|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kijk er al maanden naar uit! Borknagar is nogsteeds een van mn favo bands en Empiricism is een klassieker . laat maar komen! [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 06-05-2004 19:54] |
|
Nee, The Olden Domain da's een klassieker! |
|
Ach man, je bent zelf een klassieker. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: die ook . maar ik ben Vintersorg fan |
|
Dank u |
|
quote: Ik bepaald niet. Brrrrrr |
|
Het debuut en The Olden Domain zijn nog steeds verreweg mijn favo Borknagar albums, Empiricism is gewoon een steengoede plaat. En dat zal deze ook wel weer worden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hopelijk wordt ie niet zo gay als de laatste Vintersorg platen. Zingt die kerel op deze plaat weer? |
|
Ja, Vintersorg zingt. Geef mij ook maar Simen of Garm, maar Vintersorg is ook nie verkeerd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ja De laatste plaat van Vintersorg is maar matig... maar de voorlaatyste is briljant! Staat in mn top 15! |
|
Kijk er ook erg naar uit. Tof artwork btw. En Joost, je zal waarschijnlijk van mening veranderd zijn denk ik, maar in de Vintersorg topic zei je toch echt dat je die nieuwe Vintersorg eerst kut vond maar een week later geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 06-05-2004 21:01] Jullie zijn allemaal negers! |
|
Wordt weer in dezelfde stijl als Empiricism, dus reden tot Ad Astra... |
|
quote: Mee eens. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:Gay? De laatste 2 zijn anders wel een mooi voorbeeld van progressive crossover Ad Astra... |
|
Ik ben erg benieuwd, ik hou niet van al dat proggedoe maar bij deze band maak ik 'n uitzondering...echt heerschende band! |
|
Sinds de nieuwe zanger (Vintersorg) erbij is vind ik er geen zak meer aan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ook niet terwijl ik Quintessence juist weer een hele gave plaat vond |
|
Ik vind dat Vintersorg het echt niet slecht doet hoor. Maar ik heb ook liever Simen Hestnaes. Quintessence is ultiem. Colossus! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ik vind Vintersorg een vrij goede zanger maar muzikaal gezien is de oude Borknagar een stukje beter. Simen is vooral nu bij Dimmu borgir heel erg goed maar hij heeft daar een bijrol helaas. Hij kan zo lead vocals doen bij DB. En wat Garm betreft hij heeft de eerste twee platen werelds ingezongen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Mee eens. Dat roep ik al sinds ie daar zit. Hij verdoet z'n talent op deze manier. Hoe dan ook, hij brult Shagrath er makkelijk uit, zowel in cleane vocalen als in grunt. Ze zitten daar toch zonder drummer? Simpele oplossing: Zet Shagrath weer achter het drumstel zoals op For All Tid, dan kan Simen zich op de vocals storten. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 07-05-2004 18:50] Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Inderdaad. Aan de andere kant Shagrath is geen blaster en dat is wat ze nu vaak in hun muziek stoppen. De muziek moet terug gaan naar de stijl van For al tid maar dan met Simen op zang. Dat zal alleen niet gebeuren denk ik. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Mark, ik vind de laatste Vintersorg een prima plaat (geweldig is idd overdreven) maar ik vind 'm maar matig als ik hem vergelijk met een klassieker zoals Visions From The Spiral Generator. Jammer dat Borknagar niks zingt in hun moedertaal. De stem van Vintersorg is op z'n mooist als hij Zweeds zingt (iets wat ik gruwelijk mis op 'The Focusing Blur'). Ik krijg nogsteeds kippenvel bij het horen van När Alver Sina Runor Sjungit of Vem Styr Symetrin? |
|
quote: CD's zijn volgens jou al erg snel een klassieker of niet |
|
quote: Ik heb een stuk of 25 cd's die ik tot een klassieker wil rekenen |
|
geef mij hun debuut plaat met 'Garm' maar... daarna vind ik er maar bar weinig aan. maar de cover ziet er leuk uit... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |