IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Borknagar - Epic Vorige pagina
Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-05-2004 16:38 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

De promo versie is op Soulseek veelvuldig te vinden heb ik reeds gemerkt.

Ik heb hem zelf nu een paar keer gehoord en het bevalt me een stuk beter dan Empiricism.

De nummers sluiten beter bij elkaar aan en ook het stemgeluid van Vintersorg past er nu een stuk beter in vind ik.

Tevens zijn er meer organische geluiden te horen inplaats van futuristische keyboard begeleidingen van met name Quintessence. Bijvoorbeeld fluiten, piano en strijkers en blaasinstrumenten, volgens mij komen deze in ieder geval deels uit een keyboard, maar kan wezen dat er ook echte instrumenten zijn gebruikt.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 17-05-2004 12:14 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Dit wordt steeds veelbelovender!


Jullie zijn allemaal negers!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 17-05-2004 12:23 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

*wacht*


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 23-05-2004 16:48 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Joepie, ik heb 'm gedownload op Emule.

Nu heb ik er verdorie een password voor nodig



filosofem
Usericon van filosofem
Posted 24-05-2004 22:32 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Mijn god, wat was dit een wereldplaat geweest zonder die klotestem van Vintersorg....



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 25-05-2004 9:24 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Toevallig deze week het nummer "Traveller" via onze radioshow te horen.

Ben niet echt kapot van dit album. Misschien nog niet vaak genoeg gehoord maar eerste impressie is niet al te positief. Af en toe begint de zang me op de zenuwen te werken. Gooi ik toch liever "Olden Domain" of hun debuut in d'n stereotoren.



EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 25-05-2004 22:37 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

Ik zal deze ook zeker kopen

Heb zelf ensi.. weet ik veel (nee)
Iig een vet goede cd, hun nieuwste tot nu toe. Lekker basloopjes btw


Bassist


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-05-2004 10:04 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 22:37 schreef EcthelionBandmember het volgende:
Ik zal deze ook zeker kopen

Heb zelf ensi.. weet ik veel (nee)
Iig een vet goede cd, hun nieuwste tot nu toe. Lekker basloopjes btw


Empiricism



EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 26-05-2004 21:33 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

quote:
Op 26 mei 2004 10:04 schreef Tormented soul het volgende:
Empiricism




DAt was hem!


Bassist


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-06-2004 20:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heb net op de website een nummer gehoord,en ben dik tevreden.Tis weer typisch borknagar.Superherkenbaar.Voor mij een verplichte aanschaf.


spelfout weggehaald...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-06-2004 22:26 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 16:48 schreef Grimnir het volgende:
Joepie, ik heb 'm gedownload op Emule.

Nu heb ik er verdorie een password voor nodig


Er zwerft ook een versie rond waar je geen password voor nodig hebt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 22-06-2004 18:43 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Een super gaaf album.
Gekocht op Waldrock voor 14 Euro.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 22-06-2004 19:43 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 18:43 schreef Faust het volgende:
Een super gaaf album.
Gekocht op Waldrock voor 14 Euro.



Leuk prijsje. Ik hoop dat ik hem bij Graspop ook voor die prijs kan aanschaffen



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-06-2004 19:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heb em ook op waldrock aangeschaft,en ben beslist niet ontevreden.Vind het weer een lekker plaatje!


spelfout weggehaald...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-06-2004 20:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:43 schreef Jezebel het volgende:
Leuk prijsje. Ik hoop dat ik hem bij Graspop ook voor die prijs kan aanschaffen


14 euro een leuk prijsje?

Als je het met de FRS vergelijkt zeker...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-06-2004 19:58 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb hem vandaag gehaalt en 2x geluisterd. Hij luisterd makkelijker weg dan zn voorganger maar de nummers blijven al hangen. Bovendien, en dat is vrij uniek, vind ik deze schijf bijna romantisch worden. Een gruwel voor de blekkie's maar toch heeft het zn charme. Hypnotiserende en agressieve gitaarrifjes worden gemengt met warme toetsen en zeker de cleane zang van Vintersorg (die een stuk beter klinken dan zijn laatste solo-plaat) maken een lekkere 'open haard-sfeer'. Gaaf

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 28-06-2004 19:58]


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 28-06-2004 20:26 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Dat klinkt alvast goed, schaf 'm binnenkort ook wel aan.
Klinkt als een prima vakantieplaat.


[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 28-06-2004 20:26]


Jullie zijn allemaal negers!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2007 13:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wanneer komt de nieuwe?


signature


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 21-07-2024 17:38 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Live is het al jaren vrij matig. Nieuwe album is wel aardig. Afar is mijn voorlopige hoogtepunt.


"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen