|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Geweldig hè? Dat ergens na zo'n beetje een half uur zang + drums naar binnen komen knallen.... WOW (ik zit de laatste tijd sowieso behoorlijk aan de drone/sludge/noise/etc.) Heersende muziek! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Heb laatst ook Absolutego aangeschaft. Wat een supergave plaat. Ook hun samenwerking met Merzbow kan ik zeer goed waarderen (album: Sun Baked Snow Cave) Iemand het album Pink al beluisterd? Zoja, wat kan ik ervan verwachten? She Said Destroy in Black New York |
|
Weer à la Heavy Rocks/Akuma No Uta |
|
Ah gaaf. Heavy Rocks is een erg gaaf album. She Said Destroy in Black New York |
|
Dronevil signature |
|
Hehe, gave LP's ja. Nu ze nog gelijktijdig kunnen afspelen, zoals het bedoeld was. |
|
quote: echt? dat gaat mij lukken! signature |
|
Boris - Pink is wel een leuk schijfje. Rockt lekker weg . |
|
Yep, in Oktober komt de collab met Sunn O))) uit .... Edit: http://www.sendspace.com/file/46x2gu Boris samen met Keiji Haino liveshow. [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 03-06-2006 21:13] |
|
het enige wat ik buiten "Pink" op men harde schijf heb staan is "Keiji Haino with Boris - Black, implication flooding". Is dat hetzelfde als wat jij daar post? Nu moet ik zeggen dat ik dit een paar keer heb proberen te luisteren, maar dat ik het altijd vrij snel terug heb afgezet hehe. Ik zal het nog wel eens luisteren maar heb nu geen zin om dISEMBOWELMENT af te zetten. Heb je die 2 LP's trouwens die overlaatst op conspiracy zijn uitgekomen? Is dat weer drone of toch in de stijl van "Pink" of weer iets anders ? |
|
quote: herinner er mij op tijd nog es van wil je signature |
|
quote:Geen idee als wat op die plaat van deze show afkomstig is, ik weet wel dat deze show 2 uur duurt. Tsjek het zelf uit, sample van Solomon 2: http://www.everythingisfire.com/web/2006/01%20-%20no%20one%20grieves,%20part%202.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 03-06-2006 21:25] |
|
Pink is een van de gaafste platen die ik de laatste maanden heb gevonden.. Keihard rocken |
|
quote: Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: M., ken je toevallig ook La Monte Young, en/of Robert Fripp & Brian Eno? Beide geen drone/sludge maar ik denk (afgaande op het kleine beetje wat ik ervan gehoord heb) wel dat je het kan waarderen! |
|
Brian Eno is legendarisch. [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 04-06-2006 19:38] |
|
heel gaaf. Suck my piss |
|
te gekke band! draai het hier regelmatig! helaas show met Knut in de lintfabriek moeten missen baal er nog steeds van. Hoe hard is Knut ook trouwens! |
|
gvd, wat is meest drone? Flood, Heavy rocks, die vs Merzbows? signature |
|
ik las vandaag in de NRC*Next een (1/3e pagina vullende) review van Boris - Pink. Een review plus een betoog over de kracht van de drone-metal en noise met 'toelichting' op de muziek van Merzbow, Sunn O))), Earth en Sleep. wtf |
|
De trends volgen he ... |
|
quote: Jacob Haagsma zeker? Die reviewt wel vaker dat soort dingen. Sunn O))) en Earth hebben er ook al een keer ingestaan met een concertregistratie, Slayer ook geloof ik (allemaal erg positieve stukjes). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
klopt inderdaad |
|
Scan? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |