|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit wordt steeds veelbelovender! Jullie zijn allemaal negers! |
|
*wacht* |
|
Joepie, ik heb 'm gedownload op Emule. Nu heb ik er verdorie een password voor nodig |
|
Mijn god, wat was dit een wereldplaat geweest zonder die klotestem van Vintersorg.... |
|
Toevallig deze week het nummer "Traveller" via onze radioshow te horen. Ben niet echt kapot van dit album. Misschien nog niet vaak genoeg gehoord maar eerste impressie is niet al te positief. Af en toe begint de zang me op de zenuwen te werken. Gooi ik toch liever "Olden Domain" of hun debuut in d'n stereotoren. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ik zal deze ook zeker kopen Heb zelf ensi.. weet ik veel (nee) Iig een vet goede cd, hun nieuwste tot nu toe. Lekker basloopjes btw Bassist |
|
quote: Empiricism |
|
quote: DAt was hem! Bassist |
|
Heb net op de website een nummer gehoord,en ben dik tevreden.Tis weer typisch borknagar.Superherkenbaar.Voor mij een verplichte aanschaf. spelfout weggehaald... |
|
quote: Er zwerft ook een versie rond waar je geen password voor nodig hebt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Een super gaaf album. Gekocht op Waldrock voor 14 Euro. |
|
quote: Leuk prijsje. Ik hoop dat ik hem bij Graspop ook voor die prijs kan aanschaffen |
|
Heb em ook op waldrock aangeschaft,en ben beslist niet ontevreden.Vind het weer een lekker plaatje! spelfout weggehaald... |
|
quote: 14 euro een leuk prijsje? Als je het met de FRS vergelijkt zeker... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb hem vandaag gehaalt en 2x geluisterd. Hij luisterd makkelijker weg dan zn voorganger maar de nummers blijven al hangen. Bovendien, en dat is vrij uniek, vind ik deze schijf bijna romantisch worden. Een gruwel voor de blekkie's maar toch heeft het zn charme. Hypnotiserende en agressieve gitaarrifjes worden gemengt met warme toetsen en zeker de cleane zang van Vintersorg (die een stuk beter klinken dan zijn laatste solo-plaat) maken een lekkere 'open haard-sfeer'. Gaaf [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 28-06-2004 19:58] |
|
Dat klinkt alvast goed, schaf 'm binnenkort ook wel aan. Klinkt als een prima vakantieplaat. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 28-06-2004 20:26] Jullie zijn allemaal negers! |
|
wanneer komt de nieuwe? signature |
|
Live is het al jaren vrij matig. Nieuwe album is wel aardig. Afar is mijn voorlopige hoogtepunt. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |