|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Iets meer info van jouw kant zou op zich geen kwaad kunnen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
zoals??opbouwende kritiek mag altijd Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Genre? URL van website? Bijvoorbeeld. Ik ken de band niet. Waarom zou ik er naar moeten gaan luisteren? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
putrified maakt downtuned US death metal de url is http://come.to/putrified mp3 zijn te downloaden van de site.. Expired,Erased and Forgotten |
|
en waarom je ernaar moet luisteren?? weet ik veel maar als je van u.s death metal houdt is het zeker de moeite waard.. Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: En nu nog een link die werkt bitte... |
|
Als je van us death metal houdt.....jah hoor. als ik naar us death metal wil luisteren dan zet ik wel een death metal bandje op wat daar ook echt vandaan komt ! Toch al nooit begrepen van Putrified, die slogan US Styled Death Metal..Wees creatief en maak je eigen soort gore death, en kopieer niet blind.Na apers van een bepaalde stijl hebben we al genoeg. |
|
thnx for pointing out Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: is wel zo..maar je moet toegeven dat het best lekker wegrost.. Expired,Erased and Forgotten |
|
Putrified heeft ook zo'n heerlijk leesbaar bandlogo no text supplied |
|
inderdaad... Expired,Erased and Forgotten |
|
Het logo vind ik idd nog het bruutste aan hun. Vraag me af welke kunstenaar het gemaakt heeft. weet iemand dat hier ??? |
|
volgens mij hebben ze lettertjes gemaakt ,op het kopieermachine gelegd en er een bord spaghetti overheeb gekeild.. Expired,Erased and Forgotten |
|
Zou ook zomaar kunnen. Of een 3 jarig familielid van 1 van de bandleden heeft het mogen " tekenen " |
|
maar het gaat om de muziek en niet om het logo,zo heb ik nog een leuk vraagje :heb je weleens een cd gekocht omdat het hoesje(logo?)er superbruut uitzag?? Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:Ik doe niks anders. Als je tenminste onder superbruut smerig en ziekelijk verstaat. |
|
volgens mij zitten we op 1 lijn. Expired,Erased and Forgotten |
|
eh ja denk ik ook wel maar d'r zitten nog genoeg smerige sicko's hier hoor. D'r zitten niet alleen maar Black Metal mannen hier.Nog leuke aankopen gehad de laatste tijd trouwens ?? |
|
toch wel een paar ja.. nieuwe gorgasm,inhume,oude waco jesus,gorerotted Expired,Erased and Forgotten |
|
Die van waco Jesus, Filth misschien ?? In Baroeg waren ze super trouwens. Tits, tits, tits Geniaal. Gorerotted vind ik een beetje een zwaar gehyped orkestje...maar ja ze zitten op Metal Blade he...en dan krijg je dat |
|
nee,de andere van WJ,ben je er ook zaterdag??(unique leader feestje)?? Expired,Erased and Forgotten |
|
Tuurlijk ben ik er op Zaterdag. heb nog wat te regelen met de lui van despondency ! |
|
chill! zie ik je mischien daar nog wel. Expired,Erased and Forgotten |
|
je meelt maar naar mn geweldige meeladres op mn prof. Expired,Erased and Forgotten |
|
M'n mail ligt er vandaag uit, is overleden ofzo, maar probeer het morgen wel even. maar ik ben wel makkelijk te herkennen hoor. Groot, Lomp, Kaal en 118 kilo vet. En draag een shirtje van Napalm Death: Scum, en sta daar m'n eigen zieke en gore underground death metal blaadje Trendkill te verpatsen. You can't miss !!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |