|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Piss off Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Was serieus bedoeld. Doe eens wat aan die typstijl van je. Erg irritant! |
|
Nou vooruit dan maar. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: hahahahahahahaha Trieste gast |
|
Ik ga er niet veel woorden aan vuilmaken, ik zeg alleen dat ik nu niet meer zou leven als ik de depressieve metal niet had ontdekt. Zenial |
|
quote: De massa wil niet met depressie en agressie geconfronteerd worden. Een gelukzalig, zielloos bestaan, daar gaat de massa voor vrees ik. T is maar als je dat door hebt dat je die massa naar je hand kan zetten, wat de leveranciers van bovenvermelde "happy-stuff" maar al te goed weten. Ik vind het best ok dat metal n tikje afschrikt, houdt al die zeikers weg I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: zie et echt al voor me... 100000 gillende sletjes van 16 jaar die flauw vallen enzo als ze *voer hier willekeurige metalband in* zien optreden My madness, my sadness |
|
Whaha waarom zou ik maar ooit van een partij vette thrash / death / heavy depressief worden ? Tis godverdomme geen got-ik!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: En dat slaat ook nergens op. Ik kan me goed voorstellen dat als iemand naar een band met selfdestruktie teksten luisteren, daar wel deressief van kan raken. Maar dan ligt het aan de gevoeligheid van die persoon. |
|
bij mij leidt het echt niet tot een depressie. ik zou het me nog kunnen voorstellen dat je van doom een beetje depri wordt, maar hoe kan je nou van heavy metal depri worden?? of van power, ik word altijd zo vrolijk van power, vooral helloween. [Dit bericht is gewijzigd door joeri op 10-08-2002 12:36] |
|
quote: Van power word ik juist chronish depressief! |
|
Whaha de eerste helloween plaat heerscht wel degelijk!! Met valse zang van KAI!! Ik, Wil Schuurman |
|
Ontopic: Ja. Maar als je al depressief bent, kan het je ook helpen je buien wat meer te verdragen of je agressie erin kwijt te kunnen. Dat had ik tenminste toen ik zwaar depressief was. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
ach jah ju hept mense die meer voor dingen en beinvloedbaarder zijn dan anderen, dus op zich zou ut wel kunne... " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
tuurlijk kan metal leiden tot depressie, maar dat kunnen wel meer soorten muziek... dat hoort bij muziek vind ik... emotie versterkend... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Wat heerscht DOOM toch Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Vervelende of pijnlijke gebeurtenissen of trauma's kunnen meestal leiden tot depressies.Ik vind metal geen vervelende gebeurtenis tenzij het door een slechte band word gespeeld. |
|
volgs mij kan het naar metal luisteren alleen niet leiden tot een depressie, er moeten ook andere factoren zijn. Maar kommop wie luistert en nou naar metal? ook denkik dat het verschillend is per persoon. Ik raak niet in een depressie van metal, of zou ik altijd in een depressie zitten? nee! maar van andere mensen weet ik het niet. I am the 1%. |
|
Blij? Ja. Agressief? Ja. Depressief? Eujm... heb ik nog niet meegemaakt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Mensen worden toch om persoonlijke redenen depressief? En daar heeft muziek geen ballen mee te maken. Je kan me de bout hachelen! |
|
niet allen het luisteren van metal...scheer het niet over een kam...Als je sommige pop nrs hoort wordt je ook depri,happy,woedend,... Met muziek reageer ik me af en toe af,ja.Ben ik boos,zet ik hardere dingen op dan als ik depri ben.en als ik happy ban zet ik vrolijke nrs op.Perfect logisch... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Precies... zo werkt dat. |
|
Ik word alleen depressief van trance, r&b etc. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
metal op zich zal niet meer depressie oproepen... maar als je er gevoelig voor bent en er voor openstaat, kan ik me voorstellen dat je in een diepe put raakt wanneer je naar bands als My Dying Bride en Type O Negative luistert... moet je natuurlijk wel de teksten verstaan If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |