|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
homo's Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ohja, en live weten ze ook nog eens een zeer goede show neer te zetten . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
+ de nieuwe cd heerscht Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: you just jealous signature |
|
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het afspelen van het schijfje (de digipack-versie) op een PC? |
|
quote: Noop.. Werkt perfecto Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Moet ik er maar eens even mee terug naar de platenboer... |
|
quote: misschien eens een "pentium" proberen :p signature |
|
quote: Andere kant van de cd gebruiken? (klinkt dom, maar werkt wel ) Bruce Banner |
|
quote: Dan krijg ik er opeens beeld bij! (Werkte dat maar maar ik ben er al mee heen geweest, zat gewoon een fout op. Ander exemplaar gekregen, opgelost |
|
Wanneer zijn de heren eigenlijk van plan om eens af te zakken naar de lage landen? Ik wil Victory Songs (en zeker het hard-heersende titelnummer) live horen. |
|
quote: 3 maanden geleden. Bruce Banner |
|
quote: Dju, maar in Nederland dan? Toch niet in België? Hof ter Lo zeg ik u of Biebob!!! |
|
Of nog eens in Nederland |
|
Als de rest net zo goed klinkt als het titelnummer, dan wordt dit een heel lekker album. |
|
veelbelovend, ook al mis is de vocals wel signature |
|
Ik heb nu voor de vierde keer de nieuwe plaat op staan. Ben er redelijk tevreden over: lekkere, catchy riffs met een erg epische touch eroverheen. Er wordt op deze plaat meer gebruik gemaakt van samples op de keys, wat totaal niet misstaat. Maar op één of andere manier mis ik wel een beetje het "oude" Ensiferum in de nieuwe plaat. Misschien nog wat extra rondjes geven de aankomende dagen. |
|
Geluiden bij Nightwish geleend? Bruce Banner |
|
Welke andere bands lijken qua muziek het meest op het 1e album van Ensiferum? |
|
quote: http://www.last.fm/tag/Folk%20Metal |
|
quote: 1e album van Ensiferum is geniaal signature |
|
quote:Nee. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
alsof je het ooit hebt gehoord signature |
|
Ik dacht in't Empyrium-topic te zitten, anders had ik de pagina niet eens aangeklikt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |