|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wanneer komt er nieuw werk van jullie uit? |
|
Nice |
|
zekers!!! hopelijk scoren we met die cd wel een groter label... niet dat Sevared.com een kutlabel is,maar het is natuurlijk prachtig als ook Putrefied een keer op tour kan hehe.. maar goed jenje,eerst maar de zomerfestivalletjes aflopen,stonehenge van de landkaart afblazen,vakantie vieren daarna weer nummertjes bouwen.. uiteraard gepaard met stevige hoeveelheden pils! |
|
Stonehenge ga ik zekers bij zijn Die eene keer dat ik jullie gezien heb (met Pleurisy) heerschte gruwelijk. |
|
oh in de kiehool? die had heel wat voeten in den aarde,omdat de geluidsman niet kon omgaan met onze triggers en de band ervoor rustig een paar toegiften gaf,moesten wij er na 4 nummers mee nokken... uiteraard hebben we onze set gewoon afgemaakt,tot woede van de organistor opzich logisch,voor hem werd het tijdschema wel erg krap voor pleurisy en mortuary... |
|
Hehehe heersh |
|
volgens mij heb k ze wel eens gezien of gehoord, maar k kan het me niet meer zo goed herinneren wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Tja drank..... |
|
Zondagmiddagliedje: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Yep, blijft cool. Toevallig van de week weer eens gedraaid ! Mijn favo track is trouwens "Visions of Treachery", maar de hele cd is te gek. Er staat geen enkel vullertje tussen. lampje |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |