|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Boris (IDOLS) ? Klinkt goed iig ... |
|
Leuk bandje met een bevallige bassiste, inderdaad. Samen met Corrupted toch wel mijn favorite sludge / doom band uit Japan. |
|
Websites? |
|
quote: over boris kan je het e.e.a. op Soouthern Lord lezen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: www.inoxia-rec.co/boris/ toevallig net amplifier worship gekocht: truly amazing. o dark grace of the death of god |
|
quote: moet natuurlijk zijn .com o dark grace of the death of god |
|
absolutego feedback en dreunende riffs. deze plaat moet je ondergaan!waanzinnig. zie ook sunn o. [Dit bericht is gewijzigd door skyvalley op 01-05-2004 17:14] |
|
ja hij heeft gisteren gewonnen he! maar hij komt toch gewoon uit nederland dacht ik? |
|
Met zo'n naam kan het niet slecht zijn! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
net zoals de winnaar van idols |
|
|
|
Zo....net Bullhead binnengekregen van Melvins. Daarop staat natuurlijk Boris; de nummer die de inspiratie voor de naam van deze heerschende Japanners vormde. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vette band! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
geniaale band! |
|
check out: CORRUPTED se hace por los suenos asesinos° <-- nieuwe van ze |
|
quote: Yes! Moeilijk te krijgen, maar Corrupted is dan wel doom op een ander niveau. |
|
Fantastische band die zich blijft ontwikkelen. Weten met elke nieuwe plaat weer te verassen. Zeker aan te raden is ook Flood. |
|
Lekkere zware smeuiige sound zeg...en zwaar doomy...idd als 2 neukende slakken The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: |
|
Wahahaha. Ik lees het nu ook pas. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Samenwerking met Merzbow is zeer gaaf! Boris heerscht !!! |
|
Ik heb sinds kort Absolutego. WOW wat een enorme heerschplaat! NP: Boris KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik ben niet zo thuis in dit genre dus een vraagje.. moet je bij deze band meer denken aan een crowbar of my dying bride of bijv. acid bath? |
|
quote: Geen van deze, dan eerder aan zoiets als SUNNO))), Floor of (al eerder genoemd) Corrupted. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |