|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ensiferum is goed vind ik. Hun cover van Judas Priest, Breaking The Law, vind ik wel goed gelukt. Graspop *drool* daar moeten ze inderdaad komen † Dark Priestess † |
|
drool ze stonden dit jaar op GMM Faustian Spirit of the Earth |
|
Weet iemand wanneer het full-lenght album uitkomt, aangezien 'dragonheads' slechts een demo was, toch? |
|
nee, geen idee goei vraag wel signature |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/recensie/6775/Ensiferum-10th-anniversary-live.html We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nog een maand en half en de nieuwe ligt in de rekken. Ben zeer benieuwd wat het gaat worden; hopelijk echt in de stijl van hun eerste (en tegelijk ook beste!!). |
|
ik hoop het ook, ben er weg van! signature |
|
Alé vooruit, nu is het nog langer wachten op de nieuwe. De release is nu gepland voor ergens in april. Iemand al nummers gehoord? |
|
Yes, ruwe mix. Is niet helemaal mijn ding (nooit geweest), maar de fans zullen hem wel waarderen, ondanks dat deze plaat (uiteraard) niet meer door de inmiddels in Wintersun spelende gitarist geschreven is. Ensiferum - Vrijdag 30 maart live in Rijssen, met o.a. Suffocation, Goddess of Desire en Elexorien >>> www.lucky.nl Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
One Potion MCD zou uit zijn? iemand weet van? signature |
|
quote: Je hebt absoluut gelijk, Jari Mäenpää heeft toch wel een vocaal die beter bij Ensiferum paste dan Petri Lindroos het enige aan die nieuwe nummers wat me opviel dat ik een beetje tegen vond vallen... En ja, hij deed dus ook een gedeelte van de clean vocals, maar de gitarist en bassist deden toen ook al mee. EDIT: In elk geval op de albums, ik weet niet of Jari live ook clean deed... [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 22-03-2007 23:01] |
|
zeik niet het is gwn goed |
|
De geslaagde zware grunt van de bassist in Ahti is anders wel iets wat ik Jari nog niet uit z'n strot heb horen persen . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Oh, nu voel ik me gepwn3d. |
|
wuh,nog 5 dagen wachten en dan heeft ate hem ook edit @ hypos,las net dat Ommp. mcd al op 7 februari uit is [Dit bericht is gewijzigd door Ate op 15-04-2007 16:38] |
|
Ik heb echt zo'n beetje alle bands met alle albums |
|
En ik ben goed in pwnen |
|
|
|
quote: Eens kijken... je bent n00b, je typt niet fatsoenlijk Nederlands, je doet alsof je een ego hebt, je hebt geen mening en je dubbelpost. De ovens in met jou. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 17-04-2007 22:31] |
|
Met lekker sausje? |
|
en nee ik zei bijna alle bands |
|
GODVERDOMME! Ik schijt op gedrochten als Manowar, en de meligheid die van Turisaz en consoorten komt bezorgen met haatgevoelens jegens alles met een berevel.... maar DIT!! Dit is zalig! Fakkerdefak! Tis ultrahip en ik toch... de songs zitten zo goed in elkaar! Tis wat Born Slippy met mij doet op vlak van Techno! Deze cd lijkt maar 1 bedoeling te hebben, eerlijke pure Ensiferum-metal brengen I LOVE IT!! Ensiferum in my heart! signature |
|
quote: Ja in tmijne ook!! Wat een geweldig album is dat toch... Hield mijn hart wel wat vast voor ik hem ging kopen omdat er gezegd werd dat er veel leadstukken op piano geschreven zijn ipv op gitaar, maar het is vetter dan vet!! Beste nummer: raised by the sword!! Het is dus niet meer dn terecht dat er een ster naar hen vernoemd is!! |
|
Na heel wat draaibeurten vind ik 't album stukken beter geworden. Ik moet zeggen, ze hebben Iron sowieso overtroffen, het debuut nog niet vind ik (ze hebben volgens mij de lat wel hoog gelegd, eerste album is gewoon geweldig). Ben dus zeker benieuwd naar 't volgende album alweer! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |