |
|
quote: Sjeeeezus, ben je nou nog steeds online? Ik ben net terug uit de kroeg. Was het leuk bij het optreden? [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 09-05-2004 4:47] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |