|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
nog meer data in NL? Bruce Banner |
|
1/4 spelen ze in Biebob/Vosselaar BE (is bij Oud-Turnhout in de buurt) |
|
Graspop!!! Das mooi |
|
signature |
|
was alleen tijdens die tour te koop... Bruce Banner |
|
eigenlijk vind ik wintersun nog wel een stukje beter dan ensiferum |
|
Ik vind Wintersun veel te gelikt en gladjes. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik vind Wintersun ook iets teveel gekunsteld. Ensiferum (vooral de eerste) is echt nog jeugdig enthousiasme. signature |
|
Wintersun kan mij ook niet bekoren. Ensiferum gaat nog wel. Luister er overigens weinig naar. |
|
veel te blij |
|
Leuke band! Komen gelukkig ook op Arnhem MetalMeeting. |
|
Blijkbaar weinig fans op ZM ook al is het joy, it's to the liking of this boy nieuwe maxi is leuk signature |
|
vind ze zeker leuk Faustian Spirit of the Earth |
|
Ensiferum is gaaf! Gewoon blij, maar minder blij (IMHO) dan Finntroll. Hmn... Graspop zouden ze nu moeten komen FREEZE |
|
Ensiferum vind ik zwaar OK! En op Graspop waren ze erg goed. Ze hadden daar ook een van de leukste pits trouwens, echt feest. Bijna net zo leuk als Norther... Ietsie gladder. Bla |
|
aargh I love you!!! signature |
|
quote: Gladder als Norther? Ik zat op graspop toen ergens anders, maar met deze vergelijking veronderstel ik dat het totaal nichterig is. Finntroll is leuk, maar als er gaat vergeleken worden met de Norther-strandjanetten, ...laat dan maar I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ensiferum heeft dezelfde zanger maar wat meer fluiten en andere conventionele instrumenten als Norther. Niks nichterig, gewoon viking. Je houd d'r van of niet. Als je Fintroll niet trekt doe dan geen moeite! Bla |
|
Iemand de nieuwe DVD al gechecked? Ik heb hem besteld (en het duurt en duurt maar....maar kon niet wachten dus heb ff een rip gedownt. Ziet er goed uit. Leuk concert, ik hoop dat de DVD nog wat interviews heeft. Ik vind het alleen jammer dat Meiju zo op de achtergrond blijft... ze komt helemaal niet vaak in beeld. Zoals Walvader wil, zal ik alles verhalen |
|
live zijn ze onwijs gaaf. Heb ze onder andere op WOA gezien vorig jaar. Hun laatste cd vind ik overigens super super knaak (kut dus). Iron is mijn favoriete cd van ensiferum |
|
Ah joh Vind het een scheitband. Sorry ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik moet met velen eens zijn dat de eerste cd toch de beste blijft. Het zijn stuk voor stuk goede nummers die zowat een 'kampvuursfeer' oproepen. Niet dat iron en Dragonheads slecht zijn maar die eerste heeft nu net dat ietsje meer. Mijn favoriete top 3: 1. Guardians Of Fate 2. Treacherous Gods 3. Memory (is trouwens op geen enkel van hun cd's te vinden, had dat gewoon toevallig op limewire eens gedownload) En ze waren beeeere goed op graspop |
|
een van mn favoriete bands Guardians of fate en windrider!!!!!! zalig signature |
|
En ik vond de vorige zanger (nu bij Wintersun) ook wel beter. Deed hij toen ook de clean vocals? Met dat die nu door de andere 2 gedaan worden (gitarist en bassist) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |