IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Borknagar - Epic Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-05-2004 19:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Aangezien er nog geen echt Borknagar topic bestond dan maar zo.

Borknagar heeft de releasedatum van het aankomende album Epic bekendgemaakt, nl 29 juni 2004.
Zo gaat de cover eruit zien:

Ziet er erg gaaf uit vind ik zelf!
Ben iig erg benieuwd naar het eindresultaat.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 06-05-2004 19:54 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik kijk er al maanden naar uit! Borknagar is nogsteeds een van mn favo bands en Empiricism is een klassieker . laat maar komen!

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 06-05-2004 19:54]


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 06-05-2004 19:55 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Nee, The Olden Domain da's een klassieker!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-05-2004 19:55 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ach man, je bent zelf een klassieker.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 06-05-2004 19:55 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2004 19:55 schreef filosofem het volgende:
Nee, The Olden Domain da's een klassieker!


die ook . maar ik ben Vintersorg fan


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 06-05-2004 19:56 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Dank u


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 06-05-2004 19:56 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2004 19:55 schreef Tormented soul het volgende:
die ook . maar ik ben Vintersorg fan


Ik bepaald niet. Brrrrrr


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-05-2004 19:56 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Het debuut en The Olden Domain zijn nog steeds verreweg mijn favo Borknagar albums, Empiricism is gewoon een steengoede plaat.
En dat zal deze ook wel weer worden.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 06-05-2004 19:58 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Hopelijk wordt ie niet zo gay als de laatste Vintersorg platen. Zingt die kerel op deze plaat weer?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-05-2004 20:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja, Vintersorg zingt.
Geef mij ook maar Simen of Garm, maar Vintersorg is ook nie verkeerd.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 06-05-2004 20:00 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2004 19:58 schreef filosofem het volgende:
Hopelijk wordt ie niet zo gay als de laatste Vintersorg platen. Zingt die kerel op deze plaat weer?


ja

De laatste plaat van Vintersorg is maar matig... maar de voorlaatyste is briljant! Staat in mn top 15!


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 06-05-2004 21:01 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Kijk er ook erg naar uit. Tof artwork btw.

En Joost, je zal waarschijnlijk van mening veranderd zijn denk ik, maar in de Vintersorg topic zei je toch echt dat je die nieuwe Vintersorg eerst kut vond maar een week later geweldig.

[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 06-05-2004 21:01]


Jullie zijn allemaal negers!


Hieronimus
Usericon van Hieronimus
Posted 06-05-2004 21:03 by Hieronimus Wijzig reactieProfiel van HieronimusQuote dit berichthttp://likeantennas.com

Wordt weer in dezelfde stijl als Empiricism, dus reden tot


Ad Astra...


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 06-05-2004 21:04 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2004 20:00 schreef NecRobert het volgende:
Ja, Vintersorg zingt.
Geef mij ook maar Simen of Garm, maar Vintersorg is ook nie verkeerd.


Mee eens.


Jullie zijn allemaal negers!


Hieronimus
Usericon van Hieronimus
Posted 06-05-2004 21:06 by Hieronimus Wijzig reactieProfiel van HieronimusQuote dit berichthttp://likeantennas.com

quote:
Op 6 mei 2004 19:58 schreef filosofem het volgende:
Hopelijk wordt ie niet zo gay als de laatste Vintersorg platen. Zingt die kerel op deze plaat weer?
Gay? De laatste 2 zijn anders wel een mooi voorbeeld van progressive crossover


Ad Astra...


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 06-05-2004 23:15 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Ik ben erg benieuwd, ik hou niet van al dat proggedoe maar bij deze band maak ik 'n uitzondering...echt heerschende band!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-05-2004 14:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Sinds de nieuwe zanger (Vintersorg) erbij is vind ik er geen zak meer aan


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-05-2004 15:11 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 14:48 schreef Hub de Gallier het volgende:
Sinds de nieuwe zanger (Vintersorg) erbij is vind ik er geen zak meer aan


Ik ook niet terwijl ik Quintessence juist weer een hele gave plaat vond


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 07-05-2004 15:16 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ik vind dat Vintersorg het echt niet slecht doet hoor.
Maar ik heb ook liever Simen Hestnaes. Quintessence is ultiem. Colossus!


Jullie zijn allemaal negers!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 07-05-2004 18:39 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ik vind Vintersorg een vrij goede zanger maar muzikaal gezien is de oude Borknagar een stukje beter.
Simen is vooral nu bij Dimmu borgir heel erg goed maar hij heeft daar een bijrol helaas. Hij kan zo lead vocals doen bij DB. En wat Garm betreft hij heeft de eerste twee platen werelds ingezongen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 07-05-2004 18:48 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Simen is vooral nu bij Dimmu borgir heel erg goed maar hij heeft daar een bijrol helaas. Hij kan zo lead vocals doen bij DB.


Mee eens. Dat roep ik al sinds ie daar zit. Hij verdoet z'n talent op deze manier.
Hoe dan ook, hij brult Shagrath er makkelijk uit, zowel in cleane vocalen als in grunt.
Ze zitten daar toch zonder drummer? Simpele oplossing: Zet Shagrath weer achter het drumstel zoals op For All Tid, dan kan Simen zich op de vocals storten.

[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 07-05-2004 18:50]


Jullie zijn allemaal negers!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 07-05-2004 18:57 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 18:48 schreef Meltdown het volgende:
Mee eens. Dat roep ik al sinds ie daar zit. Hij verdoet z'n talent op deze manier.
Hoe dan ook, hij brult Shagrath er makkelijk uit, zowel in cleane vocalen als in grunt.
Ze zitten daar toch zonder drummer? Simpele oplossing: Zet Shagrath weer achter het drumstel zoals op For All Tid, dan kan Simen zich op de vocals storten.


Inderdaad. Aan de andere kant Shagrath is geen blaster en dat is wat ze nu vaak in hun muziek stoppen.

De muziek moet terug gaan naar de stijl van For al tid maar dan met Simen op zang. Dat zal alleen niet gebeuren denk ik.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 07-05-2004 19:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Mark, ik vind de laatste Vintersorg een prima plaat (geweldig is idd overdreven) maar ik vind 'm maar matig als ik hem vergelijk met een klassieker zoals Visions From The Spiral Generator.

Jammer dat Borknagar niks zingt in hun moedertaal. De stem van Vintersorg is op z'n mooist als hij Zweeds zingt (iets wat ik gruwelijk mis op 'The Focusing Blur'). Ik krijg nogsteeds kippenvel bij het horen van När Alver Sina Runor Sjungit of Vem Styr Symetrin?


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-05-2004 20:48 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 19:01 schreef Tormented soul het volgende:
Mark, ik vind de laatste Vintersorg een prima plaat (geweldig is idd overdreven) maar ik vind 'm maar matig als ik hem vergelijk met een klassieker zoals Visions From The Spiral Generator.




CD's zijn volgens jou al erg snel een klassieker of niet


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 07-05-2004 20:52 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 20:48 schreef Vlkodlak het volgende:
CD's zijn volgens jou al erg snel een klassieker of niet


Ik heb een stuk of 25 cd's die ik tot een klassieker wil rekenen


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-05-2004 1:57 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

geef mij hun debuut plaat met 'Garm' maar... daarna vind ik er maar bar weinig aan. maar de cover ziet er leuk uit...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen