|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ke,ikke kan ook niet missen,kaal ,laang,camo-pants(want moet weer cd's gaan kope!) Expired,Erased and Forgotten |
|
ook kaal, fantastisch !! Spreek me maar aan, gaan we wat zuipen. D'r gaan ook nog wat andere ZM'ers die ik ken dus wordt wel een feestje ja. |
|
gezellig,iedereen ontmoeten..en ontzettend aan de zuip,kheb alleen nog nie uitgevonden hoe ik in r.dam noord kom om 04:00 Expired,Erased and Forgotten |
|
Putrefied heerscht, heb ze 1 maal live gezien en zwaar genoten! |
|
off topic, jenje, genocide cd al gehad ?? Niks meer van je gehoord ?? Heb 'm wel opgestuurd ?!? |
|
blij dat je genoten hebt.. Expired,Erased and Forgotten |
|
Ik heb niets ontvangen! |
|
adios muchacho's Expired,Erased and Forgotten |
|
off topic ( voor 'k geband word ) Fuck.Jenje, Dan stuur ik hem Zaterdag nog een keer voor je op ! Ik haat het als lui hun spul niet krijgen ! |
|
ke dan.. Expired,Erased and Forgotten |
|
Lees ik het niewsgedeelte op de Putrefied site dat ze een livecd uit gaan brengen, lijkt me wel gaaf, alleen wel een beetje vlot om na één album al een livecd in elkaar te flansen. |
|
tja...als je denkt dat je er klaar voor bent.. Expired,Erased and Forgotten |
|
De band wel. Jij moet niet denken ferdy, das slecht voor je. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
En k@nker eens op met die biersmiley van je, erg iritant. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 05-05-2004 17:35] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:kruipend, is dat wat ?? |
|
mischien wel ja,en thijs vieze rel-nicht,ga bloemetjes plukke Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Ga de mast-ruberen, nep-marinier. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ik zit niet meer bij de marine-2de rang gitarist.. Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Smerige smileygebruiker! Goed, genoeg onzin, zie ik je zondag in Tilburg? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
als ik dan nog niet ingestort ben... moet jij trouwens niet op muur.nl zitte?? ben namelijk zaterdag op rotterdam deathfest Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: URL werkt niet, heaumeaux. |
|
quote: muur.nl bestaat niet, Pim Fortuyn look-a-like. Uiteraard ben je dan niet ingestort, je komt dan maar gewoon afterpilsen in de little devil. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: zeg..is dat niet frans voor'' je vader''??? Expired,Erased and Forgotten |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |