|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Pink laatst gekocht, mijn kennismaking met Boris, erg chill muziekie |
|
Maarreuh, niet te vergelijken met de rest van de discografie, hehe. |
|
Welke kant gaat ouder kant dan meer op? |
|
quote: |
|
THX! Zo meteen eens lekker lezen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hoera voor de Keiji Haino-verering in dat artikel |
|
2cd versie van Altar van de Sunn O)) Boris samenwerking Eerste track klinkt erg lekker ... |
|
1ste en 3de nummer zijn fantastisch, de rest zo-zo. En de tweede cd is ook wel killer, hehe. Met Dylan van Earth ... |
|
Roadburn dus Kan niet wachten, nog nooit gezien! Kan van de cds geen genoeg krijgen. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ben wel nieuwsgierig geworden n.a.v. alle reacties plus het artikel... binnenkort maar eens checken dit spul, lastig om een voorstelling bij te maken omdat er zoveel verschillende aspecten in de muziek terugkomen blijkbaar. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
net even de eerste paar minuten van absolutego gehoord tijdens het koken, me going to like it Je moeder. |
|
en nu amplifier worship en pink ook in huis me fanboy! Je moeder. |
|
24 april, Boris live, Doornroosje Nijmegen |
|
jep Je moeder. |
|
Hun nieuwste plaat, Smile, is ook weer erg smakelijk, en anders dan het voorgaande . Eind april ligt 'ie in de schappen |
|
Hoe anders? Ik heb absolutego, maar dat gaat me toch weer net even te ver. Een aantal clips op youtube daarentegen...zijn wel weer verrekte lekker "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
hm ben benieuwd... hoewel zowel de stijlen van absolutego en pink me allebij wel bevallen! Je moeder. |
|
hahahahahahahaha IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nou nou. Weer een muziek recensent die niet luistert? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wha, Boris en Sunn O))) worden wel behoorlijk gehyped .. vooral die laatste .. |
|
ja idd. HYPE111 Dat verhaaltje sloeg nergens op natuurlijk. Gewoon een gefrustreede sukkel op teh internets. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zeker een hype. Sowiso de hele drone/doom/stoner beweging word momenteel goed gehyped heb ik het idee. Een festival als roadburn doet het ook niet voor niets zo goed. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Maar is dat slecht? Ik trek het goed een fatsoenlijke hype met enige reden. Beter als die deathcore/metalcore hype met mislukte deathmetal bands |
|
True, maar vind wel dat er niet kritisch genoeg naar het materiaal gekeken word (zie de Greg Anderson releases die 9 van de 10 keer niet echt bijster boeiend zijn) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |