IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Ensiferum Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2006 15:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2006 15:08 schreef Windir het volgende:
En ik vond de vorige zanger (nu bij Wintersun) ook wel beter. Deed hij toen ook de clean vocals? Met dat die nu door de andere 2 gedaan worden (gitarist en bassist)


beetje rare zin, maar kom, live deden ze alles met 2 ja. Maar ik vind beide zangers ok. alleen de laatste digi is flauw.

Via pervertedtaste is ook de demoverzameling te koop


signature


Lost One
Usericon van Lost One
Posted 27-08-2006 19:31 by Lost One Wijzig reactieProfiel van Lost OneQuote dit bericht

Ensiferum is goed vind ik. Hun cover van Judas Priest, Breaking The Law, vind ik wel goed gelukt.

Graspop *drool* daar moeten ze inderdaad komen


† Dark Priestess †


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-08-2006 2:17 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

drool

ze stonden dit jaar op GMM


Faustian Spirit of the Earth


Windir
Usericon van Windir
Posted 28-08-2006 22:01 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Weet iemand wanneer het full-lenght album uitkomt, aangezien 'dragonheads' slechts een demo was, toch?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-08-2006 22:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nee, geen idee

goei vraag wel


signature


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 03-09-2006 19:26 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 18 juli 2006 0:57 schreef Hjalmar het volgende:
Iemand de nieuwe DVD al gechecked? Ik heb hem besteld (en het duurt en duurt maar....maar kon niet wachten dus heb ff een rip gedownt.

Ziet er goed uit. Leuk concert, ik hoop dat de DVD nog wat interviews heeft. Ik vind het alleen jammer dat Meiju zo op de achtergrond blijft... ze komt helemaal niet vaak in beeld.


http://www.zwaremetalen.com/recensie/6775/Ensiferum-10th-anniversary-live.html



We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Windir
Usericon van Windir
Posted 06-01-2007 22:02 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Nog een maand en half en de nieuwe ligt in de rekken. Ben zeer benieuwd wat het gaat worden; hopelijk echt in de stijl van hun eerste (en tegelijk ook beste!!).


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2007 18:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik hoop het ook, ben er weg van!


signature


Windir
Usericon van Windir
Posted 19-02-2007 23:58 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Alé vooruit, nu is het nog langer wachten op de nieuwe. De release is nu gepland voor ergens in april. Iemand al nummers gehoord?


MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 20-02-2007 0:25 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Yes, ruwe mix. Is niet helemaal mijn ding (nooit geweest), maar de fans zullen hem wel waarderen, ondanks dat deze plaat (uiteraard) niet meer door de inmiddels in Wintersun spelende gitarist geschreven is.
Ensiferum - Vrijdag 30 maart live in Rijssen, met o.a. Suffocation, Goddess of Desire en Elexorien >>> www.lucky.nl


Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-03-2007 16:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

One Potion MCD zou uit zijn?
iemand weet van?


signature


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 22-03-2007 23:00 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 26 augustus 2006 15:08 schreef Windir het volgende:
En ik vond de vorige zanger (nu bij Wintersun) ook wel beter. Deed hij toen ook de clean vocals? Met dat die nu door de andere 2 gedaan worden (gitarist en bassist)

Je hebt absoluut gelijk, Jari Mäenpää heeft toch wel een vocaal die beter bij Ensiferum paste dan Petri Lindroos het enige aan die nieuwe nummers wat me opviel dat ik een beetje tegen vond vallen...

En ja, hij deed dus ook een gedeelte van de clean vocals, maar de gitarist en bassist deden toen ook al mee.
EDIT: In elk geval op de albums, ik weet niet of Jari live ook clean deed...

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 22-03-2007 23:01]



MetalHead673
Usericon van MetalHead673
Posted 15-04-2007 14:30 by MetalHead673 Wijzig reactieProfiel van MetalHead673Quote dit bericht

zeik niet het is gwn goed


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-04-2007 14:45 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

De geslaagde zware grunt van de bassist in Ahti is anders wel iets wat ik Jari nog niet uit z'n strot heb horen persen .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 15-04-2007 14:45 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 15 april 2007 14:30 schreef MetalHead673 het volgende:
zeik niet het is gwn goed

Oh, nu voel ik me gepwn3d.



Ate
Usericon van Ate
Posted 15-04-2007 16:36 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

wuh,nog 5 dagen wachten en dan heeft ate hem ook

edit @ hypos,las net dat Ommp. mcd al op 7 februari uit is

[Dit bericht is gewijzigd door Ate op 15-04-2007 16:38]


MetalHead673
Usericon van MetalHead673
Posted 17-04-2007 16:17 by MetalHead673 Wijzig reactieProfiel van MetalHead673Quote dit bericht

Ik heb echt zo'n beetje alle bands met alle albums


MetalHead673
Usericon van MetalHead673
Posted 17-04-2007 16:18 by MetalHead673 Wijzig reactieProfiel van MetalHead673Quote dit bericht

En ik ben goed in pwnen


Ate
Usericon van Ate
Posted 17-04-2007 20:46 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

dan heb je wel heel veel

laatst deze pagina gevonde: www.zenial.nl heb je die cd's al?


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 17-04-2007 22:31 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 17 april 2007 16:18 schreef MetalHead673 het volgende:
En ik ben goed in pwnen

Eens kijken... je bent n00b, je typt niet fatsoenlijk Nederlands, je doet alsof je een ego hebt, je hebt geen mening en je dubbelpost.

De ovens in met jou.

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 17-04-2007 22:31]



MetalHead673
Usericon van MetalHead673
Posted 20-04-2007 13:52 by MetalHead673 Wijzig reactieProfiel van MetalHead673Quote dit bericht

Met lekker sausje?


MetalHead673
Usericon van MetalHead673
Posted 20-04-2007 13:54 by MetalHead673 Wijzig reactieProfiel van MetalHead673Quote dit bericht

en nee ik zei bijna alle bands


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2007 9:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

GODVERDOMME! Ik schijt op gedrochten als Manowar, en de meligheid die van Turisaz en consoorten komt bezorgen met haatgevoelens jegens alles met een berevel....

maar DIT!! Dit is zalig! Fakkerdefak! Tis ultrahip en ik toch... de songs zitten zo goed in elkaar!

Tis wat Born Slippy met mij doet op vlak van Techno!

Deze cd lijkt maar 1 bedoeling te hebben, eerlijke pure Ensiferum-metal brengen

I LOVE IT!!


Ensiferum in my heart!


signature


Windir
Usericon van Windir
Posted 30-04-2007 21:46 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2007 9:09 schreef Hypnos het volgende:
GODVERDOMME! Ik schijt op gedrochten als Manowar, en de meligheid die van Turisaz en consoorten komt bezorgen met haatgevoelens jegens alles met een berevel....

maar DIT!! Dit is zalig! Fakkerdefak! Tis ultrahip en ik toch... de songs zitten zo goed in elkaar!

Tis wat Born Slippy met mij doet op vlak van Techno!

Deze cd lijkt maar 1 bedoeling te hebben, eerlijke pure Ensiferum-metal brengen

I LOVE IT!!




Ensiferum in my heart!



Ja in tmijne ook!! Wat een geweldig album is dat toch... Hield mijn hart wel wat vast voor ik hem ging kopen omdat er gezegd werd dat er veel leadstukken op piano geschreven zijn ipv op gitaar, maar het is vetter dan vet!!
Beste nummer: raised by the sword!!
Het is dus niet meer dn terecht dat er een ster naar hen vernoemd is!!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-04-2007 21:59 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Na heel wat draaibeurten vind ik 't album stukken beter geworden. Ik moet zeggen, ze hebben Iron sowieso overtroffen, het debuut nog niet vind ik (ze hebben volgens mij de lat wel hoog gelegd, eerste album is gewoon geweldig).

Ben dus zeker benieuwd naar 't volgende album alweer!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen